Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

Hepex
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
13.9.2008 22:15

ViestiKirjoittanut Hepex » 28.1.2011 17:50

Niinno tietysti esim Rabasat jossa on välitys, ne saa helposti käymään. Samoten manki, polkimen ei tarvi liikkua kuin muutama sentti poljinliikkeen lopusta ja jo käynnistyy. Pahoittelen offia

Joskus poliisi sanoi että pitää jättää prätkä talliin muutamaksi vuodeksi, sattui palamaan metsä kolmisen vuotta sitten, ja joku tyyppi oli soittanut poliisit ja sanonut että "pakenin kovaa vauhtia paikalta" (vaikka soitin ensiksi hätänumeroon ja menin kotiin hakemaan palosammutinta n. kilometrin päähän) pelotti kyllä olla kyttäautossa kun luulin että tulisi tuhansien eurojen lasku. Metsä oli kuitenkin omaa yms. joten ei siitä sen enempää.
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 28.1.2011 18:17

laazeri kirjoitti:No tottakai isompia pyöriä pitää polkee harkiten, niissä vähän enemmän puristuksia kun mopossa. Mopoo voit polkee menemään ihan miten haluat, oon itekkin koittanut 300 2-tahtia potkia käyntiin muttei siitä meinannu mitään tulla.

ite luokittelen 150cc nelarin "isoksi pyöräksi". eihän se iso oo, mutta joutuu kuitenki jonkulaista taitoa omaamaan että sitä pystyy polkemaan
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 28.1.2011 18:35

Hepex kirjoitti:
Joskus poliisi sanoi että pitää jättää prätkä talliin muutamaksi vuodeksi, sattui palamaan metsä kolmisen vuotta sitten, ja joku tyyppi oli soittanut poliisit ja sanonut että "pakenin kovaa vauhtia paikalta" (vaikka soitin ensiksi hätänumeroon ja menin kotiin hakemaan palosammutinta n. kilometrin päähän) pelotti kyllä olla kyttäautossa kun luulin että tulisi tuhansien eurojen lasku. Metsä oli kuitenkin omaa yms. joten ei siitä sen enempää.


Vittu tosta saanu mittään selvää :s Yv:llä sit loput.
kossusukka Moderaattori
Pyörä:
Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.10.2007 23:34

ViestiKirjoittanut kossusukka » 28.1.2011 18:43

Joo nyt ollaan taas ihan jollain vastaantulijoiden raiteella, käynnistyspoljinten ja eri moottoreiden potkustartin jäykkyys ei nyt todellakaan enään kuulu tähän topikkiin.

Lyhyesti: OT loppui tähän, piste.
Kuvia tallielämästä | Suzuki PV Service Manual | Kokoelma moottoritekniikkaa | Mopoikä kokoikä, väliin mahtuu vain Alfa Romeoita
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06

ViestiKirjoittanut jukke96 » 24.3.2011 20:00

hiljasta tuli ku kossusukka pisti ton jutun :D
noni kumminki mua ei olla kertaakaa pyssäytetty elikkä en oo mittää hauskaa sanonu tai kuullu
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 24.3.2011 22:51

Olipa taas ilmotusluonteinen asia etpä oo tainnu kovin pitkään vielä ees ajella max. n.4kk että etköhän kerkee vielä
alhooo
Pyörä:
Derbi X-race R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
17.4.2010 22:51

ViestiKirjoittanut alhooo » 24.3.2011 23:40

Polizai: "Laiska paska"
"Kiitän vastauksista, anon anteeksipyyntöä viestin väärästä sijainnista"
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02

ViestiKirjoittanut _T3_ » 27.3.2011 0:52

olin 3 kaverin kanssa stadin puotilassa ja saatii idea että mennää tohon rannalle rällää mä ja kaveri mentii cpi skoballa, 1 kaveri vakio mankilla ja 1 60km/h kulkevalla derbillä pyörittiin hetken siinä rannalla sitten ja kaikki sanos et: valkone taksi siinä sit hetki katottii tarkemmin ja todettii et perkele sivari ja joku mummo taas soittanu kytät paikalla. Kaveri sit vakio mankilla ajo karkuun valot pois päältä ja derbi kaveri just pinkomassa derbillä pois mutta poliisit kerkes ajaa eteen ja sanoivat pakoonko yritit? k: eiku ajoin tänne ettei teijän tarvii ajaa tonne hiekalle siinä sit talutettii kaverin skoba siihen ja poliisit kysys et onks vakioita ja sanottii vaan et on ja puhallutti kaks kaverii, kysys kortit ja kysy multa ja kaverilta et kumpi teist ajaa tätä? kaveri siinä sit vastas et mä ajan ja poliisit käski soittaa kaverille et tulee sinne nii soitin kaverille ja kaveri sanos et joo mä oon himassa siinä sit poliisit ja kaverit nauros puhelun jälkeen et kuka vittu lähtee vakio mankilla poliiseita karkuun. Lopussa poliisit sit sanos et riittääkö sakko vai suullinen huomautus ja valittii huomautus jonka jälkeen poliisit puhus siin hetken jonka jälkeen tokas et nyt lähette hyvin äkkiä pois ennenku tulee sakot. vähän epäselvä saattaa olla
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
AGK
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Paikkakunta:
Jossain pohjoisessa.
Liittynyt:
1.9.2010 11:11

ViestiKirjoittanut AGK » 27.3.2011 10:02

Ai vähän..? Lueppas uudestaan foorumin säännöt.. :roll:

Viestien kirjoittaminen

* Jos viestilläsi ei ole mitään sanomaa, jätä se lähettämättä. Älä postaa pelkkää hymiötä/hymiöitä sisältävää viestiä, ne tullaan poistamaan.
* Pyri kirjoittamaan mahdollisimman luettavaa tekstiä. Tällä tarkoitetaan mm. isojen alkukirjaimien ja välimerkkien käyttöä, sekä vähänkään pidemmissä viesteissä myös kappalejakoa. Kiinnitä huomiota myös yhdyssanoihin ja oikeinkirjoitukseen.
* Ehdottomasti tulee välttää peräkkäisiä huuto- tai kysymysmerkkejä, sekä isoilla kirjaimilla kirjoittamista, eli HUUTAMISTA. Käytä hymiöitä maltillisesti. Ei peräkkäisiä hymiöitä, eikä hymiötä jokaisen lauseen perään. Näillä saat vain ärsytettyä kokeneempia käyttäjiä.
* Vältä aina foorumille kirjoittaessasi loukkaavia kirjoituksia, sekä muita asiattomuuksia. Ole ystävällinen, vaikka vaikeaa olisikin.
* Aina ennen viestisi lähettämistä, lue viesti tarkoin läpi ja korjaa virheet.
* Mikäli kirjoitit omia mielipiteitäsi, muista aina perustella kantasi.
* Älä liitä suuria tai montaa kuvaa viestiisi. Mikäli kuvat ovat suuria tai niitä on paljon, lisää ne linkkeinä.
* Ei mainostusta tai linkkejä, joilla tavoitellaan kaupallista hyötyä. Edellisestä poiketen linkit mototalliin tai vastaavaan palveluun sallittuja hyvän maun rajoissa.


/Ei herneitä..

E: Sanoin tohon jo, että ei herneitä.. Itsellä oli pikkusia vaikeuksia lähinnä ton pötkökirjottelun kanssa, mutta lopetan OT:n osaltani tähän..
Viimeksi muokannut AGK päivämäärä 27.3.2011 13:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
trax
Pyörä:
vaihtelee. tallissa useempi
Liittynyt:
18.2.2010 22:12

ViestiKirjoittanut trax » 27.3.2011 12:48

Mä ainaki selvää sain. Kumma et heti jokaise tarinan jälkee joku itkemässä viestin epäselvyydestä..
dööpi
Liittynyt:
14.12.2010 21:10

ViestiKirjoittanut dööpi » 27.3.2011 14:17

Kyllä minkäin tuosta tekstistä selvää sain, mutta olisi sitä nyt mukavampi lukea kun olisi kappalejaot, ym.
vesc
Pyörä:
BMW M GmbH
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
17.5.2010 18:03

ViestiKirjoittanut vesc » 27.3.2011 17:49

Ja tostako ei saa selvää? Onhan toi toki melko epäselvästi kirjotettu, mutteiko sais selvää? On se niin pakko päästä sanomaan pienimmästäki asiasta.

ototototototototototototototototot
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 27.3.2011 20:09

OT loppuu nyt.
Jokainen voi kohdallaan kirjoittaa niin selkeää viestiä kuin pystyy, mutten minä ole bannia antamassa jos joku epäselvästi kirjoittaa. Mutta itse en edes lue pitkiä viestejä joissa ei ole minkäänlaista kappalejakoa ja välimerkit/isot kirjaimet päin kettuja, voi mennä hyväkin viesti ihan ohi
Kennolle tallentuneet
MAPESA
Pyörä:
Ruma 4t ruoska :)
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
1.8.2009 18:10

ViestiKirjoittanut MAPESA » 30.3.2011 12:20

Poliisi: Sun kaverillas ainoo huono juttu on että sillä ei ollut kypärää.
Sulla taas ainoo hyvä juttu on että sul oli kypärä. :D vittujee..
selleri
Pyörä:
tunturi ss -82....Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen EXC 09!
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.8.2008 18:36

ViestiKirjoittanut selleri » 30.3.2011 14:12

Pysäyttivät ja alko tuntkimaan ja kyselivät kulku puolesta ja vakiohan se oli :D Öähtivät testaa ja saivat vakio jammulla tutkaan 43 :D Sit kyselivät ihan pirusti rajottimesta ja sanovant et tän näköset mopot on aina viritetty. Ehtivät 40min rajotinta ja sanovat, että toivottavasti jäät ens kerralla kiinni :D Ja se oli täysin vakio :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista