Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

Veli-Vihannes
Pyörä:
Salainen projekti X
Paikkakunta:
Kouvola :(
Liittynyt:
24.4.2007 15:30

ViestiKirjoittanut Veli-Vihannes » 2.9.2009 20:27

J.Pusa kirjoitti:Oltiin koulun pihalla illalla ja vähän rällättiin niin joku oli tietenkin kutsunut poliisin paikalle. Poliisit tulivat pihaan kysyivät ja kattoivat kaikki perus jutut ja sanovat että älkäähän rälläilkö tässä. Sittenkun poliisit oli lähössä niin maija ei startannu kun akku oli loppunu, koko porukka hajos paitsi poliisit sitten lähettiin siitä ja poliisit jäi oottelemaan lisävirtaa joltain toiselta maijalta

hauskaa ja hauskaa mutta olihan se kun maija ei starttaakkaan kun poliisi on lähössä


Olisitte työntäneet käyntiin; hyvällä tuurilla olisi ollut munkkikahvit lähellä. :)
Jeejee
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 2.9.2009 21:58

kysyin poliisilta että jos työnnetään käyntiin niin saadaanko vapautus seuraavasta rötöksestä tai vastaavasta mutta ei kuulemma oikeen toiminu kun oli diesel kone
niksuh
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
16.7.2006 21:39

ViestiKirjoittanut niksuh » 2.9.2009 22:49

Kuukaus sitten oltiin Helsingin keskustassa ajelemassa. Liikennevaloissa viereen ajoi Maija, poliisi avasi ikkunan ja sanoi: "Kannattaiskohan sun laittaa toi mopos vähän laillisempaan kuntoon" :lol:

Tarkotti kyllä sitä kun ei takavalo sillä hetkellä toiminu, mut eipä toi mopo muutenkaa kovin laillisessa kunnossa ollu. :D Ei ne sit muuta, kun valot vaihtu niin jatko kiltisti matkaansa.
140cc
http://www.motot.net/galleria/g44100_skyteam_monkey
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 2.9.2009 23:21

M: "Oon gepsiin saanut 61km/h"
P: "Onks tässä gepsi?" :O
Kennolle tallentuneet
Käärvönen
Pyörä:
Derbi GPR 125
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
21.11.2008 21:43

ViestiKirjoittanut Käärvönen » 2.9.2009 23:38

Tepitin kirjoitti:M: "Oon gepsiin saanut 61km/h"
P: "Onks tässä gepsi?" :O

Repesin ku luin tuon saatto kyllä johtua väsymyksestä :D
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.9.2009 19:19

Tepitin kirjoitti:M: "Oon gepsiin saanut 61km/h"
P: "Onks tässä gepsi?" :O

Ei saatana :lol: Vuoden paras.
Ariete^
Pyörä:
joskus sitte
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
16.6.2007 14:29

ViestiKirjoittanut Ariete^ » 4.9.2009 18:11

Darkkis kirjoitti:Tämä juttu ei varsinaisesti hauska ole, mutta asian ironia sai hiukan naurahtamaan. Elikkäs tänään kylillä poliisi pysäytti ja testas mopon (vakio) ja sitten puhallutti (nollat tuli tietty) ja kysy että ethän harrasta juomista (vastasin tietty ei) no sitten kun kaikki oli ok poliisiauto jatko matkaa kohti alkoa. :lol:


Kyllä ite ainaki oon nähny poliisin menevän Alkoon. :D Oli tuona aikana vielä Slideri ajossa ja sitte olin mennyt K-kauppaan (Alko samassa rakennuksessa), noh hain kylmästä Rockstarin ja kassan kautta ulos. Skootterin olin ajanut polkupyörätelineen ja Otto-automaatin väliin laatoille (kielletty :D) ja silmät osui liukuovien läpi suoraan maijaan. Sitten menin vaan skootterin viereen jotain hupparia tms. reppuun tunkemaan ja katsoin että autohan on tyhjä niin sitten sieltä Alkosta tulee 2 poliisia ja kantaa Karhun mäyristä ja muutamaa Fosterssia. :D Kävelivät ohi iloiset ilmeet päällä eikä edes kattoneet päälle vaikka kiillotettu Tecnigasi siinä kiilteli auringos. Tais olla vapaapäivä koppiksilla
Samttu
Pyörä:
Peugeot XPS -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
16.5.2006 13:31

ViestiKirjoittanut Samttu » 4.9.2009 18:20

Ar$ka kirjoitti:
Darkkis kirjoitti:Tämä juttu ei varsinaisesti hauska ole, mutta asian ironia sai hiukan naurahtamaan. Elikkäs tänään kylillä poliisi pysäytti ja testas mopon (vakio) ja sitten puhallutti (nollat tuli tietty) ja kysy että ethän harrasta juomista (vastasin tietty ei) no sitten kun kaikki oli ok poliisiauto jatko matkaa kohti alkoa. :lol:


Kyllä ite ainaki oon nähny poliisin menevän Alkoon. :D Oli tuona aikana vielä Slideri ajossa ja sitte olin mennyt K-kauppaan (Alko samassa rakennuksessa), noh hain kylmästä Rockstarin ja kassan kautta ulos. Skootterin olin ajanut polkupyörätelineen ja Otto-automaatin väliin laatoille (kielletty :D) ja silmät osui liukuovien läpi suoraan maijaan. Sitten menin vaan skootterin viereen jotain hupparia tms. reppuun tunkemaan ja katsoin että autohan on tyhjä niin sitten sieltä Alkosta tulee 2 poliisia ja kantaa Karhun mäyristä ja muutamaa Fosterssia. :D Kävelivät ohi iloiset ilmeet päällä eikä edes kattoneet päälle vaikka kiillotettu Tecnigasi siinä kiilteli auringos. Tais olla vapaapäivä koppiksilla
Hahahah rentoja ::D
<3
dr_
Liittynyt:
8.12.2008 16:14

ViestiKirjoittanut dr_ » 13.9.2009 1:48

yks kaunis ilta poliisit pääsi yllättämään nesteen pihassa. siinä aikansa juteltua poliisit kysyy mitäs tämä pv menee?
sanoin kytille: ''oikeen hyvään alamäkeen jopa 40km/h''. poliisit naurahti ja jatko matkaa :)
vanadium
Pyörä:
neljällä rattaalla....
Paikkakunta:
Paltamo
Liittynyt:
31.8.2007 16:16

ViestiKirjoittanut vanadium » 13.9.2009 20:28

Viimeksi kun jäin kiinni,poliisi talutti maijaan,ja rupesi tiivaamaan rajoittimen kaukosäädintä:
P: Annappa se kaukosäädin tänne tai viemme mopon asemalle purettavaksi?!
M: Mikä kanava laitetaan pyörimään ? ;)

Lopputuloksena se,että piti opastaa poliisille miten ryyppy otetaan pois päältä :lol:
Darkkis
Pyörä:
Rieju Spike X 50 power up
Paikkakunta:
Heinävesi
Liittynyt:
19.5.2009 17:36

ViestiKirjoittanut Darkkis » 13.9.2009 20:31

vanadium kirjoitti:Viimeksi kun jäin kiinni,poliisi talutti maijaan,ja rupesi tiivaamaan rajoittimen kaukosäädintä:
P: Annappa se kaukosäädin tänne tai viemme mopon asemalle purettavaksi?!
M: Mikä kanava laitetaan pyörimään ? ;)

Lopputuloksena se,että piti opastaa poliisille miten ryyppy otetaan pois päältä :lol:

Ei helvetti! :lol:
Anza-91
Liittynyt:
20.2.2007 22:27

ViestiKirjoittanut Anza-91 » 13.9.2009 20:33

hehheh :D kaveria kerran kun maijalla veivät kotia kaveri sano et laittakaas suomipoppi soimaa mut eivät laittanu :D
Jumatuse
Paikkakunta:
Luvia
Liittynyt:
5.10.2008 13:44

ViestiKirjoittanut Jumatuse » 20.9.2009 11:30

Poliisit bustas mut eile, ni mp kyttä vittuili kun olin muutama viikko sitten ajanut heitä vastaan joku 80km/h kasitiellä, mutta eivät olleet viitsineet kääntyä perään. :p
Hulilupter
Pyörä:
Yamaha Dt 50 r -07
Paikkakunta:
Nurmo(Seinäjoki)
Liittynyt:
25.3.2008 21:15

ViestiKirjoittanut Hulilupter » 20.9.2009 17:21

Jumatuse kirjoitti:Poliisit bustas mut eile, ni mp kyttä vittuili kun olin muutama viikko sitten ajanut heitä vastaan joku 80km/h kasitiellä, mutta eivät olleet viitsineet kääntyä perään. :p

Varmaa poliisi heitti kovaa settiä
villeple
Pyörä:
Peugeot xps ,Aprilia Mx
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
30.9.2007 11:32

ViestiKirjoittanut villeple » 22.9.2009 20:09

kerran olin ilkee, poliisin ikkunaa koputin ja sanoin "sulla on ikkuna auki" ne ei oikee tykänny siit sano vain että "jos kerran viel näähää tän illan aikana nii lähet putkaa" Ei ne kyllä putkaan vieny vaikka nähtiin pariin otteeseen :D
.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista