Minarelli AM6

Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 16.7.2013 15:31

Ja muistathan ottaa ne öljyt ensin pois. :D
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Räsäprilia
Pyörä:
Aprilia RS50 -03
Liittynyt:
8.6.2011 2:16
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Räsäprilia » 16.7.2013 16:25

Voisiko joku antaa kampiakselille tulevan holkin mitat, itsellä on 24x8x17, ja tuo ei kyllä stefan sisään mene. Jos taas laittaa holkin ensin, ei mene stefa pohjaan.

E: Vika oli stefassa, joka tuli moposportin stefasarjassa, stefan sisähalkaisija oli aivan liian pieni.

E2: Mikä on tuon reiän tarkoitus, joka on pakokanavan alapuolella kuvassa? Onko se joku huohotusreikä tms? Kuva
Viimeksi muokannut Räsäprilia päivämäärä 17.7.2013 22:22, muokattu yhteensä 2 kertaa
väinämöinen0000
Liittynyt:
16.7.2013 18:34
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut väinämöinen0000 » 17.7.2013 21:07

Päivää voisiko joku antaa sen kuulan koon mikä on vaihderummun alla. Niin ja minne voi lisätä sen prikan että välivapaat lähtis pois?
Räsäprilia
Pyörä:
Aprilia RS50 -03
Liittynyt:
8.6.2011 2:16
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Räsäprilia » 21.7.2013 0:49

Miten näissä säädetään ja ilmataan tuoreöljypumppu? Kuvat ja neuvot ois plussaa ;).
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut arsori » 21.7.2013 14:12

Säädöstä ei tietoa kun en kyseistä omista. Pumpun letkut vaan täyteen öljyä, ja ekaan vajaaseen tankilliseen laittaisin itse seosbensat. Tietenkin se öljysäiliö kannattaa täyttää.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 21.7.2013 15:17

Siinähän pumpussa on viivat ja kun ne on kohdakkain niin on vakiosäädöissä.

Eli tuossa vasemmalla nuo kaksi viivaa.

Kuva
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Räsäprilia
Pyörä:
Aprilia RS50 -03
Liittynyt:
8.6.2011 2:16
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Räsäprilia » 21.7.2013 17:26

Kohdakkain minkä kanssa? Itsellä ei ainakaan tuossa pumpun liikkuvassa osassa ole mitään viivoja.
Äkspee7
Pyörä:
Peugeot XP7 -12
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
15.10.2012 17:53
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Äkspee7 » 22.7.2013 0:34

Mikä olis paras tehari peugeot xp7? Rajotin on paikallaan niin ois alhaalta vääntävä mukavempi :) Kaikki ehotelmat kehii!
VacuumCleaner
Pyörä:
mh furia max
Liittynyt:
24.6.2012 17:59
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut VacuumCleaner » 22.7.2013 0:54

thrower ;)
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 22.7.2013 2:03

Leovince vois kans olla ihan hyvä vaihtoehto. ;)
Äkspee7
Pyörä:
Peugeot XP7 -12
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
15.10.2012 17:53
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Äkspee7 » 22.7.2013 2:38

Miettiny myös noxii :D Onko miten hyvä, jos rajotin on paikoillaa? Vai haittako tehoaluetta paljooki? Miettiny just throwerii, yasunii,noxii,vincee
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 22.7.2013 2:42

Suosittelen unohtaa ton noxin jos rajottimen meinaat pitää, alaväännöt aika heikot ja piikki voimakas joten kulkis varmaa yli 65 rajottimesta huolimatta. Tyhjä vakioputkihan olis paras koska vääntää tasasesti alhaalta asti joten ois mukavampi ajella rajottimen kanssa.
Äkspee7
Pyörä:
Peugeot XP7 -12
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
15.10.2012 17:53
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Äkspee7 » 22.7.2013 2:57

Nojoo, mutta vakioputkea en halua leikellä ja tuhota, että tehoputki ois tarkotus kuitenki ostaa. Mikä ois mahollisimma alavääntöne sitte? Tietopankissa ois Mk thrower tehoalue 6,5k - 10k rpm. Että se taitais mennä rajottimen kanssa :)?
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut jawa123 » 22.7.2013 3:01

Etköhän osaa vastata tohon itekkin :D kun kerran rajotin ottaa vastaan 9k kohalla ja tietty se kiertää vielä vähän sen yli ni aika kohilleen se menee.

Ja kysynpä tässä samalla tietääkö joku jotain helppoa keinoa millä sais vähän lisää tehoja irti moposta? Tällä hetkellä siis pelkästään kuriton putki ja rajotin paikallaan (enkä ala myöskään sitä poraamaan). En myöskään meinaa hommata mitään teharia kun ei siitä luulis kovin paljon iloa olevan kun rajotin paikallaan (oma mielipide). Luin että läppärungossa olis jonkin sortin kuristus, eli jos on niin millainen ja missä läppärunko tarkalleen sijaitsee? :D myös muita ehdotuksia otetaan vastaan.
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut arsori » 22.7.2013 9:06

Läppärunko sijaitsee imukaulan ja lohkojen välissä. Sitä "kuria" ei kannata lähes vakiomoposta lähteä repimään irti, mitään hyötyä siitä ei saa. Joidenkin mukaan saattaa aiheuttaa seoksen pyörteilyä, mene ja tiedä. :roll:

Äkspee, kai sulla on otettu kuri pois siitä vakioputkesta? On nimittäin ainakin omasta mielestäni yks parhaiten vetävistä vakioputkista.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista