Mitä hajosi tänään?

mbk__x94
Pyörä:
Rieju mrt -10
Liittynyt:
16.7.2009 19:54

ViestiKirjoittanut mbk__x94 » 13.3.2010 14:44

Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut :( tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 13.3.2010 14:48

mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut :( tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?

Yllättävän vähän kuitenkin. Miten pahasti pumput meni? Minulla on kaatuessa pari kertaa tuntunut että keula on nyt vinossa, mutta ongelman on saanut korjattua sillä että laittaa renkaan jalkojen väliin ja rykiin tankoa oikeaa suuntaan.
Katteethan jos meni niin nekin on kalliit, ja jos pumput on mennyt lopullisesti niin luulisi menevän.
Kennolle tallentuneet
mbk__x94
Pyörä:
Rieju mrt -10
Liittynyt:
16.7.2009 19:54

ViestiKirjoittanut mbk__x94 » 13.3.2010 18:15

Tepitin kirjoitti:
mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut :( tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?

Yllättävän vähän kuitenkin. Miten pahasti pumput meni? Minulla on kaatuessa pari kertaa tuntunut että keula on nyt vinossa, mutta ongelman on saanut korjattua sillä että laittaa renkaan jalkojen väliin ja rykiin tankoa oikeaa suuntaan.
Katteethan jos meni niin nekin on kalliit, ja jos pumput on mennyt lopullisesti niin luulisi menevän.


Kyllähän niistä pumpuista näki silmällä että oli mutkalla :( onneksi minulle ei tullut muuta ku mustelmia :)
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49

ViestiKirjoittanut MSJD » 13.3.2010 19:29

mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut :( tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?

Onneksi olkoon (jos et oo siihe paljoo rahaa käyttäny) moposi pääsi avk:lle :D
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
Tonz@
Pyörä:
Nissan 200sx
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
8.8.2008 20:27

ViestiKirjoittanut Tonz@ » 14.3.2010 0:51

Kaasu hirtti koko aja.
EX Husqvarna SM125!
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 14.3.2010 12:23

MSJD kirjoitti:
mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut :( tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?

Onneksi olkoon (jos et oo siihe paljoo rahaa käyttäny) moposi pääsi avk:lle :D

Ota kaikki käyttöosat pois, tai korvaa huonommilla. Kaverinikin derbistä otti kaasarin pois, ja korvasi jollain SHA:lla, ja kaikkea tämmästä sille teki.
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17

ViestiKirjoittanut proppu » 19.3.2010 16:09

Änkkä putos koulusta tullessa. :lol: Meninkin ajattelemaan et kyllä se yhdelläkin pysyy.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 19.3.2010 16:47

Ei semmosia tarvita
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49

ViestiKirjoittanut MSJD » 19.3.2010 21:30

Slerpa_ kirjoitti:Ei semmosia tarvita

Just tälläset vituttaa. Ykski ajaa sen teekoolla, sellain et se vuotaa siit enne änkkää (tk änkkä on hyväksytty malli) ja leijuu niil iha paskoil äänil.
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 19.3.2010 21:57

Ei niillä äänillä leijua tartte, mutta oma mielipiteeni on että änkkä on täysin turha osa. Jos se on joku carboni tai semmonen niin senkin voi myydä pois että saa rahaa johonkin tähdellisempän.

Mistä kukakin tykkää. Toiset tykkää vaan kovasta metelistä, toiset pienemmästä metelistä, toiset vinkumisesta, ja toiset matalasta äänestä.
kossusukka Moderaattori
Pyörä:
Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.10.2007 23:34

ViestiKirjoittanut kossusukka » 19.3.2010 21:59

Slerpa_ kirjoitti:Ei niillä äänillä leijua tartte, mutta oma mielipiteeni on että änkkä on täysin turha osa

Kerran vielä, oletko vakavissasi? Ei mulla muuta...
Kuvia tallielämästä | Suzuki PV Service Manual | Kokoelma moottoritekniikkaa | Mopoikä kokoikä, väliin mahtuu vain Alfa Romeoita
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 19.3.2010 22:01

Olen. Sillä änkällä ei tee mitään, mutta jos semmonen on, kyllä se sitten kannattaa paikallaan pitää, jollei se ahista, tai sekota mitään virtauksia, mutta itse en sellasta ostamaan lähtisi.
-mikkoo-
Pyörä:
xtreme
Liittynyt:
14.11.2009 17:00

ViestiKirjoittanut -mikkoo- » 19.3.2010 22:20

Slerpa_ kirjoitti:Olen. Sillä änkällä ei tee mitään, mutta jos semmonen on, kyllä se sitten kannattaa paikallaan pitää, jollei se ahista, tai sekota mitään virtauksia, mutta itse en sellasta ostamaan lähtisi.

En oo kyllä kuullu mistään virtauksia sekottavasta änkästä? :eek:
M: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/de ... a/id15167/
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49

ViestiKirjoittanut MSJD » 19.3.2010 22:38

Slerpa_ kirjoitti:Olen. Sillä änkällä ei tee mitään, mutta jos semmonen on, kyllä se sitten kannattaa paikallaan pitää, jollei se ahista, tai sekota mitään virtauksia, mutta itse en sellasta ostamaan lähtisi.

Jos olisin sun naapuri, olisin jo hakkannu sut ku et antais mun nukkkuu (lomallaki joka päivä 16 asti :lol: ) Mut siis jos sä ajelet viri mopolla ilman änkkää, se on tosi tyhmää:
1: Poliisit pysäyttää aika herkästi, kalliiks käy.
2: mullaki on naapuris 1v lapsi, siks ajelen aina 8 jälkee hitaasti tos tiellä, mut jos mul ei olis änkkää, niin se heräis joka tapauksessa.
3: Se on laitonta
4: Iskä alkais kiinnostuu enemmän mun virityksistä (ei kyl niin väliä)
En yhtään ihmettele tätä mopoilioiden mainetta...
Mut palataan aiheeseen "Mitä hajosi tänään?"
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55

ViestiKirjoittanut topppsu » 19.3.2010 22:41

MSJD kirjoitti:[
Jos olisin sun naapuri, olisin jo hakkannu sut ku et antais mun nukkkuu (lomallaki joka päivä 16 asti :lol: ) Mut siis jos sä ajelet viri mopolla ilman änkkää, se on tosi tyhmää:
1: Poliisit pysäyttää aika herkästi, kalliiks käy.
2: mullaki on naapuris 1v lapsi, siks ajelen aina 8 jälkee hitaasti tos tiellä, mut jos mul ei olis änkkää, niin se heräis joka tapauksessa.
3: Se on laitonta
4: Iskä alkais kiinnostuu enemmän mun virityksistä (ei kyl niin väliä)

5. Mulle ainakin naurettaisiin jos ajaisin ilman änkkää. Ei se ääni, vaan se...niin, mikä?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista