Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 17.11.2012 20:11

Joo ei soo mikää tykki :D Btw. Mun väsäämäni omateko Imukaula on melekehen valamis, viälä reikä aluslevyhyn, ja viäminen hitsattavaks niin solis siinä :) Sitte onki enää toisen syylärin asentamine+ kaasarin perusteelline säätö :roll: melekee moon sitä H-E moperia ny jo yli vuaren väsänny :D
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 18.11.2012 16:32

Auttaisko yhtää jos laittas 80cc airsalin seuraks tommose vapaasti virtaavan suodattimen? toisko yhtää lisä potkua? :)
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 18.11.2012 17:25

Itsellä vaikutti jo tyhjän vakioputken kanssa. Että eiköhän se ole ihan fiksua laittaa! Kierrosherkkyys ja kaasuun vastaavuus parani perstuntumalla aika huomattavasti.
Midrace Aerox projekti
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 18.11.2012 17:54

Kyllä tuo tehoo jo huomattavasti.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 18.11.2012 17:59

Vakiosylkällä ja kurittomalla vakioputkellakin sai huomattavasti lisää tehoa (ja imuääntä ;) )

Pääsuutinta joutui kylläkin vaihtamaan 20 kokoa isommaksi :s

Ja löytyy malossin hiilikuituläpätkin niinkuin tuossa alhaalla kehotetaan :D
Viimeksi muokannut arsori päivämäärä 19.11.2012 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 18.11.2012 19:58

+ Hiilikuituläpät siihe päälle niin hyvä tuloo :D
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 19.11.2012 17:30

+ Esim. Stage6 läppärunko.
Got SPL?
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 19.11.2012 18:10

Meinasin siis ihan koko läppärunkoo + läpät tolla :) Ittellä Malossi vl 15 hiilariläpät, ja ero vakioihin kuin yöllä ja päivällä ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 19.11.2012 22:28

auttasko pelkät läpät mitään? :)
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 19.11.2012 22:31

Auttaa varmasti, mutta älä osta mitään boyeseneja vaan kunnon hiilikuituläpät suoraan ;)
Midrace Aerox projekti
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 19.11.2012 23:13

Ne hiilikuituläpät on oikeasti aika huonot, ainakin italkitit rupeaa raottamaan siinä 2000km kieppeillä eikä niistä nyt niin paljon hyötyä ole :roll:
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 20.11.2012 17:15

Malossi vl15 kun laittoo vakiojen tilalle niin meinaan tuli viäläki kisaasempi, ja jos vakiopytylle ja teharille laittaa niin mitään maharottomia eroja tuski huamaa mutta laitappa High-End mopolle niin jo rupiaa selekiämähän :)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 20.11.2012 18:56

Kyselinki että auttaako 80cc airsal pytyssä :D
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 20.11.2012 19:28

No kaippa ne jotain vaikuttaa, eipä tuolla Airsalin 70cc:llä paljon eroa huomannut vakioitten ja hiilikuitujen välillä. Ehkä sitten jos koko läppärungon vaihtaa niin sitten voi eron jopa huomata.
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
nevssons
Pyörä:
Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.1.2011 21:51
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut nevssons » 20.11.2012 20:03

Hiilikuituläpät on yleensä ihan sentakia paremmat että tukee paremmin tehoaluetta.
Löysät(ohuemman tai lössömmästä matskusta) läpät tukee paremmin pienillä kierroksilla kun niitten vastus on vähäineisempi kuin jäykillä läpillä.
Jäykät(paksummat/jäykemmpi matsku) toimii paremmin korkealla kierroksilla.

Kuten kaksitahtisilla yleensäkkin, osat pitää täsmätä samoille kierroksille. Hiilikuitiläpät on vakiomopossa vain haittaa ja vakioläpät toimii huonosti kireällä korkeelta kiekuvalla
koneella.

Itse läppärunko taas vaikuttaa mm. virtaavuudella ja rajoitinläppien muodolla. Ne on sitten omia asioita.

Boysenit ja muut tuplaläpät voisi antaa teoriassa saman tuen korkeilla kieroksilla kuin optimaaliset läpät ja paremman tuen alemmilla kierroksilla. Teoriassa.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista - Putkea väsäämässä?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista