Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

jerepe
Pyörä:
Fude RS12 / A4 B8
Paikkakunta:
Uleåborg
Liittynyt:
17.9.2006 13:36

ViestiKirjoittanut jerepe » 19.9.2010 13:23

kiltsu kirjoitti:..... Poliisi: Nyt on pojalla oikea asenne. 8)


Vähä kuulostaa epäuskottavalta :idea:
Seuraa RS12 Projektia täältä :)
Fude RS12 kuvat.
AGK
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Paikkakunta:
Jossain pohjoisessa.
Liittynyt:
1.9.2010 11:11

ViestiKirjoittanut AGK » 19.9.2010 13:35

jerepe kirjoitti:
kiltsu kirjoitti:..... Poliisi: Nyt on pojalla oikea asenne. 8)


Vähä kuulostaa epäuskottavalta :idea:


Et voi väittää ettei mopoikää ole poliiseillakin ollut, ja varmasti ovat viritelleet vehkeitä samalla lailla, osa enemmän ja osa vähemmän. Osa poliisi muistaa nuo ajat ja osa ei. Nyt taas sattu sellanen poliisi joka muistaa kuinka itse viritteli mopoja ja ajeli ilman korttia ;)
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 20.9.2010 21:15

kerran ku oli poliisit pysäkillä ihmettelemässä ja mankilla ajoin ohi, sitte menin niitä jututtamaa vähä, ei poliisit kysyny yhtää mitään paitsi että yks vaa tokas "mistä sie näin hienot vanteet oot tähän löytäny?!!" :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
-Masi
Pyörä:
Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
11.5.2009 23:06

ViestiKirjoittanut -Masi » 23.9.2010 22:14

Tänään kaverin kans pientä kisaa keskustassa (joo tiedetään, järki ei paljon päätä pakota :lol: ) ja molemmilla 70km/h kauhees kantis tiukkaan mutkaan ja poliisiauto vastaan.

Lähtivät perään ja pysäyttivät, molemmat, minä ja kaveri aivan paskat housus et nyt lähti kortti ja kilvet mut ei.

P2(mies): Mihinkäs poijilla on nuon kova kiirus?

Minä: Eeipä täs mitää varsinaista kiirettä oo.. :roll:

P1(nainen): Oli kyllä molemmilla enemmän vauhtia ku 40km/h ku vastaan tulitta

P2(mies): Joo koittakaa ny välillä vilkuilla sinne mittarin suuntaan jottei nua muut partiot nappaa teitä :lol:

P1(nainen): :lol:

Minä: Juu hyvät päivänjatkot :lol:
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä. Check my bikes, press here !
JuunasP
Pyörä:
Helkama Raisu, Derbi x-treme, Yamaha XT
Liittynyt:
6.12.2009 16:31

ViestiKirjoittanut JuunasP » 9.10.2010 21:18

Ku ottivat kiinni ni
-Laitappas käyntiin
-Kuulostaa kiertävän vähän liikaa.. Paljonkos tää oikee kulkee? Oot virittäny?
-Joo... Jotai 60-70 ehkä kulkee ku ei tiiä siitä ku mittari on vähä rikki ni heittää kokoajan.
-(joku) tuuppas tänne! Poika sanoo että kulkee muka näin vitusti (?) että lähetään testaa.
-Voi vittu... (MINÄ)

-Myöhemmin, testin aikana ja jälkeen-

-Ei se poika paskaa puhunu!

-Kyllä tuntuu lähtevän iha rivakasti tää sun mopo, ja ku ajoin ni tuntu vaan kulkevan lisää ku lämpeni tai jotai..
-Njoo...
-Miten vitussa oot saanu kulkee tän näin kovaa?
-En mitää ku jotai putkee vaihtanu ja välei..
-Ei jumalauta (tai jotai)

Sitte siel papereiden kirjottelussa takapenkillä sanoin että "Mukavan pehmeet penkit tääl!" mut ei vastattu.
Sitte ku niitä papereita siel täytteli etupenkillä ni jotai taas siitä virityksestä kaikkea että miksi oot virittäny ym
"Ei minun aikaan niitä soliferejä saatu millään kulkemaan, hyvä ku kuuttakymppiä (tai jotai)
-No olihan sillo kai niit suzuki peeveit sun aikoihin jo ni kyllähän semmosii sai kulkee helpolla..(minä)
-Niin no ku jotai kasikymppistä läppäpyttyä laitto mutta sillon ne oli sit jo semmosii tappopelejä että ei niillä kukaa uskaltanu ajaa...

Tollasta.
Viimeksi muokannut JuunasP päivämäärä 10.10.2010 17:52, muokattu yhteensä 2 kertaa
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 9.10.2010 22:25

Oli jo niin huonosti kirjotettu että ei kyllä tottakaan tarina ole
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08

ViestiKirjoittanut M-65 » 10.10.2010 1:00

Kyllä ainakin mää sain ihan hyvin selvää tosta, en sit muista tiiä :roll:
Multiviri
Pyörä:
Mersu
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
30.9.2007 22:48

ViestiKirjoittanut Multiviri » 10.10.2010 10:50

Empä usko et poliisit ihan tuolla tavalla puhuvat... Tai mistä sitä voi tietää :roll:
Ei oo Mersun voittanutta...
JuunasP
Pyörä:
Helkama Raisu, Derbi x-treme, Yamaha XT
Liittynyt:
6.12.2009 16:31

ViestiKirjoittanut JuunasP » 10.10.2010 11:54

Muttaku puhu. Kummatkin oli ihan nuoria poliiseja, tai se toinen oli se joka siinä eniten heilu mutta en sitten tiiä että miksi olisin keksiny jonku tarinan hihasta.
2....
Pyörä:
paskarallimopo
Liittynyt:
23.5.2010 13:33

ViestiKirjoittanut 2.... » 10.10.2010 12:58

Semmone oli että, ajeltiin kaverin kaa kaks päällä (minä kyydissä) ajettiin suoraan poliisin puhallutuksille ja kaveria puhallutti ja sit kysyin "saankos mäki puhaltaa??" Juu saat sä puhaltaa mut et sä tähän pilliin saa.
VepaS
Pyörä:
Derbi X-Race SM '06, Gilera SMT '05, Kymco Super8 '09, Peugeot TKR '03
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut VepaS » 11.10.2010 14:18

Eipä ne mulle paljoo oo puhunu, enkä minä niille. vanha Gilera kun leipo niin piti ajella pyörällä koko ajan keulilla ja siitä tuli pari kertaa sanomista. Ajokorttia ja rekisteriotetta kävin kerran kysäsemässä heiltä kun ottivat mukaan kun lähtivät toisen mopoilijan perään.
fireline500
Pyörä:
Aprilia SX50 -07
Paikkakunta:
Keitele
Liittynyt:
25.10.2010 19:28

ViestiKirjoittanut fireline500 » 26.10.2010 19:32

Poliisi kävi kokeilee kaverin viritettyy gileraa mutta kun se tuli takasin niin se vaan sano että ''Helvetisti vaihteita kyllä peevee on parempi'' ja lähti menemään
KKojootti
Pyörä:
Husqvarna SM -07
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.7.2009 22:12

ViestiKirjoittanut KKojootti » 26.10.2010 23:07

P-Mites mopo kulkee?
M-suunillee 60kymppii..

Käy testaamaassa ja tulee takasin

P-No kylhän tää vähä lujempaa kulkee ku mittariikii menee yli 130km/h :D Tutkakii näyttää reilu 80km/h.
Toinen poliisi oli jo alkaas kirjottelee lappui ku kyttä sano
P-No ajetaa nyt viel toisee suuntaa vähä hiljempaa ni tulee sullekii parempi mieli ja lieventää tot rangasistusa vähäsen. :D
Rizcu
Pyörä:
Kawasaki KDX 125
Liittynyt:
10.6.2009 0:10

ViestiKirjoittanut Rizcu » 27.10.2010 0:06

Kummisetä pysäytettiin viritetyllä pappa-tunturilla iliman kypärää ja samat poliisit oli pysäyttäny sen ennenki monta kertaa nii poliisi vaa tuumas et ''Kuuleppas ny.. jos mä saan tukistaa sua nii seleviät iliman sakkoja'' sitte se anto sen poliisin tukistaa sitä nii se vaan sen jälkee et ''Hae ny jo se kypärä päähäs'' ja lähtivät menemää :D
AGK
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Paikkakunta:
Jossain pohjoisessa.
Liittynyt:
1.9.2010 11:11

ViestiKirjoittanut AGK » 27.10.2010 6:51

Rizcu kirjoitti:''Kuuleppas ny.. jos mä saan tukistaa sua nii seleviät iliman sakkoja''



Outo poliisi.. :lol:
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista