Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 14.7.2009 11:46

sori ei riitä taidot oikein kirjoitukseen jos rupeisin lisäilemään pilkkuja ja pisteitä niin ne menis vaan vääriin paikkoihin ja sitten tekstistä tulis vaan entistä sekavampaa :D
Motorsport24
Pyörä:
Keeway f-act focus 07
Liittynyt:
4.2.2009 9:03

ViestiKirjoittanut Motorsport24 » 14.7.2009 11:49

J.Pusa kirjoitti:poliisi pysäytti kaverin jolla ei ollu korttia

p: ajokortti ja paperit

k: ei oo korttia vielä

p: minkäs takia ei ole pojalla korttia

k: eihän sillä kortilla ajeta vaan näillä (heilauttaa käsiään ja ottaa tangosta kiinni) äärimmäisillä ajo taidoilla



Pysyisi vain tämän ikäiset pois liikenteestä, kun heillä ei ole mitään asiaa sinne. Tosin tuossa ylläolevassa jutussa en nähnyt mitään hauskaa, juuri näitä "ei sillä kortilla ajeta"-poikia. Kyllä sillä vain ajetaan, voi mieli muuttua poliisin tulon jälkeen.
Viimeksi muokannut Motorsport24 päivämäärä 14.7.2009 12:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 14.7.2009 12:29

varmaan vuos sitten tapahtunut tuo keskustelu että nyt ajaa varmaan ihan kortilla ja varmaan aika moni jolla on ollut mopo ennen kortin saamista on käynyt ilman korttia ajelemassa
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55

ViestiKirjoittanut topppsu » 14.7.2009 14:36

J.Pusa kirjoitti:varmaan vuos sitten tapahtunut tuo keskustelu että nyt ajaa varmaan ihan kortilla ja varmaan aika moni jolla on ollut mopo ennen kortin saamista on käynyt ilman korttia ajelemassa

Ihan tosi pistä nyt vittu ne pilkut ja pisteet tohon tekstiis, karseeta luettavaa.
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 14.7.2009 22:57

tuu pitämään mulle äikän tunti niin ehkä saattaisin oppia ne jutut

alkaa tuntumaan että menee vähän OT:n puolelle että jatkettaisko aiheesta
James Persesilmä
Liittynyt:
14.7.2009 23:37

ViestiKirjoittanut James Persesilmä » 14.7.2009 23:55

Yks kerta ku ajelin tuhatta ja sataa mun pillunsaantikoneella tossa kylän pinnassa.

Kytät sitte tuli pysäyttää.

Poliisi: Ajokortti ja rekisteriote kiitos

Minä: Ei oo mukana, mut mitäs jos haistaisit mun pakoputkee?

Poliisi: Siistippä nulikka suutas ettei tuu rapsuja virkavallan halventamisesta.

Minä: Mitä jos lopettaisit tänää aikasemmin ja menisit kotii imuroimaa parit brenkut ?!??!?? mjötöööh ja sitte poikaystävän viekkuu nukkumaan?

Poliisi: Nyt jumalauta! Voisiko näitä henkilöön kohdistuvia loukkauksia vähentää?

Minä: Älä oo noi takakireee plz. Ottaisit munan suuhun kiltisti?

Poliisi: Noniin nyt riitti! Eiköhän lähetä saunan taakse..

Noh, sanomattahan oli selvää et sain vähä pampusta, nyt on naama täynnä rasvalappuja ja kiree ku dollypartonilla :/ VITUN NATSIT SAATANA TEIDÄT SAADAAN VIELÄ !!!!!!!!! :paha: :paha: :paha:
samuxd
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.4.2008 19:38

ViestiKirjoittanut samuxd » 15.7.2009 0:04

Ylläoleva viesti niin typerä, ettei tuota usko erkkikään. Tuon viestin kirjoittaja on myös kirjoittanut monia turhia aiheita, että trolli on... :paha:
E:Hauska oli, ainakin hetken.
Viimeksi muokannut samuxd päivämäärä 15.7.2009 0:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä! Katso ilmoitukset tästä!

http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55

ViestiKirjoittanut topppsu » 15.7.2009 0:05

James Persesilmä kirjoitti:Yks kerta ku ajelin tuhatta ja sataa mun pillunsaantikoneella tossa kylän pinnassa.

Kytät sitte tuli pysäyttää.

Poliisi: Ajokortti ja rekisteriote kiitos

Minä: Ei oo mukana, mut mitäs jos haistaisit mun pakoputkee?

Poliisi: Siistippä nulikka suutas ettei tuu rapsuja virkavallan halventamisesta.

Minä: Mitä jos lopettaisit tänää aikasemmin ja menisit kotii imuroimaa parit brenkut ?!??!?? mjötöööh ja sitte poikaystävän viekkuu nukkumaan?

Poliisi: Nyt jumalauta! Voisiko näitä henkilöön kohdistuvia loukkauksia vähentää?

Minä: Älä oo noi takakireee plz. Ottaisit munan suuhun kiltisti?

Poliisi: Noniin nyt riitti! Eiköhän lähetä saunan taakse..

Noh, sanomattahan oli selvää et sain vähä pampusta, nyt on naama täynnä rasvalappuja ja kiree ku dollypartonilla :/ VITUN NATSIT SAATANA TEIDÄT SAADAAN VIELÄ !!!!!!!!! :paha: :paha: :paha:

hehhe rölli, reps kyl aika pahasti ku haistatko mun pakoputkee :D :D mutjuu ei välitetä näistä
weeko
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.8.2008 10:31

ViestiKirjoittanut weeko » 15.7.2009 22:26

James Persesilmä kirjoitti:...VITUN NATSIT SAATANA TEIDÄT SAADAAN VIELÄ !!!!!!!!! :paha: :paha: :paha:


:s

Taitaa käyttäjällä "james Persesilmä" olla joku vähän pahemmin hätänä?
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
Hene``
Pyörä:
HVA 125 -06 & mito -05, mitooo -07 (ex)
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
5.2.2008 18:41

ViestiKirjoittanut Hene`` » 15.7.2009 22:43

tänää kuulusteluissa meinasin revetä pikkasen ku poliisi sanoo: tiedäthän sää poika että poliisisetä on nyt ilkee ja vie sulta kortin..

itse poliisin suusta kuultuna ja siinä tilantees toi ainaski kuulosti hauskalt.-
-HaukiOnKala-
Pyörä:
(Piaggio NRG Power DD), SUZUKI PV
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
2.9.2008 23:55

ViestiKirjoittanut -HaukiOnKala- » 17.7.2009 11:00

Kaveri ajo eilen 60@40 alueella risteyksessä olevan poliisiauton ohi, niin poliisit oli vain maijasta heristäny etusormea että ai jai jai.
Derbi-poju
Pyörä:
Tunturi tiger Aqua -97
Liittynyt:
4.10.2008 19:22

ViestiKirjoittanut Derbi-poju » 20.7.2009 16:19

Tää menee kyllä vähä OT, mutta laitetaa kuiteski.
Pari kk sitte paikallinen "luomu loordi" martti ajeli pyörällä niinkö aina ja sit oli kettingit lähteny paikaltaan. poliisit tuli sit siihe viereen.
P: Tarttekko apua?
M: Vittu mää oon 50vuotta saanu ihte kettingit paikalleen vaikka oon päisään ollu.
P: Tästä tulee sitte 50e sakkoo virkavallan halventamisesta.
Tunturi Tiger Aqua -97
http://www.motot.net/talli/osat/id23160/# Ostakaa pois Puolavanteet yms.
Napoleon Dynamite
Pyörä:
Lieju Marathon PRO 125cc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
13.4.2009 21:24

ViestiKirjoittanut Napoleon Dynamite » 21.7.2009 22:13

Derbi-poju kirjoitti:Tää menee kyllä vähä OT, mutta laitetaa kuiteski.
Pari kk sitte paikallinen "luomu loordi" martti ajeli pyörällä niinkö aina ja sit oli kettingit lähteny paikaltaan. poliisit tuli sit siihe viereen.
P: Tarttekko apua?
M: Vittu mää oon 50vuotta saanu ihte kettingit paikalleen vaikka oon päisään ollu.
P: Tästä tulee sitte 50e sakkoo virkavallan halventamisesta.


Jotenki epäilen... Tossa ei ole mitään mikä vois loukata/ halventaa ko. henkilöä.
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Laajisxd
Pyörä:
450exc 250kinkki
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
13.2.2007 17:50

ViestiKirjoittanut Laajisxd » 22.7.2009 6:28

Itellä ku ensimmäisen kerran pysäyttivät ni kysyivät et onko tos sun ajossas mitää järkee, ku ajoin pääkatua edestakasin :D . Vastasin et se on hauskaa ni lähtivät vaa nauraen pois. Mulla on Salon poliiseista vaa hyviä kokemuksia, ei oo mulla eika kahdella kaverillakaan kysytty vireistä mitää ku on pysäytetty.
BigPaaryna
Pyörä:
adga
Liittynyt:
4.10.2007 3:17

ViestiKirjoittanut BigPaaryna » 22.7.2009 7:31

Kaaduin mopolla takaa-ajon päätteeks ni poliisi potki päähän ja huus " ONKO SIELLÄ MITÄÄN ". Puhallutuksen jälkeen : " Mitä helvettiä, ethän sä oo ees jurrissa "
http://www..com/yamaha/dt/986386

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista