Ilmanpuhdistimet

Nicsu
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.1.2007 21:42
Re: kiitos.

ViestiKirjoittanut Nicsu » 17.2.2008 14:02

VPee kirjoitti:Mutta eikös noissa mankeissa ole se 28mm? näin olen kuullut. Jos laitan ilmanputsarin kiinni enkä muuta seoksia niin tekeekö mopolle huonoa? voisitko antaa kuvia avarretusta vakio ilmanputsarista kun en oikein tajunnut:


Ei tee, jos toimii kunnolla. Silloin on varmasti ollut seokset vakiona rikkaan puolella.
Ku itte tekee niin tulee kans vähä itte tehdyn näköönen!
VPee
Liittynyt:
12.8.2007 16:19
joo

ViestiKirjoittanut VPee » 17.2.2008 14:27

mutta jos seokset on vaihn jälkeen päin pyllyä niin tekeekö pahaa?
apriliax69
Pyörä:
Aprilia Rx, 110cc ja Suzuki Pv
Liittynyt:
4.2.2007 20:37

ViestiKirjoittanut apriliax69 » 17.2.2008 14:48

tekee ainaki kun laihalla käy.. ei se yks suutin kovin suuri investointi oo..
VPee
Liittynyt:
12.8.2007 16:19
ok

ViestiKirjoittanut VPee » 17.2.2008 19:05

mistä tietää jos on laihalla ja mistä jos on rikkaalla? mutta eikös mankin suuti oo kiintee?? Voiko muualta muuttaa seosta kuin neulasta?
Kiitos kaikille jotka kestävät minun kyselyjäni :P !!
Nicsu
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.1.2007 21:42
Re: ok

ViestiKirjoittanut Nicsu » 18.2.2008 9:43

VPee kirjoitti:mistä tietää jos on laihalla ja mistä jos on rikkaalla? mutta eikös mankin suuti oo kiintee?? Voiko muualta muuttaa seosta kuin neulasta?
Kiitos kaikille jotka kestävät minun kyselyjäni :P !!


Laihalla reagoi kaasuun hitaasti ja ajossa booaa. Rikkaalla taas ei kierrä, vaan räpisee täysillä kierroksilla ajettaessa. Mankissa on vaihdettava suutin niinku kaikissa muissakin.
Ku itte tekee niin tulee kans vähä itte tehdyn näköönen!
VPee
Liittynyt:
12.8.2007 16:19
kiitos

ViestiKirjoittanut VPee » 18.2.2008 12:19

joo, mulla on siis liian laihalla koska jos on tyhjäkäynnillä ja laitan kaasun pohjaan niin ekaksi vähän meinaa sammua ja booa ja sitten pikkuhiljaa rupeaa saamaan kierroksia. onkohan missää TARKKOJA ohjeita neulan siirtoon?? ja mieluusti kuviakin ? KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE
v{lle
Pyörä:
street evo 3+comet gt 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.5.2007 18:28

ViestiKirjoittanut v{lle » 19.2.2008 19:32

Missä ilmanputsarissa ois kumeimmat äänet vai onko kaikissa suht sama? ja millasta putsarii kannattais harkita. oon meinannu pipercrossia ku siin on kuulemma kivat äänet. Ja eihän tollanen putsarin vaihto vaikuta nopeuteen/vääntöön negatiivisesti?
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 19.2.2008 19:53

En$o kirjoitti:Missä ilmanputsarissa ois kumeimmat äänet vai onko kaikissa suht sama? ja millasta putsarii kannattais harkita. oon meinannu pipercrossia ku siin on kuulemma kivat äänet. Ja eihän tollanen putsarin vaihto vaikuta nopeuteen/vääntöön negatiivisesti?


Ei ainakaan laske tehoja jos säädöt on kunnossa. Pipercross on hyvä äänien, virtaavuuden ja suodattavuuden kannalta. Muista sitten ostaa putsari öljyä. Sitten peset ja öljyyt putsarin säännöllisesti.
v{lle
Pyörä:
street evo 3+comet gt 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.5.2007 18:28

ViestiKirjoittanut v{lle » 19.2.2008 19:59

WPWW kirjoitti:
En$o kirjoitti:Missä ilmanputsarissa ois kumeimmat äänet vai onko kaikissa suht sama? ja millasta putsarii kannattais harkita. oon meinannu pipercrossia ku siin on kuulemma kivat äänet. Ja eihän tollanen putsarin vaihto vaikuta nopeuteen/vääntöön negatiivisesti?


Ei ainakaan laske tehoja jos säädöt on kunnossa. Pipercross on hyvä äänien, virtaavuuden ja suodattavuuden kannalta. Muista sitten ostaa putsari öljyä. Sitten peset ja öljyyt putsarin säännöllisesti.


kui usein se tarttis öljytä? mopon pesen sit ku ajan ni melkeen joka viikko. Ja mistä saa putsari öljyä?
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 19.2.2008 20:12

Kerran viikos riittä varmasti. Ilmanputsari öljyä saa varmasti melkein mistä vain mp-liikkeestä.
Stormilta nyt ainakin saa. Sieltä saa kans pipercrosseja.
MazuMas
Liittynyt:
22.9.2005 16:41
S U O D A T I N V A A H T O M U O V I

ViestiKirjoittanut MazuMas » 20.2.2008 15:46

Mistä saa suodatinvaahtomuovia ostettua? Kun ei tiedä.
OSTETAAN 6 V JÄNNITEREGU (TASAAJA)!!
Soliferia - ehkä maailman paras Solifer -sivusto: Liity, ILMAISEKSI.
http://soliferia.parasiitti.org/
Veli-Vihannes
Pyörä:
Salainen projekti X
Paikkakunta:
Kouvola :(
Liittynyt:
24.4.2007 15:30

ViestiKirjoittanut Veli-Vihannes » 20.2.2008 17:28

Masku-Mas kirjoitti:Mistä saa suodatinvaahtomuovia ostettua? Kun ei tiedä.
´

Enpä ole kuullut ainakaan yleismallisesta suodatinvaahtomuovista. Mopojen vakioputsareihin myydään merkkikohtaisia suadatintyynyjä. Perus vaahtomuovi toimii loistavasti.
Jeejee
MazuMas
Liittynyt:
22.9.2005 16:41

ViestiKirjoittanut MazuMas » 20.2.2008 22:00

Hehheh? Ja mistähän/millaisista kaupoista sellaista "perus vaahtomuovia" sitten saa? Se tässä on, kun sitä on niin vaikea metsästää!

:)
OSTETAAN 6 V JÄNNITEREGU (TASAAJA)!!
Soliferia - ehkä maailman paras Solifer -sivusto: Liity, ILMAISEKSI.
http://soliferia.parasiitti.org/
TseiTsei
Pyörä:
Jopo
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
18.7.2006 10:53

ViestiKirjoittanut TseiTsei » 20.2.2008 23:00

Masku-Mas kirjoitti:Hehheh? Ja mistähän/millaisista kaupoista sellaista "perus vaahtomuovia" sitten saa? Se tässä on, kun sitä on niin vaikea metsästää!

:)


Onko verhoiluliike tuttu? ;)
"Taivas on paikka, jossa yhdistyvät saksalainen tekniikka, brittiläinen huumori ja ranskalainen keittiö..helvetti taas, jossa yhdistyvät ranskalainen tekniikka, brittiläinen keittiö ja saksalainen huumori.."
Veli-Vihannes
Pyörä:
Salainen projekti X
Paikkakunta:
Kouvola :(
Liittynyt:
24.4.2007 15:30

ViestiKirjoittanut Veli-Vihannes » 20.2.2008 23:15

TseiTsei kirjoitti:
Masku-Mas kirjoitti:Hehheh? Ja mistähän/millaisista kaupoista sellaista "perus vaahtomuovia" sitten saa? Se tässä on, kun sitä on niin vaikea metsästää!

:)


Onko verhoiluliike tuttu? ;)


Itse sain kaverilta vaahtomuovilevyn ja mustikkapiirakkaa palkaksi kun olin korjaamassa hänen skootteriaan. :D:D
Jeejee

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista