Minarelli AM6

deetee49
Pyörä:
Yamaha DT50 -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2015 17:52
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut deetee49 » 10.4.2016 22:14

Kokeile tehdä se tän videon mukaan. Itse kun kasasin koneen vähän aikaa sitte nii tein ton mukaan sen ja kiksi toimii hyvin.

https://www.youtube.com/watch?v=YWPDq4wwPOc
Kohdasta 9.15 eteenpäin.

Tarkista myös räjäytyskuvista että kaikki osat ovat oikeilla paikoillaan.
QuJri
Liittynyt:
1.11.2015 16:20
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut QuJri » 11.4.2016 19:07

Joo pitää koittaa tolleen, eikö tota jännitetä muka enää esijännityksen jälkeen? :o
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 11.4.2016 23:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeeton lainaus.
deetee49
Pyörä:
Yamaha DT50 -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2015 17:52
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut deetee49 » 12.4.2016 0:08

Jos olet seurannut videon ohjeita niin kopan kiinni laiton jälkeen ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa poljin kiinni sopivaan kohtaan ja polkimen pitäisi toimia oikein.
Alluzz99
Pyörä:
Yamaha DT 50, Rieju MRX 50, Solifer SM50 2T EX = Zongshen hummer 250cc, Solifer SFR, Fude Sport, Tyscon XL50
Liittynyt:
7.4.2013 15:07
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Alluzz99 » 12.4.2016 15:10

Onko normaalia että kun antaa täyskaasun niin syylärin vedenpinta nousee huimasti ja silloin tällöin tuloo kuplia pintaan. (jäähd. järjestelmä on ilmattu huolella) :roll: Niin ja millähän varmistaisi että vuotaako kampuran stefa?

Tuskin ihan normaalia 50cc YKSI männänrenkaiselle setille että 2km normaali ajon jälkeen keittää :x


Onkos se urbaani legenda että tuokin kun väljistyy (on jo väljä) alkaaa tarttee enemmän löpöö?

Mulla siis on tällä hetkellä samat hilppeet kiinni kun ostaessa noin 2000km ja 2vuotta sitten. Sillon ajeli 30km ja oli noin 50 asteinen syyläri.. nyt samoilla keleillä, samoilla vauhdeilla, suuttimilla, putsarilla yms 2km jälkeen syylärissä niin kuumaa että polttaa kätensä... Tätä samaa ongelmaa olen yrittänyt ratkoa siitä asti kun tämän paskan ostin ja yritettiin laittaa kuria ja sitten pienempi suutin. ajan mittaa mennyt vain pahemmaksi että kuinka nopeasti lämpenee... :x :x

Vakioputsarikin jonkun jonnen toimesta ollut pakko katkasta niin että tosta menee nyt hiiriki putsarilevyn ja kotelon välistä....

Kyseessä siis yamaha dt..
Arskis_1
Pyörä:
Aprilia Rx 50 -00, Ktm 125 Duke -11, skyteam monkey 50 -13, Aprilia Mx 125
Liittynyt:
13.2.2016 18:19
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Arskis_1 » 14.4.2016 7:15

Pystyykö kytkinakselin (siis sen johon vaijeri menee) nostaan pois ja vaihtaan ilman että konetta aukoo tai ylipäätään irrottaa konetta rungosta. :s
Joonas L
Liittynyt:
10.12.2015 21:00
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Joonas L » 14.4.2016 7:34

Itse kun olen lueskellut näitä topiceja niin olen ymmärtänyt että sen pitäisi lähteä nostamalla jossakin tietyssä asennossa. Ja luulisin että jos se vaan mahtuu nousemaan niin konetta ei tarvitse irroittaa. :)
deetee49
Pyörä:
Yamaha DT50 -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2015 17:52
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut deetee49 » 15.4.2016 16:09

Löysäät kytkinvaijerin ja irrotat sen kytkinakselin varresta. Sitten käännät kytkinakselin vartta jonkin verran kellon myötäisesti ja nostat ulos.
Collaninlate
Liittynyt:
9.10.2015 14:14
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Collaninlate » 21.4.2016 19:13

Mikähän mahtais olla detsissä vikana kun kytkintappi liikkuu ihan jumalattomasti ja kytkin ei irrota? :|
Rikuikv
Pyörä:
s670 midrace 09 DT
Liittynyt:
10.11.2015 21:17
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Rikuikv » 21.4.2016 21:54

Collaninlate kirjoitti:Mikähän mahtais olla detsissä vikana kun kytkintappi liikkuu ihan jumalattomasti ja kytkin ei irrota? :|





Tarkasta kytkinlevyjen kunto ja viilaa kytkinkruunusta hakkaumat tasaiseksi tai mielummin vaihda kruunu uuteen. Lopuksi säädä kytkin painekannen säätömutterista.
Raxe
Liittynyt:
7.9.2015 22:23
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Raxe » 2.5.2016 16:29

Mikä voi olla ku laakerit tuntuu menevän vähä väliä? talvella tuli vaihettua laakerit mutta n.1000km jälkeen niin niitä tuntuu menevän yksitellen. :eek:
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut -Zone- » 2.5.2016 18:30

Laakerin ensisijainen eliniän lisääjä on voitelu. Siitä kannattaa lähtee alkuun.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Detsiboy22
Liittynyt:
13.5.2016 18:38
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Detsiboy22 » 13.5.2016 18:46

Kuuluuko magneetonkopassa olla öljyä?
Alluzz99
Pyörä:
Yamaha DT 50, Rieju MRX 50, Solifer SM50 2T EX = Zongshen hummer 250cc, Solifer SFR, Fude Sport, Tyscon XL50
Liittynyt:
7.4.2013 15:07
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Alluzz99 » 14.5.2016 0:02

ei. Paljonko sitä on? Eikös yleensä jos kampuran magneeton puolen stefa menis niin ottas vaan ilmaa? ei pitäs öljyä joutua millään tavalla oikeen :roll:
Muurari
Pyörä:
KTM
Liittynyt:
15.10.2015 1:24
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Muurari » 14.5.2016 2:31

huutista
Viimeksi muokannut Muurari päivämäärä 19.9.2016 16:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Rikuikv
Pyörä:
s670 midrace 09 DT
Liittynyt:
10.11.2015 21:17
Re: Minarelli AM6

ViestiKirjoittanut Rikuikv » 15.5.2016 1:23

Ei pitäs olla mg kopassa öljyä, jos sitä sielläon tarkista että lohko on ehjä ja tarkasta muut mahdolliset paikat josta voisi sinne öljyt vuotaa

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista