Pisggio nrg:hen nopeutta

Naali78
Liittynyt:
5.10.2023 15:29
Pisggio nrg:hen nopeutta

ViestiKirjoittanut Naali78 » 7.10.2023 20:28

Kerokaas viritysvelhot joku jippo millä saan skootteriin nopeutta. Piaggio nrg 2020 nestejäähdytteinen peli. Täysin vako-osilla kulkee 43 km/h. Nyt on variaattorin prikka pois,(joutui laittaan kokonaan uuden liukuholkin, kun alkupräisessä prikka integroitu holkkiin) eripainoisia rullia tedtattu, suutin 66, neulaventtiili säädetty, ilmansudattimen kuristukset pois. Ei siltikään kulje mihinkään. Kulkee paremmin vakio-osilla. Millä ihmeellä tuohon saisi noputta? Olen lueskellut, että vanhempiin malleihin saa kevyesti 70 km/h pelkällä prikan poistolla ja ilmansuodattimien kuristusten poistolla. Voiko liittyä esim. katalysaattoriin tai siihen, että vakio liukuholkissa on tuo prikka kiinni siten, että ei pysty irroittamaabn vaan joutuu vaihtaan kokonaan uuden liukuholkin, jossa ei ole prikkaa. Tällä osalla kulkee ihan pirun laiskasti. Jeesatkaa jos tiedätte jotain asiasta.
jessepinkman
Liittynyt:
20.10.2023 10:45
Re: Pisggio nrg:hen nopeutta

ViestiKirjoittanut jessepinkman » 20.10.2023 10:52

Voit lisätä skootterisi nopeutta vaihtamalla rajoitetun pakojärjestelmän mallillesi suunniteltuun suorituskykyiseen pakoputkeen.
fnf
AnttiTuo
Liittynyt:
14.3.2024 21:50
Re: Pisggio nrg:hen nopeutta

ViestiKirjoittanut AnttiTuo » 14.3.2024 21:54

Mulla sama peli huiput n65. mulla vaan laitettu uus putki mikä on kuriton.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista