Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

DmK
Pyörä:
Parpi Xrace sm 08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.11.2009 14:54

ViestiKirjoittanut DmK » 18.12.2009 22:50

Hyvin puhuttu. :D
Nii ne ei vieny sit korttia tai kilpiä ees ? :)
jaasu
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 -99
Paikkakunta:
Milloin missäkin
Liittynyt:
18.5.2006 14:40

ViestiKirjoittanut jaasu » 21.12.2009 13:13

Kortin vei mutta kilvet jätti :lol:
http://www.youtube.com/user/jaasuu

ei voi mitään, KUULEMIIN
rrene-
Liittynyt:
15.5.2009 22:21

ViestiKirjoittanut rrene- » 26.12.2009 0:00

Noh mulle sattui kunnon MUNKKI tapaus eli
Olin hakemassa kaveriani, noh sitten menimme kaupungin poikki ja kaverini huomasi että takana tulee ehkä siviilipoliisi.
Olin vain " No ei se voi olla ei ne aja tollasilla"
jatkoin matkaani ja ajoin n. 80km/h derbilläni niin auto kiihdyttää viereen ja nostaa ikkunasta kyltin " SEIS/STOP POLIISI" jotain tonne päin, noh kaverini oli varma että nyt lähtee kilvet ja kortti mutta ne vaa oli " Onkos sitä edellisenä päivä juotu ku oli toi juhannus?" olin vaa "Emmä sellasia harrasta" sit poliisi vaa " No puhallappas silti pillii, näyttää nollaa, hyviä päivänjatkoja"

tossa tapauksessa oli niin munkki, mutta en ymmärrä tota kylttiä :DD
khor Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22

ViestiKirjoittanut khor » 26.12.2009 0:56

Rene123 kirjoitti:tossa tapauksessa oli niin munkki, mutta en ymmärrä tota kylttiä

Mitäs epäselvää siinä kyltissä on? :roll:
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
rrene-
Liittynyt:
15.5.2009 22:21

ViestiKirjoittanut rrene- » 26.12.2009 2:15

khor kirjoitti:
Rene123 kirjoitti:tossa tapauksessa oli niin munkki, mutta en ymmärrä tota kylttiä

Mitäs epäselvää siinä kyltissä on? :roll:



miks ei pysäyttäny esim valoilla tai jollain muulla? :DDD
kyltillä pysäyttää
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 26.12.2009 2:27

Rene123 kirjoitti:Noh mulle sattui kunnon MUNKKI tapaus eli
Olin hakemassa kaveriani, noh sitten menimme kaupungin poikki ja kaverini huomasi että takana tulee ehkä siviilipoliisi.
Olin vain " No ei se voi olla ei ne aja tollasilla"
jatkoin matkaani ja ajoin n. 80km/h derbilläni niin auto kiihdyttää viereen..."

tossa tapauksessa oli niin munkki, mutta en ymmärrä tota kylttiä :DD


Itse ainakin tuon ymmärsin, että oli muutakin kun poliisikyltti. Pari päivää sitten ihan perus pysäytys, ajoin kaverin mopolla kakspäällä, kaveri kyydissä. Poliisit väläytti valoja ja ajettiin tiensivuun, kilvestä sanoivat, että kannattaisi laittaa parempaan paikkaan, koska oli underissa. Noh, siinä seliteltiin, että se on jo tekeillä. Lopuksi se hauskin kohta, poliisi puhallutti kaverin ja toivottvat turvallista matkaa. (Minä siis ajoin ja kaverin puhalluttivat :lol: )
_PeeTee_
Pyörä:
gpr nude
Paikkakunta:
JN$
Liittynyt:
27.5.2009 17:43

ViestiKirjoittanut _PeeTee_ » 27.12.2009 20:09

Tänään meinas kyllä vähän naurattaa, oltiin keskustassa ajamassa kaverin kans, kun valot menee keltasiks. Muuten olisin ajanu läpi koska tie oli liukas, mutta viereisissä valoissa seisoi poliisiauto. Niinpä sitten jarrutin ja pitkäksihän se meni. Poliisit tulee siihen viereen ja avaa ikkunan:
"mitäs sulla roikkuu tuolla takana?"
(oon silleen että mitä helvettiä) "öö, karvanopat..."
"jaa, selvä"
Ja sit ne lähti :lol: luulin jo että tulevat sanomaan jostai tilannenopeudesta tms :D
-Gazzu-
Pyörä:
Ei olee
Paikkakunta:
TurKu
Liittynyt:
26.10.2009 23:14

ViestiKirjoittanut -Gazzu- » 27.12.2009 20:33

Sakmund kirjoitti:
Lazyzombie kirjoitti:Nojuu, ei kyl liity 2-pyöräsiin mitenkää mutku espoossa viel asuin siel oli koululla joku poliisi-päivä jossa pääs poliisiautoon sisään jne, olin sillo siinä 11v paikkeil ja tietty kysyin poliisilta, että näytäppäs asetta, sit sitä hetken ihastelin ja kysyin et saanko ampuu täl ja se poliisi ei lämmenny ajatukselle. :D


Velikin kysyi samaa mutta sai vaan kattella sitä omissa kasissään :D


meil oli kans joskus poliisi päivä koulussa, ku olin tos iäs, ja kukaan ei saanu edes nähdä sitä asetta, ku sano et on kiellettyä O_o?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 27.12.2009 23:30

Rene123 kirjoitti:miks ei pysäyttäny esim valoilla tai jollain muulla? :DDD
kyltillä pysäyttää
Jos vaikka olivat liikkeellä sellaisella menopelillä jossa ei ole hälytys/pysäytysvaloa? Tuo pysäytyskyltti on juridisesti ihan yhtä pätevä pysähtymiskäsky kuin punainen valokin, harvemmin enää nykyään käytetty tosin.
Burege kirjoitti:meil oli kans joskus poliisi päivä koulussa, ku olin tos iäs, ja kukaan ei saanu edes nähdä sitä asetta, ku sano et on kiellettyä O_o?
No nyt kun mietitään että poliisilla on virkatehtävällä ollessaan todennäköisesti ladattu ase mukanaan, niin en minäkään sitä alkaisi kotelosta ottamaan esiin muuta kuin käyttöä varten. Ei varmaan tarvitse erikseen perustella, miksi ladatun aseen käsittely keskellä koululuokkaa ei välttämättä ole hyvä idea? Ja vaikka ase olisi tyhjä, en siltikään antaisi sitä kenen tahansa käsiin.

Sitten vielä sellainen huomio, että tämähän ei oikeastaan liity edes topikin aiheeseen. Muutenkin olen vähän skeptinen tämän threadin eliniän suhteen, mutta olkoot nyt toistaiseksi.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55

ViestiKirjoittanut topppsu » 28.12.2009 21:58

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Muutenkin olen vähän skeptinen tämän threadin eliniän suhteen, mutta olkoot nyt toistaiseksi.

Mikäs tässä topicissa sitten on vialla? Itse olen ainakin hyvät naurut täältä topicista saanut, ei pahalla, vaan hyvällä tavalla. Musta tää on ainakin ihan hyvä topicci. Sori ot.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 28.12.2009 22:41

Koska threadin liittyminen kaksipyöräisiin on hieman tulkinnanvaraista ja hauskuuskin on lähinnä lukijasta kiinni. Mutta kuten todettua, toistaiseksi ei mitään räikeitä epäkohtia ole ilmennyt, joten topic olkoon auki. Edellä olevan voi ottaa vaikka vihjauksena, että keskustelua tarkkaillaan.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55

ViestiKirjoittanut topppsu » 28.12.2009 23:21

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Koska threadin liittyminen kaksipyöräisiin on hieman tulkinnanvaraista ja hauskuuskin on lähinnä lukijasta kiinni. Mutta kuten todettua, toistaiseksi ei mitään räikeitä epäkohtia ole ilmennyt, joten topic olkoon auki. Edellä olevan voi ottaa vaikka vihjauksena, että keskustelua tarkkaillaan.

Juu mutta eikös joka threadi pitäisi olla vähän tarkkailun alaisena, muutenhan tästä ei tulisi mitään. :nörtti:
Mukke
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
24.6.2008 14:36

ViestiKirjoittanut Mukke » 29.12.2009 0:22

topppsu kirjoitti:Juu mutta eikös joka threadi pitäisi olla vähän tarkkailun alaisena, muutenhan tästä ei tulisi mitään. :nörtti:


Nii offtopicci kieltolain tavoinlailla kielletyks!
Koneremontteja halvalla! Työt n.100e + osat
Virheilmoitus
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
19.3.2008 21:16

ViestiKirjoittanut Virheilmoitus » 29.12.2009 0:40

Kaveri kertoi, eikä jutun totuudenmukaisuudesta ole tietoa.

Poliisi ajoi siviilimondeolla meidän vierelle kun oltiin mopoilla koulun pihassa ja huutaa sitten aika kovasti "mustahiuksinen nuorimies!"
Tää kaveri sit siinä vaihees säikähtää vissii iha tosissaa ja rupeaa painamaan rajottimen nappia katteen alta päälle.. (Mopossa kuristus pois kuulemma tjsp)

Poliisi: Sulla on vetskari auki. 8)
420
hutilo
Pyörä:
Aprilia tuono 125 -03 ja Suzuki PV -94 ex.Gilera Smt -08
Paikkakunta:
Nummi-Pusula
Liittynyt:
25.10.2009 12:35

ViestiKirjoittanut hutilo » 29.12.2009 1:21

Virheilmoitus kirjoitti:Kaveri kertoi, eikä jutun totuudenmukaisuudesta ole tietoa.

Poliisi ajoi siviilimondeolla meidän vierelle kun oltiin mopoilla koulun pihassa ja huutaa sitten aika kovasti "mustahiuksinen nuorimies!"
Tää kaveri sit siinä vaihees säikähtää vissii iha tosissaa ja rupeaa painamaan rajottimen nappia katteen alta päälle.. (Mopossa kuristus pois kuulemma tjsp)

Poliisi: Sulla on vetskari auki. 8)


Total reps :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista