Vannetopic

zonzaz
Pyörä:
Ktm 125
Liittynyt:
17.3.2009 22:15

ViestiKirjoittanut zonzaz » 27.12.2010 23:18

Mitä veikkaatte pysyykö spray maali kromi vanteissa? ja miten sen saisi pysymään parhaiten?
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 6.1.2011 12:09

Totanoin. Kyselin vähän hintoja vanteiden maalauksista. 100e/kpl oli tampereen seudulla pari liikettä, sisältää sen että vien vanteet tuollaisinaan sinne. He purkaavat, tekevät pohjatyöt, maalaavat haluttuun väriin, ja niputtavat takaisin kokoon. Onkohan tuo 100e/kpl hintansa väärti?
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 6.1.2011 13:34

eipä se nyt kauheen pahalta vaikuta jos kerran pinnottavatkin
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 15.1.2011 14:31

Onko Sachs Bulletissa sama vika kuin Masai DB:ssä eli pinnat löystyvät helposti ? Kuinka nopeasti ne löystyy ? Kerran kuukaudessa kiristää ?
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
hemmo69
Liittynyt:
31.5.2009 20:03

ViestiKirjoittanut hemmo69 » 18.1.2011 18:16

Huomasin että yksi kiinnikekohta oli haljennut vähäsen ja pultti oli kadonnut. kuvaa minkälainen kohta halkesi ---> http://img832.imageshack.us/i/mopovanne.jpg (vanteet eivät ole omat, kun ei ollut kameraa tällä kertaa, mutta keskiö on samanlainen mitä omassanikin on) eli onko muille tullut vastaavaa ongelmaa ja miten olette saaneet sen korjattua, vai pitääkö ostaa uusi vanne tms?
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 26.1.2011 14:42

Millä vanteet on helppo kiillottaa?
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 26.1.2011 16:06

Griffsatz kirjoitti:Millä vanteet on helppo kiillottaa?

Hio satasesta tonniin. Kun olet tonnilla hionnut osta vaikka jotain kiillotustahnaa ja sitä hinkkaat siihen... Toivottavasti edes vähän auttoi...
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 26.1.2011 23:54

No nyt hinkkasin vanteista eka semmosella porakoneeseen kiinnitettävällä teräsharjalla ruosteet pois, sitten p800 paperilla hinkkasin vanteet läpi. Sen jälkeen autoshamppoolla kaikki pölyt pois, sitten metallivärin puhdistus vahalla ja sitten vielä autovahalla ja tuli nätin kiiltävät.
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 27.1.2011 17:11

Griffsatz kirjoitti:No nyt hinkkasin vanteista eka semmosella porakoneeseen kiinnitettävällä teräsharjalla ruosteet pois, sitten p800 paperilla hinkkasin vanteet läpi. Sen jälkeen autoshamppoolla kaikki pölyt pois, sitten metallivärin puhdistus vahalla ja sitten vielä autovahalla ja tuli nätin kiiltävät.

Noni! Kuvaakin voi laittaa :P :lol:
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Handlebar
Pyörä:
Derbi Senda R -02, Mbk nitro -05, Honda monkey -92 88cc
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
6.3.2007 13:48

ViestiKirjoittanut Handlebar » 30.1.2011 17:14

mitä merkitystä tällä ns. vannelukolla on? Tuli kyseinen termi vastaan yksi kaunis päivä.
Ahdin määrää tahdin
Lexi
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.9.2009 12:47

ViestiKirjoittanut Lexi » 5.2.2011 1:12

ûber kirjoitti:mitä merkitystä tällä ns. vannelukolla on? Tuli kyseinen termi vastaan yksi kaunis päivä.

Se estää päälirengasta+sisärengasta pyörähtämättä vanteelta crossipyörissä, koska esim. äkillinen renkaan pidon nousu aiheuttaa vanteen pyörimisen nopeammin kuin itse renkaan. Ei taida olla vannelukkoja katupyörissä koska pito tulee tasaisesti ja rengas menettää pidon ennemmin kuin liukuu vanteella.
kaakelisoppa
Liittynyt:
9.12.2009 9:24

ViestiKirjoittanut kaakelisoppa » 9.2.2011 9:34

ite ostin tossa joku viikko sitten yamaha dt:n vanteet, vanteet oli valmiks osissa ja tuli yhet ylimääräset pinnatkin mukaan ja hintaa kerty vaa 130e : D ei ollu missään huonossa kunnossakaan, pari naarmuu löytys mut sehän o oiha normaalii: ) tarkotus olis kehät ja navat pulverimaalata neon vihreeks: D
yamaha bw`s 70cc
97heppatyttö
Pyörä:
Tunturi mopedi, Yamaha wr 125x
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
28.3.2010 18:38

ViestiKirjoittanut 97heppatyttö » 19.2.2011 22:23

terve! milläköhän kannattaisi alumiinivanteista paikkailla rengasraudan tekemiä jälkiä? hiomalla menis niin ohueksi, että jätän väliin. en maalaa vanteita joten ei mitään pakkeli ehdotuksia siis :D pappa tunturin vanteet kyseessä. onko muuten tuo mopon vanteen puolaaminen kuinka pahahomma itse tehdä, vai pyytääkö kuinka hirmusia summia jos vie johonkin (ja mistä kannattais edes kysellä)? muutaman polkupyörän vanteen oon puolannut ja välineet puolaukseen löytyy..
Jesetiz
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -06
Liittynyt:
8.9.2009 20:13
Derbi

ViestiKirjoittanut Jesetiz » 20.2.2011 14:01

Hei tota minkäslaiset pinnat tarttee derbin extreme 09 supermoton vanteeseen?
yks pinna vaan poikki

http://www.tmi-janikaasalainen.fi/pinna ... -1226.html ?
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/pinna ... -1225.html ?
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 20.2.2011 14:09

Yhden pinnan takia ei välttämättä kannata ruveta purkamaan ja säätelemään.
Itsellänikin on ollut yksi pinna poikki jo sellaiset 1,5v vuotta, eikä ole mikään mennyt rikki. Huollossa kun kävin kysymässä, niin sanoivat että ei yhden takia kannata ruveta purkamaan/vaihtelemaan
Kennolle tallentuneet

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista