Poliisit

Kakkutukka
Pyörä:
Kawasaki zzr 600
Liittynyt:
15.7.2011 20:31
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kakkutukka » 7.6.2013 9:14

Tuntuu noi sun juttus ampuvan aika lailla yli, etenkin koirankopit ja vaarin mökit. Kyllähän sitä voi viisaasti juksuttaa kevyesti mut mitään paksua soopaa nyt en lähtis kertomaan, ei ne poliisitkaan tyhmiä oo.
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaa
Lyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
-Jonttuu
Liittynyt:
12.7.2011 23:35
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut -Jonttuu » 7.6.2013 13:39

No mitä nyt tästä meiltä on 10km = koulu, kaupat, kaverit, ensiapu, eli suurinpiirtein KAIKKI mahdollinen... eli sen verran syrjässä asun juu :D
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 8.6.2013 16:07

Itekkin kirjottaisin siihen ehkä jotain että tarvitsen mopoa töihin menoon.

Jotkut vaarin mökit nyt tuntuu siltä ettei sellasen vuoksi ole pakottavaa tarvetta saada korttia takasin..Työt taas on.
Mkkode
Pyörä:
Dt 50x, Pv
Liittynyt:
16.5.2011 22:38
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Mkkode » 10.6.2013 15:08

tuleeko aina ajokieltoa jos saa liikennerikkomus sakot 4 kertaa 2 vuoden sisään? eilen tuli viimesin sakko, ei sanonut poliisi mitään että tulisi ajokieltoa ojenti vain sakon kouraan ja käski jatkamaan matkaa mutta kutsuukohan ne myöhemmin? :) eka sakko tullu 4.8.2011.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 11.6.2013 1:13

Trafilta pitäisi tulla tällainen kirje jos asia alkaa olemaan ajankohtainen. Ihan kaikkia liikennerikkomuksia ei kuitenkaan lasketa noihin annettuihin määriin, ajokorttilain 65§ kertoo lisää. Suosittelen siltikin harrastamaan pientä itsetutkiskelua mikäli virkavalta on jo neljästi kahden vuoden aikana kirjoitellut sakkoja...
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Mkkode
Pyörä:
Dt 50x, Pv
Liittynyt:
16.5.2011 22:38
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Mkkode » 11.6.2013 2:20

tollainen kirje tosiaan tullut muutama kuukausi sitten, siihen oli listattu kolme rikettä. sakkoja tullu kahdesta eri moposta kilpien viemisen lisäksi, liikenteen vaarantamisesta ja nyt viimesimpänä ylimääräisen matkustajan kuljettaminen mopoautossa mikä oli sekin liikennerikkomus :) tullut siis että päivä että rikesakkoja. alle kuukauden päästä ois autokortin vuoro että kuinkahan käydään :s

sano poliisit muuten jotain että, "ei kannata nyt paljo kalastella näitä sakkoja ku sulla on näitä vähä kertyny ja autokortinki saat pian".
Kakkutukka
Pyörä:
Kawasaki zzr 600
Liittynyt:
15.7.2011 20:31
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kakkutukka » 12.6.2013 11:26

Ei paljoo pokka pitäny eilen kotimatkalla =D

Kävi niin että fobba ajo perässä ja minulla tk, minähän ajan alta tehopiikin sitten.. Pysäyttäävät ja silleensä, puhallutti ja nuhteli takakumista sekä peilistä. Noh, päivä pelastuu eikä testaamaan lähde mut kortin unohtivat antaa takasin :D Pitää lähtä kohta hakemaan korttia laitokselta josko se ois siellä :)
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaa
Lyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
sampul1
Pyörä:
Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
31.7.2012 14:30
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut sampul1 » 12.6.2013 13:21

Js tarkotus oli lähteä testaamaan eivätkä muistaneet ja ottivat kortin valmiiksi pois koska TK. :lol:
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
Kakkutukka
Pyörä:
Kawasaki zzr 600
Liittynyt:
15.7.2011 20:31
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kakkutukka » 12.6.2013 13:31

No enpä tiiä... :Dd kortin Hain aamulla takasi:)
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaa
Lyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 12.6.2013 14:37

Tuttu homma.. Kerran mut ja pari kaverii pysäytettii ja poliisilla oli kädet täynnä hommia, ne katto kortit ja unohti antaa mun kortin takasin. Kysyin, että "Saanko mä kortin takaasin?" johon poliisi sitten "jaa joo tottakai :lol:". Varmaan kiva tunne ku kortti jää käteen ja mopojonne on jo kerenny karata johonkin :D
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Kakkutukka
Pyörä:
Kawasaki zzr 600
Liittynyt:
15.7.2011 20:31
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kakkutukka » 12.6.2013 14:40

Mun tapauksessa fobba karkas ku minä huomasin kortin uupuvan :D
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaa
Lyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Kesäreissu Venäjälle 2013

ViestiKirjoittanut AceFin » 12.6.2013 14:48

Mullakin meinas unohtaa antaa kortin siihen maijan kojelaudalle :D
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
mikkofin
Liittynyt:
16.6.2013 22:21
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut mikkofin » 16.6.2013 22:36

Tänään olin kylällä koulun takapihalla tekonurmikentällä ajelee kaverin kanssa monkilla. Ei jaksettu katsoa pesäpallopeliä niin mentiin siihen ajelee ja kaveri ajeli ja sitten toinen :D. Pian tämä ensimmäinen huus että: "Poliisi!". Siellä parkkipaikalla kaarteli ja oli tulossa siihen kentälle mutta mä olin silleen et; "en nähny. mennää."
Siinähän oli jotain työhommia niin tiellä oli sorakasa ja ne joutu kiertää kauempaa.
2 min. päästä oli jonkun verran porukkaa siinä 300m päässä kentältä supermarketilla.
Oltiin hetki siinä ja sitten se sama kaveri sano et: "Nyt ne tulee taas D:!"
Siihen parkeeras eteen, avas ikkunan ja näytti sormella et "tuus tänne".
Vähän meinas olla kusi housussa molemmilla :D
Siinä näytin kortin ja sano et siinä kentällä ei sais ajella. sitten kysy että ajoiko tämä pikkumies (12v)? Se siinä että joo vähän. Ilman kypärää :D.
Vähän paniikissa selitteli ja "sori sori". Alkoi sitten torua Mankissa että; onko toi kilpi silleen että sitä ei poliisit näe (oli 0-90 asteen kulmassa koska takarengas ottaa kiinni pompuissa). Minä vaan että ei kun ottaa takarenkaaseen kiinni pompuissa.
sano vaan että painaa villasella tällä kertaa. Lähtivät menee ja helpotti :D
Tehari kiinni ja kulkee 60 km/h. alkoi pelottamaan vähän että meneekö ne testaa sitä.
Semmoista :) Ei Manki enää kauan itselläni ole. 2 viikkoa ja sitten eräs ostaa pois ja ostan Roxin tilalle.
_nigge_
Pyörä:
Gilera RCR '10(EX),Husqvarna WR 125 '09
Paikkakunta:
Toijala
Liittynyt:
28.4.2012 20:08
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut _nigge_ » 17.6.2013 21:16

Onko muuten kenenkään mopoo ikinä testattu talvella? :D Aattelin et jos vikaks mopotalveks heittäs teharin kii ni jaksaa mennä lintassa paremmi,kun ei ainakaa itellä poliiseja kiinnostanu yhtää meikän mopo :P
''Tottakai se menee kovaa ku se on husse!''
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut jukke96 » 17.6.2013 23:09

Harva poliisi lähtee kyllä koittamaan, ihan oman turvallisuuden takia. Tiedän kyllä erään kuka sai verot talvella
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista