Suutinkeskustelu

Wärrätin_
Pyörä:
Yamaha WR
Liittynyt:
15.2.2014 21:21
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Wärrätin_ » 25.5.2014 23:07

Ei kun se sai vaan niin paljon bensaa että tukehtui siihen eikä lähtenyt käyntiin.
VePa03
Paikkakunta:
Miehikkälä
Liittynyt:
2.12.2013 21:19
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut VePa03 » 29.5.2014 22:23

joku suuntaa antava suutin näille osille? airsal 73cc, 21mm dellorto, hebo=turbokit, pipecross.
AGI125
Pyörä:
honda cr 250 ja 3 "toimivaa mopoa"ja paljon projekteja
Liittynyt:
28.12.2013 19:50
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut AGI125 » 30.5.2014 20:56

onkohan mopossa liian iso vai liian pieni suutin,kun toimii pintakaasulla mutta isommilla kierroksilla booaa ja ampuu putkeen välillä.Suutin tällä hetkellä 100 kokeiltu 88,92,95100,108,115 kaikilla sama tulos :eek:
Mpez
Pyörä:
CH Racing WXE50, EX. Beta RR 50 -08
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
30.11.2012 17:22
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Mpez » 30.5.2014 23:42

Luultavasti liian pieni suutin, tosin vääränlainen tulppakin saattaa aiheuttaa tota putkeen ampumista.
aamojj_
Pyörä:
Rieju MRT '12
Liittynyt:
4.1.2013 9:22
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut aamojj_ » 31.5.2014 8:48

Ootko varma ettei ole tukossa mistään? Kuulostaa vaan vähän siltä ettei jostain syystä saa bensaa. Kannattaa kokeilla kokonaan ilman suutinta jos esim. 88 ja 105 välillä ei ollut eroa. Jos ilman suutintakin booaa, putsaa kaasari huolella. Ilman suutinta pitäis tukehtua bensaan.

Edit: ja tosiaan liian pieni suutinkin voi olla.
AGI125
Pyörä:
honda cr 250 ja 3 "toimivaa mopoa"ja paljon projekteja
Liittynyt:
28.12.2013 19:50
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut AGI125 » 31.5.2014 10:41

aamojj_ kirjoitti:Ootko varma ettei ole tukossa mistään? Kuulostaa vaan vähän siltä ettei jostain syystä saa bensaa. Kannattaa kokeilla kokonaan ilman suutinta jos esim. 88 ja 105 välillä ei ollut eroa. Jos ilman suutintakin booaa, putsaa kaasari huolella. Ilman suutinta pitäis tukehtua bensaan.

Edit: ja tosiaan liian pieni suutinkin voi olla.

juu koitan ilman suutinta,jos tukehtuu niin syy pienessä suuttimessa.Tulppa on br9es ennen oli br6es ja oli maitokahvin värinen,eli seos ainaki sillon :roll:
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 31.5.2014 13:36

Ei siitä tulpasta näe oikeen mitään, ellet sitten ajanut kaasu pohjassa, sammuttanut konetta ilman että se on päässyt käymään tyhjäkäyntiä, ja sitten tarkistanut. Yleensä tossa tulpassa näkyy tyhjäkäynnin seos kun sitä se mopo hyvin useesti viimiseksi on käynyt.
AGI125
Pyörä:
honda cr 250 ja 3 "toimivaa mopoa"ja paljon projekteja
Liittynyt:
28.12.2013 19:50
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut AGI125 » 31.5.2014 17:09

Slerpa_ kirjoitti:Ei siitä tulpasta näe oikeen mitään, ellet sitten ajanut kaasu pohjassa, sammuttanut konetta ilman että se on päässyt käymään tyhjäkäyntiä, ja sitten tarkistanut. Yleensä tossa tulpassa näkyy tyhjäkäynnin seos kun sitä se mopo hyvin useesti viimiseksi on käynyt.

Joo sitä tarkoitinkin.Tosiaan vaihdoin uuden tulpan ja suuttimen 108 nyt toimii vähä paremmin.ilmeisti suutin on vaan liian pieni mopossa on am6 moottori kaasari on PHBN 16mm.Alkuperäinen suutin on 80.Saattaa öljypumpun säätökin tosin olla pielessä :x
osxuuu
Liittynyt:
10.6.2014 22:24
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut osxuuu » 2.7.2014 17:10

Minkä kokoinen suutin derbi drd racing -12 pitäisi vaihtaa kun ei jaksa kiertää enään loppuun asti kun kaasarista reikälevy poistettu? Ja minkä milliset kierteet vakiosuuttimessa on? Kaasari siis dellorto phva 17,5
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 2.7.2014 20:28

Noin viisi kokoa isompi kuin aikaisemmin. Jos aikaisemman suuttimen koosta ei ole tietoa, osta suutinsarja josta löytyy koon 85 läheisyydessä olevia suuttimia.. Suutin on 6mm kierteellä, mutta kaasarin merkin ja mallin perusteella osataan myydä oikea osa liikkeestä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
foR95
Liittynyt:
10.4.2013 20:31
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut foR95 » 21.7.2014 23:34

Minulla tuo härveli meinaa vähän röpöttää just ennen piikkiä (putki tk high quality). Oiskohan niin että on sattunut hieman liian iso suutin vai auttasko neulan laskeminen? :nolo:
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 23.7.2014 22:27

Neulan laskeminen voi auttaa joissain tapauksissa, yleensä tosin vaatii suuttimen vaihdon. Neulan ei pitäisi vaikuttaa seoksiin jos kaasu on pohjassa, mutta jossain tapauksissa se vaikuttaa hiukan jos ollaan ihan siinä rajalla että röpöttääkö vai ei.

Neulalla en silti lähtisi täykaasuseoksia korjailemaan kun sitten voi mennä osakaasuseokset huonoksi.
VacuumCleaner
Pyörä:
mh furia max
Liittynyt:
24.6.2012 17:59
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut VacuumCleaner » 4.8.2014 15:32

mitähän suutinta kannattais ekana laitella 24mm pwk hon jossa on valmiina 105 , pyttynä 80 airsal, putki gianelli ja putsarina piperi
ranenare
Liittynyt:
4.5.2014 11:22
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut ranenare » 14.8.2014 22:30

Minkähän kokonen suutin pitäs olla Derbi DRD Racing, josta kaikki kurit pois? Neula alimmassa lovessa, tällä hetkellä 95 suutin kiinni ja booaa täyskaasulla paljon ja välillä jopa sammuu, jonka jälkeen täytyy työntää tai ryyppy päällä polkea käyntiin. Myös 90 suuttimella kokeiltu ja silläkin booas. Pitäskö tuohon isontaa vai pienentää sitä suutinta? Niin ja ryyppy päällä alkaa vapaalla tai kytkin pohjassa huutamaan ja kun päästää kytkimen niin sammuu.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 15.8.2014 17:29

mitähän suutinta kannattais ekana laitella 24mm pwk hon jossa on valmiina 105 , pyttynä 80 airsal, putki gianelli ja putsarina piperi
Anna se vakio olla siellä ja kato mitä niillä tekee.

Neula alimmassa lovessa, tällä hetkellä 95 suutin kiinni ja booaa täyskaasulla paljon ja välillä jopa sammuu, jonka jälkeen täytyy työntää tai ryyppy päällä polkea käyntiin. Myös 90 suuttimella kokeiltu ja silläkin booas. Pitäskö tuohon isontaa vai pienentää sitä suutinta? Niin ja ryyppy päällä alkaa vapaalla tai kytkin pohjassa huutamaan ja kun päästää kytkimen niin sammuu.
Laita isompi, kato mitä tekee, jos parani, täytyy suutinta isontaa edelleen niin kauan että alkaa huonontumaan.

Sen kuuluu alkaa huutamaan ryyppy päällä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista