Kaasuttimet

Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 18.7.2012 17:29

Missa asennossa seos/ilmaruuvi? Kokeileppa sitäkin säätää.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
pevupoika
Paikkakunta:
Juva
Liittynyt:
28.5.2012 12:54
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut pevupoika » 29.7.2012 20:35

Viittiskö kukaa kertoo missä ois myynnissä dellorto phva 17.5 kaasuttimen kohokammion tiivistettä ?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 29.7.2012 20:39

Katoppa moposportilta. Sieltä löytyy räjäytyskuvia delun kaasareihin, luulis löytyvän korjaussarja.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 29.7.2012 23:42

Tiivistesarja löytyy esimerkiksi EMC:n valikoimista, todennäköisesti Moposportilta ja muistakin mopon osia myyvistä liikkeistä. Dellorton kaasarien varaosien saatavuus on yleisesti melkoisen hyvä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
pevupoika
Paikkakunta:
Juva
Liittynyt:
28.5.2012 12:54
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut pevupoika » 30.7.2012 17:28

Joo pittää katella.
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Mömmis » 1.8.2012 17:18

Nonniiiin. Vaihdoin pösöön Detukan kaasarin, jolloin bensanvaluttaminen loppui. Tämäkin kyseinen kaasari on Dellorto PHBN 16mm, MUTTA tässä ei ole solenoidia.

Elikkä kyseisen kuvan oikean ylänurkan "pilliä". Tukin Solenoidille menevän letkun, mutta pösö ei suotu lähteen 100 suuttimella käymään.

Ilma/seos ruuvia auki n. reilu 1,5 kiekkaa ja tyhjäkäynti ruuvi 2 1/4 auki.

Miten tämä solenoidin poisto vaikuttaa, mitä pitää tehdä erilailla?

Kysyn detsin, ja pösön topicissa, ja täällä. Ei herneitä kiitos.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Palezu » 3.8.2012 16:34

En oo koskaan kuullukkaan mistään solenoidista kaasarissa. Pikemminkin tuo on joku ylivuotoletkun nippa. Tai kohokammion huohotusreikä, ja jos sen tukkii niin ei lähdekkään käyntiin. Koita lähtiskö se suhauttamalla jotain starttisprayta ilmanputsariin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 3.8.2012 18:04

DT:n kaasareissa on ilmeisesti jokin mystinen solenoidi joka antaa täyskaasulla lisää ilmaa koneelle. Siltikään asiaa ei tarvitse kysyä kolmessa topikissa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Mömmis » 3.8.2012 18:34

Eipä ole missään topicissa vastattu, joten turhahan se oli kysyä taas. Itse hoidin homman, kiitos vaivannäöstä palezu, että jaksoit edes vastata.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
telescop
Pyörä:
CPI SM 50 PRO 2010 Ex
Liittynyt:
4.5.2012 14:26
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut telescop » 7.8.2012 1:27

Voisiko joku perustella, miksi mopo leikkaa jos ajaa liian pienellä suuttimella? Jos on liian pieni suutin niin ei lähde tietenkään edes käyntiin, jos taas liian iso suutin, tukehtuu liikaan bensaan? Oma perustelu kysymykseen olisi että mäntä + sylinteri saisi liian vähän seosta = enemmän kitkaa = lämpöleikkaus ?
Haageni
Pyörä:
Rieju rrx -06
Liittynyt:
5.12.2010 0:47
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Haageni » 7.8.2012 3:02

Mitä laihempi seos nii sitä suurempi seoksen palamisen seurauksena aiheutuva lämpötila. Esimerkiksi männänrenkaat voivat sulaa liian kovan lämpötilan takia, ja joskus on tullut nähtyä jopa mäntiä joiden keskelle on palanut reikä liian laihalla käymisen vuoksi
juusoboi
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
8.4.2011 15:00
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut juusoboi » 8.8.2012 8:06

Olisiko 24mm kaasari liian suuri 70cc airsalin kaveriksi?
teemu96
Pyörä:
Cagiva Mito -07 & -05
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
18.5.2011 20:59
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut teemu96 » 8.8.2012 9:40

Ei, jos kaikki valuvirheet viilailet pois, ja ostat kunnon putken kaveriks ;)
Cagiva Mito projekti viewtopic.php?f=93&t=83806
juusoboi
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
8.4.2011 15:00
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut juusoboi » 8.8.2012 10:13

Löytyykö alumiinipytystä valuvirheitä? On jo arrowi sekä 19mm racing lortto, haluis vähä lisä potkuu..
[peltsi
Pyörä:
Ex. Suzuki TS 50 XK nyk. Suzuki PV-97 ja Suzuki PV-92
Paikkakunta:
KMaa
Liittynyt:
4.10.2009 2:52
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut [peltsi » 10.8.2012 21:41

Viilaa ja 22-24 kaasari.
Japanilainen se olla pitää. PV-Foorumi

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista