Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

Oletko tyytyväinen ostamaasi mopoon?

462 21%
1697 79%
Ääniä yhteensä : 2159
karjala
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
24.8.2003 14:13

ViestiKirjoittanut karjala » 23.10.2005 16:16

Honda Monkey vm 95: eka mopo kun 9v täytin.. serkulta ostettu lähes vakiossa kunnossa. 16p eturatas oli laitettu, ja kaasarii oli yritetty porailla, mut toimipa kuitenkin. hyvin toimi sen pari vuotta mitä ton kuntosena ajoin, sitten tuli vähä lisää vauhdin tarvetta. 14mm kaasari kii, gianelli tukkosen vakiopillin tilalle, kannenavarrus ja ohitin. välit vaihteli mielialan mukaa 16-39, 15-35 ym ym.. kulki aina jotain yli 60km/h, hauska lelu, vaikka ei mikään tehovehje. keula aivan paska, ei mistään kotosin, ainut hyvä että se oli nii perkeleen kevyt(siis keula) joka helpotti keulapystyssä kikkailemista. yhden talven ajelin sillä iha kortin kanssaki, mutta myin sitten poijes. 580e yhteesä sain siitä ku kaikki osatki myin.
Derbi black edition vm.03: pitäähä pojalla uus mopo olla. hieno on perkele, vaan nyt jos saisin päättää, ois jääny ostamatta. kiva oli ajella, kurien poistolla vauhtia kerää n.80km/h ja keula nousee ja peräkin nousee.. kikkailla osasin, ja saihan sillä huomiotakin aikaan. kuvia tästä ex-menopelistä galleriassa. noh, kaaduin sillä viime kesänä ekan ja viimesen kerran viime kesässä, vaihteen siirtäjän akseli katkes. uus kiinni. kone käyntii, mäntä leikkas kiinni. pytty pois ja uutta mäntää+hiontaa sylinterille, hyvin toimii. kurit kiinni ja myyntiin. 2550e siitä rahaa tuli, ja ovat tilillä oottamassa autoo varten. tästä hetkestä jonkun aikaa mopoton, kunnes....
Suzuki Pv vm. 84: ostin kesätyörahoilla kaverilta pois. täysin toimiva peli 300e. rekisterissäkin. varaosia paljon.. mm: ylimääränen täydellinen kaasari(12m mikuni), bensaletkua paljon, pari toimiaa tulppaa, vakiopytty,
ym jotain.. mopossa kiinni osthetkellä vakiopytty.
noh, pevikkaan ostin heti uudet takajouset, uuden pytyn(50cc läppis), välit 14-35, uus etulamppu(suorakaide),uudet tupit. maalasin pakoputken ja sylinterin kannen mustalla kun ruostetta oli vähän. nyt laittelin siihen kytkimen kuntoon. uudet kytkinlevyt ja jäykät jouset.. nyt muuten pitää kytkin ja hyvin.. uudet öljyt ni nam... ja tällä hetkellä peevee ajossa, ku vaa ois kortti, kohta saan senki takas.!

tollasta historiaa mun mopedeista.. peevee jäänee viimeseks 50cc vehkeeks, seuraava 2-pyöräne on luultavasti joku 250cc supermoto, jahka on ikää, rahaa ja ajolupaa.. :)
KoPoNe
Paikkakunta:
Kulmilla ;)
Liittynyt:
19.9.2004 13:04

ViestiKirjoittanut KoPoNe » 23.10.2005 16:21

Skodeen oon muuten tyytyväinen että satuin ottamaa just kaikista mahdollisista just aeroxin.. mutta se ketuttaa todella paljon kun menin ostamaan uutena :/
wrozi
Pyörä:
Cagiva freccia c12 90-vm
Paikkakunta:
Pyhtää
Liittynyt:
15.1.2005 20:08
ootko tyytyväinen mopoosi

ViestiKirjoittanut wrozi » 24.10.2005 13:42

Ihan tyytyväinen oon, mut tuo automaattipensahana on koitunu ongelmaks; ei suostu oikee sateel lähtä käyntii, ei välitä oikee mitään onko rikastin pääl tai ei. Pittäs jostaa saaha ihan hana siihe...

no terpi on terpi vaikka voissa paistas :D tää oli sit vitsi
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 24.10.2005 14:36

no tän hetken tulevaan ostokseen olen jo etukäteen tyytyväinen, mutta sitä en ois antanu ittelleni anteeks jos oisin menny ostaa aeroxin ku yhessä vaihees meinasin. nimittäin tän hetken innostus (sr50 factory) on vain pikkasen kalliimpi ja tehoa on helvetisti enemmän.
Lauri90
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
1.6.2005 20:58

ViestiKirjoittanut Lauri90 » 24.10.2005 15:16

No eihän noihin kiinanskoottereihin kukaan koskaan voi olla tyytyväinen, tai en ainakaan oo tavannu tyyppiä joka olis.. Jos olis jaksanu vähä säästää rahaa, niin olis kyllä saanu aika paljo paremman. Mut pitää yrittää tolla pärjätä, nytki on jotain häikkää. :D
Meishi
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
17.10.2005 22:42

ViestiKirjoittanut Meishi » 24.10.2005 16:45

Bassetti kirjoitti:Derbissä koko ajan jotain vikaa. Ajettu 3 kk ja 1200 km ja seuraavat viat on jo tullut:

- Automaattiryyppy rikki (vaihdettu uuteen)

- Kaasutinta runkattu kelien kylmetessä jatkuvasti (ei varsinainen vika)

- Polkukäynnistys hajosi

- Mittarinvalo paloi

- Nyt kaasutin ilmeisesti jotenkin tukossa kun ihan yhtäkkiä alkoi booata taas perkeleesti.

Ja kaikkea muuta pientä häsellystä ollut koko ajan tuon tärpin kanssa ja alkaa jo hermot mennä. Ja tässähän on se peljon kehuttu Piaggion skootterikone...

mullon ajettu yli 5000km eikä mitään vikaa ollu, sulake kerran vaihdettu, kaikki muu toimii täydellisesti. Eikä sitä polku vipua tarvi voimalla polkea.
Bassetti
Liittynyt:
12.8.2005 13:16

ViestiKirjoittanut Bassetti » 24.10.2005 16:49

Meishi kirjoitti:
Bassetti kirjoitti:Derbissä koko ajan jotain vikaa. Ajettu 3 kk ja 1200 km ja seuraavat viat on jo tullut:

- Automaattiryyppy rikki (vaihdettu uuteen)

- Kaasutinta runkattu kelien kylmetessä jatkuvasti (ei varsinainen vika)

- Polkukäynnistys hajosi

- Mittarinvalo paloi

- Nyt kaasutin ilmeisesti jotenkin tukossa kun ihan yhtäkkiä alkoi booata taas perkeleesti.

Ja kaikkea muuta pientä häsellystä ollut koko ajan tuon tärpin kanssa ja alkaa jo hermot mennä. Ja tässähän on se peljon kehuttu Piaggion skootterikone...

mullon ajettu yli 5000km eikä mitään vikaa ollu, sulake kerran vaihdettu, kaikki muu toimii täydellisesti. Eikä sitä polku vipua tarvi voimalla polkea.


No en ole kovasti polkenutkaan, joku siellä silti meni sijoiltaan ja piti avata varinkoppa ja rassailla niitä rattaita. Nyt notkeampaa rasvaa laitettu sinne ettei jäädy ja jähmety enää yhtä paljon kun ilmat on kylmentyneet.
Lartsa
Paikkakunta:
Vuokatti
Liittynyt:
10.1.2004 19:04

ViestiKirjoittanut Lartsa » 24.10.2005 16:54

Ihan tyytyväinen olen ollut, ei pahempia vikoja ole löytynyt ja ajo-ominaisuudet mielestäni erittäin hyvät verrattuna tossuihin. Jos jotaki huonoja puolia pitäis keksiä ni talvella pitää ajella vähän tarkemmin jos ei nastarenkaita ole ja bensankulutus kun lähentelee autojen lukemia ni sekin vielä. Mutta eihän mikään kiva ole ilmaista.
`
Liittynyt:
15.10.2004 20:45

ViestiKirjoittanut ` » 24.10.2005 16:55

oon ollu mankeihini ihan tyytyväinen, mankin olen aina halunnutkin mopoksi, mut monet asiat siitä sitten ymmärtää vasta jälkeenpäin, et millanen mopo se sit todellakin on...
Toyman
Pyörä:
ZX10R
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
23.4.2005 20:49

ViestiKirjoittanut Toyman » 24.10.2005 17:14

onnellinen BW'ssiin siihen asti kunnes... lunareihin :P
no saahan siitä taas sitten rahaa piikkiin.
cheece
Pyörä:
RG500 x2, RGV250, RG125F, RM80, PV, R, NSR125
Paikkakunta:
Lievestuore
Liittynyt:
10.4.2005 23:45

ViestiKirjoittanut cheece » 24.10.2005 17:14

pv:seen olen ihan tyytyväinen ei ole kertaakaan jättänyt tien päälle ja lähtee millaisella kelillä vaan käyntiin, tänäänkin kun oli tiet jäässä niin oli mukavaa leikkiä pv:llä, 70km/h vauhistakin kun kaasua anto niin perä lähti alta ja siinä 540 astetta kerkes heittää ennekuin otti pitoja.

viriosat ois voinu kyllä saada halvemmalla mutta minkäs sille enää mahtaa.
Semmosta tänään.
zepor
Paikkakunta:
hanko
Liittynyt:
30.6.2004 21:24

ViestiKirjoittanut zepor » 25.10.2005 0:47

kun ostin toissa kesänä tuon senda R x-treme 02 niin se oli aivan mahtavassa kunnossa. ja olin tyytyväinen. loppu kesästä kun täällä rupesin käymään niin alkoi sm renkailla olevat enemmän kiinnostaa, ja olin pettynyt ostamaani mopoon. mutta nyt tällä hetkellä kun ajattelee, niin R malli on ollut parempi ostos ja jos vähän metissä ja talvella ajanu (ilman nastarenkaita).
herra on isä.
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 25.10.2005 10:56

no e. dt lahoaa käsiin ja käyttäytyy iha oudosti :D mutta kyllä tolla ajelee.
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.
Weezer
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.2.2005 17:19

ViestiKirjoittanut Weezer » 25.10.2005 11:26

no sinänsä oon tyytyväinen et mitään vikoja ei oo ollu.. mut nyt ku jälkeepäi ajattelee nii ei ois kyl välttämättä pitäny ostaa.. enskan oisin halunnu mut iskä sai ylipuhuttua ostamaa skootterin.. :(
RSL Tuning Team Mikkeli
WTF
Liittynyt:
18.9.2005 20:46

ViestiKirjoittanut WTF » 25.10.2005 12:13

TurboWeezer kirjoitti:no sinänsä oon tyytyväinen et mitään vikoja ei oo ollu.. mut nyt ku jälkeepäi ajattelee nii ei ois kyl välttämättä pitäny ostaa.. enskan oisin halunnu mut iskä sai ylipuhuttua ostamaa skootterin.. :(


Sama kohtalo... :D JA nyt tuo skopo vielä hajoaa käsiin... :|
Damdidaa...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista