Minarelli P4E, P4R, RV4 ja P6T moottorin viritys/tekniikka.

Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 11.10.2009 10:21

Jotkut puhuivat aprilia af1 forumilla että olisi joku rv3 elikkä 3 vaihteinen mosa? Pitäneekö siis paikkansa? Puhuivat myös 5 vaihteisesta.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 27.10.2009 20:20

Kolme lovisesta en ole koskaan kuullutkaan, mutta viis lovinen on kyllä varsin tuttu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 2.11.2009 20:04

Joku Apriliaaf1 foorumi se ol i... Googlaamalla löyty :D
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
bultti_
Pyörä:
suzuki s1 -91 (EX), suzuki pv -97 (EX) ja pappis -7?
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
25.8.2009 21:26

ViestiKirjoittanut bultti_ » 2.11.2009 20:31

löytyiskö ässään räjäytyskuvia mistään?
jotai osia (s1/pv)
MK 34
Liittynyt:
28.8.2007 23:16

ViestiKirjoittanut MK 34 » 7.11.2009 19:20

bultti_ kirjoitti:löytyiskö ässään räjäytyskuvia mistään?


http://www.Rapapapat.net faktaa osiosta löytyy Ässän ja Raisun varaosaluettelo.
http://www.Motocross50.it löytyy p6 eri versioitten räjäytys kuvat ja osa luettelot.
http://www.aspeshopi.ch myäs tuolla Minarelli juttua.
MK 34
Liittynyt:
28.8.2007 23:16

ViestiKirjoittanut MK 34 » 7.11.2009 19:38

[quote="Janttura"]iskunpituus ymmärtääkseni liian lyhyt, koska eikös p6 koneessa ole 44mm ja p4rrässä 42mm?
P6 isku on 39,42 tai 44 koneesta riippuen.Myös vaihteiston välityksiä on ainakin 5 erilaista.
Lohkoja on ainakin kahta erimallia,suurin ero sylinterin kiinnitys,w...u mikä se on nimeltään.
Siis minne sylinterin alapää tulee lohkoon? Ainakin Cross ja trial koneessa matalampi eli pytty menee
parimilliä syvemmälle. Joissain katumalleissa sama kuin p4 ja rv4.
bultti_
Pyörä:
suzuki s1 -91 (EX), suzuki pv -97 (EX) ja pappis -7?
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
25.8.2009 21:26

ViestiKirjoittanut bultti_ » 7.11.2009 22:19

MK 34 kirjoitti:
bultti_ kirjoitti:löytyiskö ässään räjäytyskuvia mistään?


http://www.Rapapapat.net faktaa osiosta löytyy Ässän ja Raisun varaosaluettelo.
http://www.Motocross50.it löytyy p6 eri versioitten räjäytys kuvat ja osa luettelot.
http://www.aspeshopi.ch myäs tuolla Minarelli juttua.

ok. kiitos neuvoista :)
jotai osia (s1/pv)
KONSTINEN93
Liittynyt:
14.5.2007 18:20

ViestiKirjoittanut KONSTINEN93 » 4.12.2009 22:53

itte meinasin laittaa raisuun kans nuo derbin ducatit ja 75cc autisan vesipytyn

saiskos jostaan niitä pitempi iskusia kampuroita ku jää mätä jonkun parimillii turhan alas vai kannattaako pytystä sorvata/jyrsiä siivu pois
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 6.12.2009 12:36

Sulla ei oo sielä oikea mäntä, jos jää vajaaksi, tai pytty ei mene pohjaan. Itse kiikutin metrakitin koneistamolle, vitosella läti milli pois. Kannattaa muuten kokeilla miten toimii ilman siivun ottoa. Itsellä ainakin kiersi aika perkeleesti.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
KONSTINEN93
Liittynyt:
14.5.2007 18:20

ViestiKirjoittanut KONSTINEN93 » 8.12.2009 22:24

jaa jaa koneistus ei onngelma sen voin tehä vaik ite mut täytyy koittaa et mite toimii tollasena

mitäs mieltä ihmiset on 65ccairsalin vesi pytystä millanen tehoiltaa et tapahtuuko vaan kovilla kiekoilla vai mites alakiekat
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 11.12.2009 23:01

No mitä tossa velipojalla oli niin ihan ok pannu. Kiertää pirusti ja ottaa hyvän piikin, mutta lähteminen on melko nuhasta varsinki kakspäällä. Vääntää muuten toi nelari vähän erilailla :D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
KONSTINEN93
Liittynyt:
14.5.2007 18:20

ViestiKirjoittanut KONSTINEN93 » 17.12.2009 22:33

milläs putkella se otti piikin hyvi ja oliks sitä mitenkää viilailtu
Tomppaa_
Pyörä:
KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
Paikkakunta:
Lappeernanta
Liittynyt:
24.4.2005 10:42

ViestiKirjoittanut Tomppaa_ » 23.12.2009 23:37

Ihan toi perus alakauttanen Gianelli. Eli sama putki jota on tehty Aguaan ja Raisuun. Kanavat vain siloteltu. Ei sen kummemmin fiilattu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 25.12.2009 2:01

Mimmoset kiinikkeet noissa minarelleissa on? Että saisiko tommosen helposti tunturiin, kun tuntuu tommoseen saavan halvemmalla viriosaa?
KONSTINEN93
Liittynyt:
14.5.2007 18:20

ViestiKirjoittanut KONSTINEN93 » 26.12.2009 22:31

no kerros mullekki mist saat halvemmal osii

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista