Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

vizu
Pyörä:
Suzuki PV & Tunturi Hopper
Paikkakunta:
Helsinki/Tapanila
Liittynyt:
2.8.2011 17:55
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut vizu » 31.5.2013 16:13

Ei lähe irti, ku sen messinki tapin hakkaa sinne vasaralla nii se pullistuu hieman ja pysyy siel todella hyvin. Usko pois vaan on noita nimittäin tullu tehtyy aika monta eikä oo ykskää pytty leikannu sen tapii.
Löppe
Pyörä:
derbi drd xtreme r 2011
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
29.8.2012 14:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Löppe » 2.6.2013 11:11

Kellään tietoa mikä olisi vääntävin 50cc viripytty?
jallon^
Pyörä:
Hyena evo Tpr 80cc, Derbi senda xtreme 04
Liittynyt:
13.3.2012 23:12
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut jallon^ » 2.6.2013 12:15

Varmaankin mhr team 50cc.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 16.6.2013 14:47

Kuka on toristettavasti mennyt 70cc airsalila sen 105-110km/h GPS:sään mitattuna ?
Jotenkin tuo tietopankin kohta on mua vaivannut.. 85-93 km/h menty oikeaa :roll:
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 16.6.2013 15:13

No kavereilla kiertänyt vm rabasan pytyllä menty 115km/h gps. Jonkun pajasepän viilaama malli tosin...
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 16.6.2013 16:05

Mulla kulki MH viilatulla 70cc Airsalilla sun muilla hauskuuksilla gps 126 :)
Got SPL?
nevssons
Pyörä:
Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.1.2011 21:51
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut nevssons » 16.6.2013 21:35

KarsTa kirjoitti:Kuka on toristettavasti mennyt 70cc airsalila sen 105-110km/h GPS:sään mitattuna ?
Jotenkin tuo tietopankin kohta on mua vaivannut.. 85-93 km/h menty oikeaa :roll:


Meikäläinen huitelee noita nopeuksia kepposesti ihan 50cc valurautapaskalla.
Edit: niin siis lisätääs varmuuden vuoks viellä että meinaan noita 85-93 km/h. On se 105:kin saatu illan viileydessä kottaraisen mittariin, mutta tätä tuskin voidaan juhlia hirveän virallisena lukemana.

Se pytty kun ei oikeen itsestään sitä nopeutta takaa. Viellä pitäis olla ihan oikeasti myös kiertävempää putkea ja imupuolen päivityksestäkään ei ole haittaa.

Toinen juttu on huonot kaasuttimen säädöt, jotka verottaa tehokkaasti huippunopeutta ja tehoa.

En tiiä missä pyörässä on kiinni, mutta derbissä ainakin airsali on kyllä aivan persiistä. Se pieni tehonlisäys (50cc:llä) nimittäin kaatuu huuhtelulähtöihin, jotka ei sovi sitten sinnepäinkään.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista - Putkea väsäämässä?
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 17.6.2013 1:35

Itse olen aikoinaan päässyt derbi drd pro sm vm. 2006 pyörällä johon oli juuri tehty koneremontti, arrowin tehoputkisto, teho läpät ja 17,5mm kaasutin (kys. mallin vakio) ja edellä mainittu Airsalin 70cc sylinterisarja..

Oikeaa nopeutta (gps) 99km/h.

Sitten tehoja havitellessa ostin viellä dellorton 21mm kaasuttimen, jonka kanssa pyörä meni 102km/h ja tämä toteutui hermottoman pitkällä suoralla, huudatuksella.
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 17.6.2013 8:53

Tuomi_ kirjoitti:Mulla kulki MH viilatulla 70cc Airsalilla sun muilla hauskuuksilla gps 126 :)
onko elävää kuvaa tosta ja vähä tarkempaa infoa viilauksista ja muusta kokoonpanosta ? Jotenkin epäilen :D
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 17.6.2013 13:35

Mä uskon ite että tasaisella Tuomi on menny luokkaa 110-115 ja loivaan alamäkeen sitte kovempaa. Toi airsalin pyttyhän on erittäin paljon viilauspotentiaalia omaava, siitä on mun ymmärtääkseni otettu tehoja enemmän kuin viilaamattomalla metrakit spllä. :D
Midrace Aerox projekti
Derbi-miess
Pyörä:
Aprilia SX 125
Liittynyt:
16.10.2010 19:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Derbi-miess » 17.6.2013 22:28

KarsTa kirjoitti:Kuka on toristettavasti mennyt 70cc airsalila sen 105-110km/h GPS:sään mitattuna ?
Jotenkin tuo tietopankin kohta on mua vaivannut.. 85-93 km/h menty oikeaa :roll:

Derbi Senda, 14-53 välitykset, Airsal 70cc sylinteri, Dellorto PHBG 21mm , Arrowin putki ja hiilikuituläpät (eipä niillä nyt mitään seksuaalista merkitystä taida kuitenkaan olla) vedetty 107km/h GPS tasaisella. Ei viilattu muutakuin takahuuhtelua ihan pikkuruisen kun oli semmoinen pieni pala irronnut.
luikero
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM, Suzuki RGF proju
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.10.2011 14:54
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut luikero » 20.6.2013 19:44

Itsellä pakoaukkoa viilattu n. 200 asteiseksi ja vähän levennetty, airsalista siis. Dellorto pghbg 20 kaasari ja vapaavirtaus putsari. Putkena toiminut MK Prorace ja oma tekemä putki. Mk:n kanssa 13/53 väleillä gps menny tasasella 108 ja alamäkeen 112. Sähköt ottavat vastaan siinä 13 krpm. Pidempiä välejä ei jaksa tasasella loppuun vetää. Oma tekemä putki ei niin yläkiertoinen, ja sillä 16/53 väleillä menty 107 tasasella. Isompaa kaasaria ja kisasähköjä sekä huuhtelujen viilausta kaipaisi...
Myynnissä sekalaista RGF osaa paljon, kyselkää jos on tarvetta! Ostetaan myös tehari samaan pyörään!
Gilsuboe
Pyörä:
gilera smt -05
Liittynyt:
2.7.2013 18:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gilsuboe » 2.7.2013 18:45

Mitäs jengi ois mieltä jos laittasin mk+ 50cc nikasil-pinnotetu pytyn kiinni ? Tällä hetkellä vireinä ovat metrakit thrower, 14/57 välit ja 90 suutin (kaasari on vakio dellorto phva 14mm). Pitääkö sitä kaasaria vaihtaa isompaa jos vaa säädöt on kohillaa ?
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Driver7 » 2.7.2013 21:34

Mikä on Airsal 80cc "tehoalue"? Jos piikki loppuu 10 tonnissa, niin onko sylinteriin nähden liian matalalla?
nevssons
Pyörä:
Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.1.2011 21:51
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut nevssons » 3.7.2013 1:01

Gilsuboe kirjoitti:Mitäs jengi ois mieltä jos laittasin mk+ 50cc nikasil-pinnotetu pytyn kiinni ? Tällä hetkellä vireinä ovat metrakit thrower, 14/57 välit ja 90 suutin (kaasari on vakio dellorto phva 14mm). Pitääkö sitä kaasaria vaihtaa isompaa jos vaa säädöt on kohillaa ?


Osta biltemasta "dremeli" ja jurnuttele pakoaukko soppeleihin mittoihin. Heleppoa ku heinänäteko ja tehonlisäys vastaa vähintäänkin sporttipannun tuomaa.

19mm kaasari niin ei sekään enää ahdista. 14mm phva on turhan pieni.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista - Putkea väsäämässä?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista