Minarelli P4E, P4R, RV4 ja P6T moottorin viritys/tekniikka.

WaDe-
Pyörä:
TeZaRi, piikki-KäXä sun muita
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
22.11.2007 16:44

ViestiKirjoittanut WaDe- » 22.7.2009 19:46

ei se autisan oma mäntä nyt niin paljoa YKK:sta jää, meinasit vissiin sitä JPC-mäntää?
tsekkaa tetsari galleriasta-
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 22.7.2009 21:42

Ihan se minkä myit mulle pyöreillä reijillä.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
pieraisu
Pyörä:
Derbi DRD, MBK Booster, MBK Stunt, Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
7.9.2008 17:39

ViestiKirjoittanut pieraisu » 23.7.2009 3:14

Elikkäs len osotamassa Aquan sähköjä raisuun, kun menee hermot säätää noita kärkiä.
Sanokaas nyt joku että mitenpaljon joutuu muokkaamaan näitä aquan osia etä ne menee raisuun kiinni ja toimii varmasti. meneeko esim vauhtipyörä suoraan kiinni ja tarvitseeko osia mitenpaljon vielä säätää kun ne ovat sitten kiinni. vastatkaa hyvin yksityiskohtaisesti että varmasti tiedän kannattaako niitä sähköjä ostaa vai meneekö se sitten liian säätämiseksi jos ne laittaa kiinni. :)
WaDe-
Pyörä:
TeZaRi, piikki-KäXä sun muita
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
22.11.2007 16:44

ViestiKirjoittanut WaDe- » 23.7.2009 9:04

ihan suoraan menee, ei tarvii muokkailla
tsekkaa tetsari galleriasta-
Regalityan
Pyörä:
Yamaha DT 125r, 4kpl Honda NSR, 2kpl Helkama AX,Raisu, Tunturi Super Sport, Pyrkijä vm:-56
Paikkakunta:
Tallini on kotini mun....
Liittynyt:
3.11.2007 18:45

ViestiKirjoittanut Regalityan » 23.7.2009 12:15

Onko sitä kellään tietoa, että myydäänkö sitä jossakin täällä suomen maan puolella vielä noita vanhoja kunnon Autisan vahvistettuja kiertokankia minarelliin?

Tuossa kun siitä: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/21952

Kun ite lähitulevaisuudessa kaipailisin sellasta toiseen aksun koneeseen, johon tulossa läppä autisaa ja muuta herkku palikkaa kiinni. :lol: Kun ei viittis tuosta aksun Malossi koneesta irrottaa kampiakselia tai varsinkaa pelkkää kiertaria toiseen koneeseen.
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 23.7.2009 12:44

Aguaan saa ainakin jämäkkää kiertokankea, mulla kesti tosi hyvin 75cc pannun kanssa Axussa. Se on sinistetty siitä keskivaiheilta. Moposportilta löytyy, ja tämä kankihan menee suoraan Axun kampuraan. Myös jotkut Dt:n kanget menee.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
Regalityan
Pyörä:
Yamaha DT 125r, 4kpl Honda NSR, 2kpl Helkama AX,Raisu, Tunturi Super Sport, Pyrkijä vm:-56
Paikkakunta:
Tallini on kotini mun....
Liittynyt:
3.11.2007 18:45

ViestiKirjoittanut Regalityan » 23.7.2009 12:48

Tomppaa_ kirjoitti:Aguaan saa ainakin jämäkkää kiertokankea, mulla kesti tosi hyvin 75cc pannun kanssa Axussa. Se on sinistetty siitä keskivaiheilta. Moposportilta löytyy, ja tämä kankihan menee suoraan Axun kampuraan. Myös jotkut Dt:n kanget menee.


Saisitko laitettua linkkiä kysiseen kankeen? Siis siihen aquan kankeen.

Juu, tiedän että menee am6 koneen kanget kunhan ovat vanhempaa mallia, uusissa taisi olla erikokonen alapäänlaakeri, vai mitenhän se oli? :lol:

Eli siis Morinin ja Minarellin kanget vaihtokelposia keskenään, samanlaiset mitat?
pieraisu
Pyörä:
Derbi DRD, MBK Booster, MBK Stunt, Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
7.9.2008 17:39

ViestiKirjoittanut pieraisu » 23.7.2009 13:25

WalDemar kirjoitti:ihan suoraan menee, ei tarvii muokkailla



eli sit kun on kiinni niin polkasen vaan käyntiin? tarviiko yhtään säätää mitään että sytkä on sitten kohdillaan vai säätääkö se sen ihan itse? :)
WaDe-
Pyörä:
TeZaRi, piikki-KäXä sun muita
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
22.11.2007 16:44

ViestiKirjoittanut WaDe- » 23.7.2009 21:07

pitää säätää. Itellä meni niin että tunnistin käämi osoitti suoraan alaspäin ;)
tsekkaa tetsari galleriasta-
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 23.7.2009 22:28

Regalityan kirjoitti:
Tomppaa_ kirjoitti:Aguaan saa ainakin jämäkkää kiertokankea, mulla kesti tosi hyvin 75cc pannun kanssa Axussa. Se on sinistetty siitä keskivaiheilta. Moposportilta löytyy, ja tämä kankihan menee suoraan Axun kampuraan. Myös jotkut Dt:n kanget menee.


Saisitko laitettua linkkiä kysiseen kankeen? Siis siihen aquan kankeen.

Juu, tiedän että menee am6 koneen kanget kunhan ovat vanhempaa mallia, uusissa taisi olla erikokonen alapäänlaakeri, vai mitenhän se oli? :lol:

Eli siis Morinin ja Minarellin kanget vaihtokelposia keskenään, samanlaiset mitat?


Kyllä vain. Muistaakseni kampurakin on hyvin lähellä samaa, ellei jopa identtinen. Näkyy noi kanget olevan tarjouksessakin

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... e=131-3243
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
Regalityan
Pyörä:
Yamaha DT 125r, 4kpl Honda NSR, 2kpl Helkama AX,Raisu, Tunturi Super Sport, Pyrkijä vm:-56
Paikkakunta:
Tallini on kotini mun....
Liittynyt:
3.11.2007 18:45

ViestiKirjoittanut Regalityan » 24.7.2009 9:23

Tomppaa_ kirjoitti:
Regalityan kirjoitti:
Tomppaa_ kirjoitti:Aguaan saa ainakin jämäkkää kiertokankea, mulla kesti tosi hyvin 75cc pannun kanssa Axussa. Se on sinistetty siitä keskivaiheilta. Moposportilta löytyy, ja tämä kankihan menee suoraan Axun kampuraan. Myös jotkut Dt:n kanget menee.


Saisitko laitettua linkkiä kysiseen kankeen? Siis siihen aquan kankeen.

Juu, tiedän että menee am6 koneen kanget kunhan ovat vanhempaa mallia, uusissa taisi olla erikokonen alapäänlaakeri, vai mitenhän se oli? :lol:

Eli siis Morinin ja Minarellin kanget vaihtokelposia keskenään, samanlaiset mitat?


Kyllä vain. Muistaakseni kampurakin on hyvin lähellä samaa, ellei jopa identtinen. Näkyy noi kanget olevan tarjouksessakin

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... e=131-3243


Onko tuo siis joku jämäkkä ja vahva kiertari noin halvalla myynnissä? 8o Niin ja kampurat on melekein samanlaiset, ainoa ero taitaakin olla magneetto puolen muotoilussa, se on erillainen.
WaDe-
Pyörä:
TeZaRi, piikki-KäXä sun muita
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
22.11.2007 16:44

ViestiKirjoittanut WaDe- » 24.7.2009 12:56

Kyllä se ite kiertari yleensä kestää näissä peleissä,(ellei valmistevikainen) mutta ne neulalaakerit on eri juttu. Osta vaikka semmonen racing kiertokanki moposportilta, makso n 50e, siinä on vahvistetut ja hopeoidut neulalaakerit
tsekkaa tetsari galleriasta-
Regalityan
Pyörä:
Yamaha DT 125r, 4kpl Honda NSR, 2kpl Helkama AX,Raisu, Tunturi Super Sport, Pyrkijä vm:-56
Paikkakunta:
Tallini on kotini mun....
Liittynyt:
3.11.2007 18:45

ViestiKirjoittanut Regalityan » 24.7.2009 13:30

WalDemar kirjoitti:Kyllä se ite kiertari yleensä kestää näissä peleissä,(ellei valmistevikainen) mutta ne neulalaakerit on eri juttu. Osta vaikka semmonen racing kiertokanki moposportilta, makso n 50e, siinä on vahvistetut ja hopeoidut neulalaakerit


Tuota olenkin aatellu, kun ei olis kovin pahan hintanen.
rairairaisu
Pyörä:
Ktm SX 150
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
9.3.2007 20:49

ViestiKirjoittanut rairairaisu » 24.7.2009 18:53

Nakkilasta ostin talvella kiertokangen niin se ainakin oli autisa.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 24.7.2009 23:17

Noitahan löytyy valmistajia vaikka mitä :D toisinaan, yhdyn edelleen siihen että omaan peliin tulee "racing" kampiakseli... Missä vain se laakeri parempi ja eikös kiertokangen välissä ole ne simmilevyt?...
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista