Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

Anza-91
Liittynyt:
20.2.2007 22:27

ViestiKirjoittanut Anza-91 » 6.6.2009 0:07

poliisit viime lauantaina: "onko tämmöne julkijuopottelu muka sallittua?" "onkos sulla joku etuoikeus ajaa ilman kypärää!??"

en tiiä naurattaako nytte mutta lauantaina ainaki nauroin :D
L44M4K0
Liittynyt:
12.5.2009 18:10

ViestiKirjoittanut L44M4K0 » 6.6.2009 1:44

Poliisit tuli kysäsee kaverilt, et paljo kulkee no meni ja vastas 86km/h.. Poliisilt meni silmät pyörälle ... hetke pääst möläyttää et alamäkee 86km/h, poliisitha siinä repes iha totaalisesti :D
Hulilupter
Pyörä:
Yamaha Dt 50 r -07
Paikkakunta:
Nurmo(Seinäjoki)
Liittynyt:
25.3.2008 21:15

ViestiKirjoittanut Hulilupter » 8.6.2009 15:03

L44M4K0 kirjoitti:Poliisit tuli kysäsee kaverilt, et paljo kulkee no meni ja vastas 86km/h.. Poliisilt meni silmät pyörälle ... hetke pääst möläyttää et alamäkee 86km/h, poliisitha siinä repes iha totaalisesti :D


Saiko veroa?
Eizh
Pyörä:
Yamaha Aerox & Yamaha Jog R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.7.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Eizh » 8.6.2009 15:07

Hulilupter kirjoitti:
L44M4K0 kirjoitti:Poliisit tuli kysäsee kaverilt, et paljo kulkee no meni ja vastas 86km/h.. Poliisilt meni silmät pyörälle ... hetke pääst möläyttää et alamäkee 86km/h, poliisitha siinä repes iha totaalisesti :D


Saiko veroa?

Ilmeisesti oli vakio :D
.::Roxi projekti::.
terpii
Pyörä:
Derbi x-treme r 07
Liittynyt:
4.10.2008 13:15

ViestiKirjoittanut terpii » 9.6.2009 23:26

Poliisi anto sakkolapun käteen ni kysyin vitsilä että voiko maksaa käteisellä ni poliisi rupes vaan nauramaan :lol:
O: Monkey, PV tai Solifer SM
JMBjorn
Liittynyt:
18.5.2009 22:12

ViestiKirjoittanut JMBjorn » 9.6.2009 23:32

oltii yhel huoltoasemal ni poliisit tuli siihe vieree ja sano testaako ensin vai syödäänkö ensin ja sit ne joil on viritetty ni kannattaa nytten lähteä . ja kerran ku pysäytettiin ni pyys rekisteriotetta ni sanoin joo se on isäl sit poliisi sano no siellähän se on hyvässä tallessa.
J@llu
Pyörä:
Samurai 125cc
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
11.11.2007 14:10

ViestiKirjoittanut J@llu » 11.6.2009 0:43

Kaveri keuli maijan ees nii pysätti sit nii poliisi sano vaa et hyvin keulii ja anto varotuksen. :D
Sebu--
Pyörä:
Suzuki GSF 400 bandit
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
12.9.2008 18:02

ViestiKirjoittanut Sebu-- » 11.6.2009 1:39

Poliisi kertoi, että olen varmaan jo niin vanha etten usko joulupukkiin.
Pilas päivän sen lisäks kun vei kilvet viimemoposta. Mäku luulin et se on totta :(

eheh ehe :D
1337
Pyörä:
tön
Liittynyt:
23.4.2007 16:17

ViestiKirjoittanut 1337 » 11.6.2009 4:49

valomerkki kirjoitti:Kaveri ajo viimekesänä pv:n kans ja poliisit pysäytti.
Ajokortti ja rekisteriote - poliisi
(kaivaa rekisteriotetta esiin) seuraavaksi haluat varmaan yhden riiseneistänä (se suklaa karkki) -kaveri

Ei siit tullu ku 60e sakkoo virkavallan vastustamisesta ja jostain halventamis jutusta, muuten kaveri ois päässy ilman sakkoi jatkamaan.


Ihmeen helposti ovat jakaneet sakkoa, tuli avauduttua naispoliisille oikein kunnolla kun kortin päätti viedä, ei siitä kyllä mitään "ekstraa" tullut :roll:

Vaikkakaan ei selkeesti tykännyt kun sanoin että hänellä on auktoriteettiongelma :lol:
SoA
Pyörä:
Piaggio NRG '08
Paikkakunta:
Anjalankoski
Liittynyt:
26.7.2007 1:02

ViestiKirjoittanut SoA » 13.6.2009 2:13

No kevään alussa lähin ekaa kertaa ajelemaan pv:llä männänvaihdon jälkeen, ajelin siinä ihan rauhassa loivaa alamäkeä. Noh poliisithan siinä tuli ensimmäisenä vastaan. Pysähyin rauhallisesti siinhen tienreunaan oottelemaan, että mitä pv:stä kommentoi. Miespoliisi tokasi että "Kilpi sulla on ainakin päin vittua"(Takalokarin sisäkaarteessa kiinni). Siinä tuli otettua 20€ rikesakko. Tuli poliisi viel näyttelemään että mihin se kilpi pitäisi laittaa, sanovatten vielä et "Hyvä on se, että et lähteny karkuun". Olisin lähtenykki jos pv ei olis ollu sisäänajossa =D. Hauskintahan tässä oli tietysti se, että ei toiminu kummatkaan valot, eikä ollu teknistä osaa mukana. Pv:ssä viilattu 60cc power, derbin turbokitti ja aivan helvetilliset äänet, eivätkä silti tajunneet viritetyksi :P. Sori, pikkasen pitkä teksti. Kouvolan Poliisit <3
Oble08
Pyörä:
Suzuki S-1 , Derbi DRD pro sm , Honda Monkey -92
Liittynyt:
6.7.2008 18:51

ViestiKirjoittanut Oble08 » 15.6.2009 16:30

Noh joskus 23 aikaa oltiin kaverin kanssa mankeilla ajelemassa, oltii pysähytty kiskan parkikselle noh ukko se sit soitti . Otin potan pois päästä mut manki oli viel liikkees (ykkösel ajoin ympyrää ja puhuin puhelimes ) No katoin et katos perkele poliisit noh siihen hän ne päätti pysähtyä ja tulivat jututtamaan . Mankissa ei toiminnut mitkään valot , etu jarru eikä ollu papereitä ku just olin ostan kaverilta pois sen niin ja tietysti ilman kypärää ajamisestä ne selitti siin . Noh päästiin näistä selityksistä yli ja poliisi rupes kyselee virityksiä . Onneks manki oli ensinmäinen vakiomopo mulla nii ei siinä mitää ja rehelisesti pysty vastaamaan et 38 kulkee . P:"Sun allas vai?" ja nauro mun mankille, M: " Ehkä hikisee alamäkee . Meeppäs testaamaa tota pommia" P: "En mä taida ku toihan hajoo käsii. Ei taida olla ihan vakioputki" M: " hehehhe .No ei mut jtn oravan paskaa täys nii onnettomat äänet" . No se sit rupes työntää ja kokeilee jarruja . Heitin siihen et siin on viel vaihepääl , P: "Noh ei se mitää kyl mä jaksan ja ei toi sun jarrus ihan kunnos ole" M: " Ei ole ei vähän pelottaa ku meenee 30 km/h ja jaloil joutuu jaruttaa et pysähtyy " P: "0_o Laitas kuntoo se ja noi valot " M: " Juu laittelen ne joskus " noh sit ne siirty kattelee kaverin mankia ja eka juttu P: "Aijai BoMbEr tarra " revettii sit siihen ja se rupes selittää et juu heti 90% varmuudel o viritetty :D no ei niit oikeestaa tainnu kiinostaa . Nii sit joo siin alus P: " Sullahan on toi kypärä päin helvettiä ja puhelimes juttelet tyttö ystävälles " M: " Noh ukolle juttelin ja mä olin just pysähtyys " P:" No ei siltä näyttän ku kateltii koko 300m matkalta tota sun ajeluas " <--- Tosta alko mut unohin lisätä tonne alkuun . No sit toivoteltii hyvät illat ja jouduin mopon työntää himaa (~40m) Kuulema säästyin 170e sakoilta :D

Sekavaa tekstiä mut ottakaa siitä selvää , Omasta mielestä oli aika koominen ilta :lol:
Psyyke
Pyörä:
DT 125 RE
Liittynyt:
7.6.2009 12:11

ViestiKirjoittanut Psyyke » 15.6.2009 17:18

mulla oli kerran että...

lähin kaverin kanssa ajeleen mopoilla. Kummallakaan ei ollu korttia, oltii nautittu pikkasen alkoholia, toisella ei ollu kypärää, ja mun alla viritetty mopokin(ajoin 2 päällä). ajeltii sellatteella isolla hiekkatiellä kaukana kylältä. piti mennä ison tien yli kauemmas ajeleen tietenki ja siinähän ne poliisit meni ohi ja tietenki löi diskovalot päälle ja lähti perään. Minä pysähdyin tien vieree ja toinen lähti karkuu. Poliisit lähti sen toisen perään tietenki ja minähän se fixunapoikana lähin siitä sitte karkuu kaverille takas.. :P
poliisit sai kaverini kiinni ja otti hänet maijan takapenkille ajelulle, toinen poliisi lähti testaa mopoo tietenki! :D
sit kaverini kai käräytti mut ja poliisit tuli sinne mis olinkin. ne kyseli siinä kaikkee ja kielsin aluks kaiken mut sit sanoin sen homman ku se alko mouhoon siinä että älä puhu paskaa poika ym. lopulta ne vei mut maijan takapenkillä kotiin ja toinen poliisi alko jutteleen vanhempien kanssa mukavia siinä ja toinen alko mulle nauraen selittään sitä hommaa, ja ne päästi mut pelkällä suullisella varotuksella ja kaverini kanssa, koska tunsin molemmat niin hyvin entuudestaan että pelkällä varotuksella siitä selvittiinkin. jälkeenpäin ku miettii niin poliisit oli tosi rentoja, onneks tunsin poliisit! ;)
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 15.6.2009 17:24

olitko alle 15wee?
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
karkulainen
Pyörä:
VAG
Liittynyt:
17.6.2008 23:31

ViestiKirjoittanut karkulainen » 15.6.2009 18:04

xps_sm kirjoitti:olitko alle 15wee?

Käytöksestä ja kirjoitusasusta päätellen.
SmoSmo
Pyörä:
Polini 124cc
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.3.2008 16:53

ViestiKirjoittanut SmoSmo » 15.6.2009 22:07

Oli hyvä ku poliisit sano kilvest et kyl sen lentokoneest näkee ja suojaa kuralt. :D
Myynnissä crz 140cc pytty, masain keula, vanteet, takahaarukka, sekä mankin osaa!
YV tulemaan jos kiinnostaa!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista