Naapuri kysyi materiaalia ketjulaahariin, ei ketjurullaan, jotka ovat tietääkseni 2 eri asiaa. Enkä oikein näe, kuin skeittilaudan pyörästä laakereineen saa ketjulaaharin.
Ole hyvä, ja etsi minulle parempi topikki postata kuvia kilventelineestäni. Voit myös kertoa minulle, miksi en saisi postata kuvaa tekemästäni kilventelineestä, vaikka sen tekeminen ei kovin vaikeaa olekkaan.
Kuva saataa kuitenkin antaa joillekkin ideaa kuinka kuinka ko. Homman voisi tehdä. Mielestäni Tee-se-itse-kulttuuriin kuuluu juurikin nippuside patentit, ja muut helpot väkerrykset. Voit myös kertoa mitä tähän topikkiin sitten saa postata ja mitä ei, kun sinä sen kerta tiedät.
Mikerin tuskin haki antamaasi vastausta. Luullakseni hänen tarkoituksenaan oli kysellä miten muut ovat asian hoitaneet, ja mikä olisi järkevin tapa. En tiedä, onko teillä amiksessa sellainen tapa, että eka tehdään ja sitten mietitään että mikä meni vikaan, mutta minut on ainakin opetettu siihen että kannattaa kysyä ensin jos ei ole varma. Lienee itsestään selvää, että porakoneella voi tehdä reiän, mutta reiän voisi tehdä myös kolvilla polttamalla. Näin hiontaa ei tarvita, kun muovi palaa nätisti puhki.
Ylipäätään, ärsyttää kaltaisesi viestittelijät. Rakentavaa kritiikkiä saa, ja pitää antaa, mutta viestisi perusteella jäi sellainen kuva, että haluat vain ärsyttää muita. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, voi olla myös hiljaa. Jatka yksityisviestillä jos haluat, ettei mene enään enempää offtopikiksi.