Kakkutukka
- Pyörä:
- Kawasaki zzr 600
- Liittynyt:
- 15.7.2011 20:31
Mulla oli talvella br8es ja ei mulla osunu mäntään. Hyvin toimi!
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaaLyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
nyt selvisi pitkän googletuksen jälkeen että hs tulppa on ilmajäähdytteiselle suositeltava airsalin kanssa(ja mulla LC). mutta vielä jäi mietityttämään se että airsalin ohjeissa luki että ''-8 thermal sparking plug on 48mm et 50mm cylinder'' eli kuumempaa kuin vakiosylkän kanssa mutta muualla suositellaan asteen kylmempää kuin vakio isomman sylinterin kanssa?
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Kannattaa ottaa kylmempi korkeaviritteisemmän sylkän kanssa.
Äkspee7
- Pyörä:
- Peugeot XP7 -12
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 15.10.2012 17:53
Nonii! Sain sen vihdoin irti
tarvitsi vain raakaa voimaa. vedin putkea suoraan alaspäin pako aukosta katsottaen kovasti niin kyllä se lähti.
Nyt putki on maalattu!
ViTSi
- Pyörä:
- HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 26.10.2010 20:15
Pitääkö uusi kampiakseli käydä tasapainottamassa vai voika vaan iskeä kiinni?
Edit: Löysinkin jo vastauksen eli ei tarvitse uutta tasapainottaa.
Mutta kysyisin viellä miten oikeen sais noi lohkot helpoiten erilleen. Tunti tossa nyt yritin niitä irrotella. Etupuolelta irtoo tai tulee semmonen pieni rako mutta taka osasta jämäkästi pysyy kiinni vaikka yrittänyt muutamallakin keinolla irrottaa.
Sitten kuinkas paljon kannattaa sisään ajaa tuo kampiakseli ja laakerit?
Viimeksi muokannut ViTSi päivämäärä 18.8.2013 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
abelius
- Liittynyt:
- 17.8.2013 15:35
Moro. Itellä on 70cc metrakit dt:ssä kiinni ja vähän muutakin viriä. Vakio alakerta on kestänyt nyt noin noin 4500km josta ehkä 1500km tuolla mk pytyllä ynnä muulla ihan hyvin, mutta mitä kokemuksia muilla? Kestääköhän vielä toisetkin 1500km koska nyt on alkanut vähän huolettamaan ettei nyt mikään vaan hajoaisi. Sitä monet on ihmetellyt että miten kestää, mutta niin...
Huippujakin keräilee sen 115km/h
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Jos kyse on perus Metran HM:stä niin jopa 15tkm pitäisi päästä ilman alakerran availua. Ei se kampura ja laakerit paljoa rasitu tolla pytyllä, kunhan ei käytä mitään kauheen yläkiertosta putkea
etelänvetelä
- Pyörä:
- samurai 150
- Liittynyt:
- 2.1.2011 22:07
Terve! kellään tietoa miten paljon pitää minimissään olla mopon kytkin kahvan välys? ohjekirja suosittelee 10mm? miten voi näin paljon olla? kytkin siis vähän luistaa
Rikzaah
- Pyörä:
- Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Varsinais-Suomi
- Liittynyt:
- 24.6.2011 1:12
No se välys on normaalisti n.2-4mm..
10mm on kyllä omasta mielestä liikaa. Mut koita laittaa 3mm. Itse tosin säätelen sitä ihan oman mututuntuman mukaan, että mikä tuntuu hyvälle..
........
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Ainakin DT:n ohjekirjassa lukee että välyksen tulis olla 10-15mm luokkaa mikä kuulostaa ihan järkevältä. Itellä aina ollu about sentin se välys ja hyvin pelaa kytkin.
(Ja jos kytkin luistaa niin silloin tulisi lisätä sitä välystä toisin kuin ruveta vielä entisestään tiukkaamaan vaijeria.)
etelänvetelä
- Pyörä:
- samurai 150
- Liittynyt:
- 2.1.2011 22:07
sillä luistamisella tarkoitin siis sitä kun laitan 1 vaihteen niin mopo lähtee melkein liikkeele ja meinaa sammua
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Eli siis ei irrota kunnolla. Oothan lämmittäny koneen huolella sekä runkannu kytkintä muutaman kerran ennenuin sen ykkösen pykällät? Lootaöljyjen vaihto saattaa myös auttaa.
etelänvetelä
- Pyörä:
- samurai 150
- Liittynyt:
- 2.1.2011 22:07
tekee samaa sekä kuumana että kylmänä.
Rikzaah
- Pyörä:
- Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Varsinais-Suomi
- Liittynyt:
- 24.6.2011 1:12
Laita 4mm välys ja koita. Trust me.
........
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Ei se kytkinkahvan välyksen säätö mitään auta. Miettikäähän nyt, mitä enemmän siinä kahvassa on välystä, sitä vähemmän kytkinpakka pääsee aukeamaan kytkin pohjassa.
Koita ens alkuun ihan muutaman millin välystä kahvassa, sit öljyjen vaihdolla sen jälkeen. Tietenki voi olla myös kytkinkruunu urilla ja levyt jää sen takia jökkiin
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista