Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

_skyteam_
Pyörä:
Derbi Gpr, Skyteam manki
Liittynyt:
30.4.2007 15:25

ViestiKirjoittanut _skyteam_ » 23.9.2009 16:30

villeple kirjoitti:kerran olin ilkee, poliisin ikkunaa koputin ja sanoin "sulla on ikkuna auki" ne ei oikee tykänny siit sano vain että "jos kerran viel näähää tän illan aikana nii lähet putkaa"


Onko tämä sitä offtopikkia?
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2009 21:24

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 23.9.2009 17:56

_skyteam_ kirjoitti:
villeple kirjoitti:kerran olin ilkee, poliisin ikkunaa koputin ja sanoin "sulla on ikkuna auki" ne ei oikee tykänny siit sano vain että "jos kerran viel näähää tän illan aikana nii lähet putkaa"


Onko tämä sitä offtopikkia?

Omasta mielestäni ainakin melko hauskasti sanottu, eli ei missään nimessä offtopic. Trolli on sitten asia erikseen :lol:
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03

ViestiKirjoittanut Ernski » 5.10.2009 22:50

mulle sano poliisit ku äkkiseltään lauantain iltana pysäytti et saaks mopoo testata (kulki yli 70 ) mut sitte vaa puhallutti ja lähti menee :lol:
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Mukke
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
24.6.2008 14:36

ViestiKirjoittanut Mukke » 5.10.2009 22:55

Ernski kirjoitti:mulle sano poliisit ku äkkiseltään lauantain iltana pysäytti et saaks mopoo testata (kulki yli 70 ) mut sitte vaa puhallutti ja lähti menee :lol:


Repesin iha vitusti :lol: :lol: :lol:hmm...
Koneremontteja halvalla! Työt n.100e + osat
oiskipoiski
Liittynyt:
12.10.2009 18:33

ViestiKirjoittanut oiskipoiski » 12.10.2009 19:35

Ajelin nesteelle tankkaamaan poliisi ajoi viereen tankkaamaan olivat jotain kysymässä häivyin sisälle maksamaan.tulin pois kysyivät :paljos toi kulkee.sanoin:kulkeeha tuo sen 45 saattaa kulkea alamäkeen 46 :)
Peugeot speedfight 2 Tehovehje jo vakiona.Keulii ympäri :)
N_iko
Pyörä:
Nykyään Nelipyöräinen.
Paikkakunta:
Seinäjoki.
Liittynyt:
15.3.2007 17:19

ViestiKirjoittanut N_iko » 12.10.2009 19:58

Kerran kesällä oltiin yhellä tiellä, mitä ei ollut vielä avattu niin kaverit tykkäs keulia siinä. Hetken ne siinä keuliskeli ja joku huuti että poliisit tulee tuolta. Nopiaa laski keulat alhaalle kun poliisit näkyi. Ei poliiseilla muuta, halusi vaan tietää että onko tuo tie vaikea keulia kun se kaartaa niin :D
`villle
Pyörä:
Derbi X-race
Paikkakunta:
Piikkiö
Liittynyt:
4.9.2006 8:59

ViestiKirjoittanut `villle » 13.10.2009 21:49

Kaverille kävi kerran hyvä tuuri ku keuliskeli tossa koululla ja poliisit tuli ja keula sitten alas ja poliisit tuli siihen.. "No keuliiko?" -Keulii keulii sano kaveri, sit se sano.. Kyl mä ymmärrän et on kaunis kesäpäivä ja on lomaa, jos itelläki ois lomaa ni kyllä tekis mieli päästellä menemään omalla moottoripyörällä :D
R0ska
Pyörä:
Yamaha dt x 07
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
5.8.2006 20:27

ViestiKirjoittanut R0ska » 14.10.2009 10:22

`villle kirjoitti:Kaverille kävi kerran hyvä tuuri ku keuliskeli tossa koululla ja poliisit tuli ja keula sitten alas ja poliisit tuli siihen.. "No keuliiko?" -Keulii keulii sano kaveri, sit se sano.. Kyl mä ymmärrän et on kaunis kesäpäivä ja on lomaa, jos itelläki ois lomaa ni kyllä tekis mieli päästellä menemään omalla moottoripyörällä :D

Ei tainnu Eronen olla kyseinen poliisi? :lol:
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 23.10.2009 23:18

Itse olin lauantai iltana tulossa kotiin, ja poliisi pysäytti, puhallutti, ja mittari heilahti noin neljään promilleen. Poliisi katsoi mittaria erittäin mystinen ilme päällä, ja sanoi että jätä mopo siihen ja käveleppäs tänne, noh kävelin ja poliisi mietti että ihmeen hyvin nykynuoriso viinaa kestää kun 4 promillea näytti ja ihan suoraan kävelin. Puhallutti uudestaan ja näytti taas neljää. Poliisilla oli vielä ihmeellisempi katse naamalla. Kysyin että jos hän kanssa puhaltaisi mittariin. Poliisi suostui ja näytti 3 promillea.Poliisi tässä välissä kysyi että "Kiistänkö syylisyyteni?", kysyin takaisin että "kiistääkö poliisi itse syyllsyytensä.Poliisi nauroi. Siitä sitten käveltiin autoon,ja kysyttiin että olisiko toista mittaria? Toinen oli ja nollaa näytti...poliisillakin.
Derbeilijä
Pyörä:
Ei ole:(
Liittynyt:
1.8.2009 0:52

ViestiKirjoittanut Derbeilijä » 23.10.2009 23:23

Slerpa_ kirjoitti:Itse olin lauantai iltana tulossa kotiin, ja poliisi pysäytti, puhallutti, ja mittari heilahti noin neljään promilleen. Poliisi katsoi mittaria erittäin mystinen ilme päällä, ja sanoi että jätä mopo siihen ja käveleppäs tänne, noh kävelin ja poliisi mietti että ihmeen hyvin nykynuoriso viinaa kestää kun 4 promillea näytti ja ihan suoraan kävelin. Puhallutti uudestaan ja näytti taas neljää. Poliisilla oli vielä ihmeellisempi katse naamalla. Kysyin että jos hän kanssa puhaltaisi mittariin. Poliisi suostui ja näytti 3 promillea.Poliisi tässä välissä kysyi että "Kiistänkö syylisyyteni?", kysyin takaisin että "kiistääkö poliisi itse syyllsyytensä.Poliisi nauroi. Siitä sitten käveltiin autoon,ja kysyttiin että olisiko toista mittaria? Toinen oli ja nollaa näytti...poliisillakin.


Haha, luulin jo tohon puoleenväliin asti että nää on taas näitä trolliviestejä, aika vitun ässä tilanne kummiski :lol:
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 23.10.2009 23:26

Derbeilijä kirjoitti:Haha, luulin jo tohon puoleenväliin asti että nää on taas näitä trolliviestejä, aika vitun ässä tilanne kummiski :lol:

jep itekki olin jo valmis häiriköt topikkiin menemään :D
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
[asd]
Pyörä:
Honda cr 80 '02, honda sfx '97, derbi xtreme '07, Tunturi tiger s '?
Liittynyt:
3.10.2009 20:11

ViestiKirjoittanut [asd] » 24.10.2009 19:52

xps_sm kirjoitti:
Derbeilijä kirjoitti:Haha, luulin jo tohon puoleenväliin asti että nää on taas näitä trolliviestejä, aika vitun ässä tilanne kummiski :lol:

jep itekki olin jo valmis häiriköt topikkiin menemään :D

itekkin ehdin ruveta jo ajattelemaan että harvinaisen paska rölli :D
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 24.10.2009 21:38

Siitä tuli taas yksi muisto lisää mopoilu ajoilta, kun sitä aikaa joskus muistelee.
powerlussa
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.2.2007 11:40

ViestiKirjoittanut powerlussa » 13.11.2009 19:14

Tuossa kesälomalla oltiin siwan eessä mopoilla ja kaikilla tietenki viritetty. Jonkin aikaa siinä kerettiin jutustella ennen ku maija pamautti suhkoht kovaa siihen pihaan :D Aateltiin kavereitten kans et nyt ne lähtee testaa kaikkien mopoja.. Toinen poliiseista kävi ostamassa maksalaatikkoa ja maitoa :DD.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 13.11.2009 21:41

reps

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista