Äänenvaimentimet

Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 23.6.2010 22:22

Samanlainen lahnaääni, mutta kovempi. En suosittele. Typerän kuulosta, jos mopo pitää järjetöntä möykkää ja menee sen mitä vakioputkellä nyt mennään. Myöskin hintaansa nähden aivan hölmö hankinta. Sillä 60 eurolla mitä tuommonen änkkä uutena maksaa saa jo vaikka mitä muuta, ja jonkin verran kun laitat lisää rahaa, saat uuden pakoputken.
Mukke
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
24.6.2008 14:36

ViestiKirjoittanut Mukke » 24.6.2010 0:21

Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis mökää kun laittaisi riejun vakio putgulaan tk:n änkän kiinni?
En halua mitään korvia vihlovaa mölinää, mutta hieman kovemmat kuin vakio änkällä.

Olisko kellään ääninäytettä? :D


Löysää hiukan änkän pulttei niin johan saatana korvat menee eikä tarvii mitää ostaan. Niinku tääl päi yks ;)
Koneremontteja halvalla! Työt n.100e + osat
hassukka
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Helsinki, Etelä-Haaga
Liittynyt:
30.7.2009 17:19

ViestiKirjoittanut hassukka » 24.6.2010 1:15

Mukke kirjoitti:
Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis mökää kun laittaisi riejun vakio putgulaan tk:n änkän kiinni?
En halua mitään korvia vihlovaa mölinää, mutta hieman kovemmat kuin vakio änkällä.

Olisko kellään ääninäytettä? :D


Löysää hiukan änkän pulttei niin johan saatana korvat menee eikä tarvii mitää ostaan. Niinku tääl päi yks ;)

Joo huomattu, tosin mulla palo tiiviste alkukäyrän ja paisarin välistä kun apriliassa sen saa katki siitä. Ja oli yhellä pultila vielä kiinni. En kehdannut ajaa :D Nyt on kunnon tiiviste ja pultit, äänetkin hiljeni.
Rieju_poika
Pyörä:
Cagiva Mito 07
Paikkakunta:
Posio
Liittynyt:
16.7.2009 12:21

ViestiKirjoittanut Rieju_poika » 24.6.2010 22:04

hassukka kirjoitti:
Mukke kirjoitti:
Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis mökää kun laittaisi riejun vakio putgulaan tk:n änkän kiinni?
En halua mitään korvia vihlovaa mölinää, mutta hieman kovemmat kuin vakio änkällä.

Olisko kellään ääninäytettä? :D


Löysää hiukan änkän pulttei niin johan saatana korvat menee eikä tarvii mitää ostaan. Niinku tääl päi yks ;)

Joo huomattu, tosin mulla palo tiiviste alkukäyrän ja paisarin välistä kun apriliassa sen saa katki siitä. Ja oli yhellä pultila vielä kiinni. En kehdannut ajaa :D Nyt on kunnon tiiviste ja pultit, äänetkin hiljeni.

Eikait se ole paha maksaa 30€ änkästä? Ja pieni tietoisku: Rieju on kylläkin kuriton, mutta cdi on vielä menoa rajoittamassa. Eli ei aivan lahna ole :D
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 24.6.2010 22:12

ikait se ole paha maksaa 30€ änkästä?
Itse en maksaisi tommosta summaa jos sinulla on jo änkkä, koska änkkähän on täysin turha kapistus tehon kannalta. Itse en kyllä maksaisi 5 euroa enempää änkästä muutenkaan, itelle se on täysin turha kapistus, joten miksi semmoseen tuhlaamaan rahojani.Kaupungissa voisikin olla eri asia, mutta siellä yrittäisin ottaa sen kaikkein eniten hiljentävän änkän, eli vakioänkän ettei poliisit välttämättä kuulisi minua 10 korttelin takaa.

Mutta päätös on sinun. Jos tosiaan tahdot sen änkän, ja olet valmis maksamaan tuosta sen hinnan niin mikäs siinä, sanoin vaan tuolla mielipiteeni asiasta.
MAPESA
Pyörä:
Ruma 4t ruoska :)
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
1.8.2009 18:10

ViestiKirjoittanut MAPESA » 24.6.2010 22:40

Slerpa_ kirjoitti:
ikait se ole paha maksaa 30€ änkästä?
Itse en maksaisi tommosta summaa jos sinulla on jo änkkä, koska änkkähän on täysin turha kapistus tehon kannalta. Itse en kyllä maksaisi 5 euroa enempää änkästä muutenkaan, itelle se on täysin turha kapistus, joten miksi semmoseen tuhlaamaan rahojani.Kaupungissa voisikin olla eri asia, mutta siellä yrittäisin ottaa sen kaikkein eniten hiljentävän änkän, eli vakioänkän ettei poliisit välttämättä kuulisi minua 10 korttelin takaa.

Mutta päätös on sinun. Jos tosiaan tahdot sen änkän, ja olet valmis maksamaan tuosta sen hinnan niin mikäs siinä, sanoin vaan tuolla mielipiteeni asiasta.

Sinä ny ajeletkin sillä tunturilla ilman änkkää :D Ei herneitä.
Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin. :)
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 24.6.2010 22:47

Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin.
Tuon vuoksi itsekkin ottaisin vakioänkän.Myöskin siksi että se juuri on se ruma paska eikä se kaiken alta pilkistävä upean hieno carboni, tai jonkun mun värinen änkkä missä kiiltävää kromia. Varmaan tämänkin vuoksi laittaisin vakioänkän. Poliisit varmasti kiinnittää huomiota enemmän mopoon jossa jok erikoinen änkkä kun semmoseen missä rumapaska vakioänkkä..
banaani-racing
Pyörä:
yamaha dt50r 02
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
19.3.2010 1:11

ViestiKirjoittanut banaani-racing » 30.6.2010 21:46

Slerpa_ kirjoitti:
Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin.
Tuon vuoksi itsekkin ottaisin vakioänkän.Myöskin siksi että se juuri on se ruma paska eikä se kaiken alta pilkistävä upean hieno carboni, tai jonkun mun värinen änkkä missä kiiltävää kromia. Varmaan tämänkin vuoksi laittaisin vakioänkän. Poliisit varmasti kiinnittää huomiota enemmän mopoon jossa jok erikoinen änkkä kun semmoseen missä rumapaska vakioänkkä..

Jos tuunailee sitä rumaa vakioänkkää hienommaksi ;) Tai lyhentää vakioputkea niin että ruma vakioänkkä olisi katteiden takana visusti piilossa ja siitä lähtisi vielä putki johon voipi laittaa hienon änkän. :lol:
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen
hassukka
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Helsinki, Etelä-Haaga
Liittynyt:
30.7.2009 17:19

ViestiKirjoittanut hassukka » 10.7.2010 18:46

Slerpa_ kirjoitti:
Ja jotai topikkii liittyvää: ite tykkään vakioänkäst kosk siin on hiljasimmat äänet juurikin ettei poliisit kuule mua 10 korttelin takaa. Tosin ruma paska mutta toimii hyvin.
Tuon vuoksi itsekkin ottaisin vakioänkän.Myöskin siksi että se juuri on se ruma paska eikä se kaiken alta pilkistävä upean hieno carboni, tai jonkun mun värinen änkkä missä kiiltävää kromia. Varmaan tämänkin vuoksi laittaisin vakioänkän. Poliisit varmasti kiinnittää huomiota enemmän mopoon jossa jok erikoinen änkkä kun semmoseen missä rumapaska vakioänkkä..

Jaa-a mullakin tällänen vakiona http://www.motot.net/talli/kuvat/o/1/26 ... 0_full.jpg
Ja on vertailtu kaverin kanssa, metran änkkä vaimentaa ehkä jopa enemmän kuin tuo, ja tuo on ''kromattu'' toi vakioänkkä.
Pampula
Pyörä:
Aerox
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
30.6.2009 0:44

ViestiKirjoittanut Pampula » 11.7.2010 12:48

Rieju_poika kirjoitti:
hassukka kirjoitti:
Mukke kirjoitti:
Rieju_poika kirjoitti:Paljonkohan lähtis ....


Löysää hiukan änkän pulttei niin johan saatana korvat menee eikä tarvii mitää ostaan. Niinku tääl päi yks ;)

Joo huomattu, tosin mulla palo tiiviste alkukäyrän ja paisarin välistä kun apriliassa sen saa katki siitä. Ja oli yhellä pultila vielä kiinni. En kehdannut ajaa :D Nyt on kunnon tiiviste ja pultit, äänetkin hiljeni.

Eikait se ole paha maksaa 30€ änkästä? Ja pieni tietoisku: Rieju on kylläkin kuriton, mutta cdi on vielä menoa rajoittamassa. Eli ei aivan lahna ole :D


Kyllä se lahna on kaikkien muiden paitsi sun ja vakiokuskien mielestä :D

Ja toiseksi jos siinä tk änkässä on villat kunnossa, niin itellä ei ääni juurikaan ollut erilainen kun vakioänkällä. Äänet on ns. matalemmat ja hieman kovemmat. Kaikki luulee, että tk änkkä pitää samanlaista meteliä vakiopaisarissa kuin tk putki..Ei ne äänet ole kimeät ja korkeet, että korvia vihlois. Ja mielellään ne ketkä alkaa pätemään niin koittakaa ite ensin ja sitte tuutte valittamaan jos on valittamisen aihetta enää siinä vaiheessa.
MAPESA
Pyörä:
Ruma 4t ruoska :)
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
1.8.2009 18:10

ViestiKirjoittanut MAPESA » 11.7.2010 21:03

Iskin pari päivää sit metran kiinni mis on verkot paisarissa ehjät ja villat ihan ok kunnossa.
Äänet on melkein samaa tasoa mun vakioputken kans :D Mitä nyt jos kaasun iskee pohjaan piikillä niin silloin äänet on vähän kovemmat. Mut tyhjäkäynnillä ja normiajossa tolla on ihan samantasoset äänet ku mul oli vakioputkel :) Hyvä ostos oli ;)
walluuu
Pyörä:
Rieju MRT Enduro 09
Liittynyt:
9.7.2009 23:11

ViestiKirjoittanut walluuu » 12.7.2010 0:30

Voiko rieju mrt:n vakio putkeen laittaa turbokit putken välipillin ja änkän kiinni siihe riejun vakioputkee ku on änkkä hitsattu kiinni ni ei tarviis sen kanssa ruveta sähläilee?
Pampula
Pyörä:
Aerox
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
30.6.2009 0:44

ViestiKirjoittanut Pampula » 12.7.2010 2:37

walluuu kirjoitti:Voiko rieju mrt:n vakio putkeen laittaa turbokit putken välipillin ja änkän kiinni siihe riejun vakioputkee ku on änkkä hitsattu kiinni ni ei tarviis sen kanssa ruveta sähläilee?


Osta koko putki suosiolla ja jätä vakio koskemattomaksi. Miksi hakea huomiota vakiolla kun voi melkeen samoilla äänillä ajaa tehokkaammalla pelilläkin..
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 12.7.2010 11:17

walluuu kirjoitti:Voiko rieju mrt:n vakio putkeen laittaa turbokit putken välipillin ja änkän kiinni siihe riejun vakioputkee ku on änkkä hitsattu kiinni ni ei tarviis sen kanssa ruveta sähläilee?
Mitä tällä oikein haet? Itse en näkisi mitään muuta syytä tuolle esteelle kun sen, että siinä ei ole yhtään mitään järkeä. Osta koko turbokitin putki. Saat tehot samalla.
Nikodee
Pyörä:
Derbi Drd Sm -05<3
Liittynyt:
1.5.2008 12:05

ViestiKirjoittanut Nikodee » 12.7.2010 11:46

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/56126

Aitoa suomalaista käsityötä ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista