Läheltä piti -tilanteet

AGK
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Paikkakunta:
Jossain pohjoisessa.
Liittynyt:
1.9.2010 11:11
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut AGK » 26.12.2011 18:42

Noh, itse parikin kertaa tuommosen kokeneena olen tullut siihen tulokseen, että ei ne siitä huomaa oli kellonaika mikä hyvänsä. Samassa paikassa meinanut jo 3 autoa tulla päälle. :lol: Siispä odottelen ihan rauhassa mielin, että monennellakohan kerralla se auto tulee ihan kosketusetäisyydelle. Leikkiäkin siitä lasken, ei neljännellä kerralla.. Ehkä viidennellä?
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
FXStar
Pyörä:
Yamaha WR125X -09, 4 pyörää (Honda Accord -98), Suzuki Street Magic -98, Yamaha DT50R -04 [EX]
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
10.4.2011 16:51
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut FXStar » 26.12.2011 19:10

No mitä tuota etäisyyttä/nopeutta arvioimaan kun ei ees katota tuleeko mitään pyörätieltä ?
jonssa
Pyörä:
Derbi senda X-treme sm -06
Liittynyt:
27.9.2011 0:23
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut jonssa » 26.12.2011 20:04

Semmonenki muuten vähän aika sit kävi ku olin kaupungissa ajelemassa ja oli jo pimeetä. ajan risteykseen ja minulla on väistämisoikeus ja ajan hiljaa ja pysähdyn katsomaan tuleeko autoja tai muita moottoriajoneuvoja. En nähnyt mitään niin lähin kääntymään oikealle ja kappas vain, joku älypää ajelee ilman valoja ja meinas ajaa päälle :)))) Siinä sitte vähän aikaa sykettäni tasailin :D
Jupesetä
Pyörä:
Alfa Romeo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2010 23:41
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Jupesetä » 7.1.2012 2:35

Tänään olin miittiin menossa ja käännyin vasemmalle risteyksessä missä paloi kääntyiville oma vihreä nuolivalo. Mutta joku citymaasturikuski päättikin lähteä liikkeelle päin punaisia suoraan alle. Tiukka väistö oikealle molemmilla niin vältyttiin tälliltä. Pari metriä jäi väliin sentään jäistä risteystä.
Jiätelökesä
Liittynyt:
7.1.2012 15:34
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Jiätelökesä » 7.1.2012 16:07

Tossa viime kesänä lähin kavereitteni kanssa Joensuun kaupunkiin ajelemaan ihan vaan huvikseen. No, miun oli melekkei pakko lähtee mukkaan ku oli ennää viikko jälellä kortin saamiseen ja himotti lähtee kavereitten kaa ajamaan. Kahella kaverilla ei myöskää ollu korttii, mut silti piti lähtee kaupunkiin haastelemmaan. Minulla oli vakio enduro mopo (motorhispania) ja kahella kaverilla oli molemmilla skootterit. Neki oli vakioita, mut kulki silti vähä kovempaa ku miun mopo. No tietysti minä ajelin viimesenä hieman heitä jälessä. Kaupungissa ku olimme, nii käännyttiin oikealle ja samaan aikaan huomasin että oikealla pyörätiellä joku nainen ajoi polkupyörää. Sitten huomasin, että se lopetti polkemisen, ja aattelin että se pysähtyy. Mutta juuri kun olin siinä suojatien kohalla nii se alkoi polkmaan :roll: ja ei varmaan kuullu moponi ääniä ku ne oli nii hiljaset. :lol: Se oli varmaan muutamasta sentistä kiinni ettei pyöräilijä osunut mopooni. Vähän silleen tönäsin mopoa hieman kallelleen ettei se osuisi. Onneks vakio mopo kiihty sen verran riittävästi, että kerkesin ennen pyörää risteyksestä. Sen jälkeen oli vaan silleen et huh huh onneks ei jääny pyörä alle... :)
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut ramba__ » 7.1.2012 16:17

En ensin meinannu saada tosta murteesta mitään selvää^^ :D
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 7.1.2012 17:28

Öh, mistä murteesta? :D

Onneks et päälle ajanut, olis tullu mukavat sakot kun vielä ilman korttia ajoit...
Got SPL?
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 7.1.2012 23:59

Jiätelökesä kirjoitti:melekkei, mukkaan, ennää, jälellä, haastelemmaan, jälessä

Onko nämä niitä murresanoja?
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 8.1.2012 0:14

Eipä niitä itse huomaa, tutun kuulosia sanoja itelle.
Got SPL?
karvarömpylä
Liittynyt:
8.1.2012 1:47
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut karvarömpylä » 8.1.2012 1:58

Haistappa vittu jne. Pentu

Moderoitu viesti.
Vauhtiviivatarra
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut ramba__ » 8.1.2012 15:08

Kenelles tuo oli?^^
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 8.1.2012 15:24

No sillä nyt ei varmaan suurta merkitystä oo, lopetetaan vaan se OT.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Jupesetä
Pyörä:
Alfa Romeo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2010 23:41
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut Jupesetä » 13.1.2012 0:39

Bussikuski löi vilkun silmään pysäkiltä vasemmalle kun olin perävalojen kohdalla.. Väistö vasemmalle niin ei tullut sivulta kylkeen mutta läheltä piti taas. Onneksi oli leveä nelikaistainen tie ilman uria, urasta kun on vittumainen päästä pois monesti. Vasemmalle kääntymiset yhtä juhlaa varsinkin jos tiellä 10 cm lunta kaistojen välissä.
m-tuninki
Liittynyt:
28.7.2011 22:37
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut m-tuninki » 14.1.2012 0:32

Itselläkin meinasi tulla törmäys henkilöauton kanssa kuukausi sitten ku olin tulossa kaupasta illalla kotiin enkä sateisella ja pimeällä asvalttitiellä huomannut hidastetöyssyä, koska vastaantulevan auton valot häikäisivät. No sitte viime tipassa ehdin jarruttaa 50km/h vauhdista neljäänkymppiin mutta mopo pomppasi siitä töyssystä ja kun tömähdin alas nii märällä asvaltilla lähti eturengas liirtoon urasta ja vastaantulevaa autoa päin. Sain käännettyä sivuluisussa mopon pois auton eestä ja auto väisti ojanpientareelle. Kaaduin sitte kyljelleen mopon kans ja kuski tuli kysyyn ettei sattunu. Kieltämättä säikäytti :s
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Läheltä piti -tilanteet

ViestiKirjoittanut eQ123 » 15.1.2012 11:58

Tuota vois jo sanoo läheltä piti -tilanteeks :S Kävikö sulle mitään? Autokuskille pisteet tuossa tilanteessa
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista