larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
Mikäs olis paras kikka saada mäntä takasin sylinterin sisään, kun hieman turhan tiukkaa tekee?
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Kai voitelit sen 2t öljyllä ensin?
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
sisässä on! nyt vaan ei tunnu millään lähtevän toi polkasukahva toimii??? yritin jännittää sitä mut ei vaan wörki? mikäköhän vois olla?
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Laita se paksu ratas jossa on se väkänen sellain, että se väkänen osottaa kytkinkruunuun kohti, sit jännität sen ohjeitten mukasesti ja lopuks siirrät käynnistyspolkimen asennon booreissa normaaliksi. (Koska se jää nojaamaan vähän taakse)
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
saako s-startilliseen kytkinkoppaan kiksiä?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Onko siinä semmosta reikää, mihin sen kiksin kätevästi sujauttaisit? Ei.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
ei taida reikää olla mut tämmönen
http://www.motot.net/talli/osat/id53120/se ois nii näyttäs tohon saavan porattua
rawr69
- Liittynyt:
- 10.8.2013 18:29
juu että appikkani ei kierrä kunnolla kylmänä, mutta sit kuumana menee ehkä vain kävelyvauhtia? kaasari putsattu, samoin ilmanpuhdistin, suuttimia vaihdettu molempiin suuntiin?tulppa vaihdettu kylmempään, bensat vaihdettu. sammui yhtäkkiä tankkaamiseen jälkeen ja sen jälkeen ei ole toiminut kunnolla.
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
tarkista bensaletku ja -hana
Samzaa-
- Pyörä:
- Rieju rrx -09
- Paikkakunta:
- Ilomantsi
- Liittynyt:
- 24.7.2012 22:41
Mikä vois olla vialla kun 2 kannentiivistettä jo palanut 100km sisällä. Kansi vaihdettu ekan palamiosen jälkeen koska meni kieroksi ja silti paloi toisen kerran..nesteet kiertää ainakin jotenkin eli oisko esim vesipumpun siipipyörässä vika? kaikki muu tutkittu ideat loppuu kesken
Rikzaah
- Pyörä:
- Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Varsinais-Suomi
- Liittynyt:
- 24.6.2011 1:12
Pist öljynsyöttöä isommalle, kerta sisäänajossa? Enemmän öljyä-> vähemmän kitkaa-> vähemmän lämpöä = vähemmän palaneita kannentiivisteitä
?
........
sevuu
- Pyörä:
- husqvarna sms4
- Paikkakunta:
- espoo
- Liittynyt:
- 9.10.2011 23:37
Saattaapi olla että ei oo ollu kansi riittävän kireellä ni on polttanu tiivisteet?
Kai muistit ne pinnapulttien mutterit kiristää uudelleen hetken ajamisen jälkeen, ku se kansi elää sen verran että pitäs kahtee kertaa kiristää
muuta en oikee keksi mistä johtuis, jos koneen lämmöt kuitenki pysyy normaaleina
EDIT: kai oot kaikki vanhat palaneen tiivisteen jämät ottanu huolellisesti pois esim asetonilla tai millä nyt ikinä ettei siit johdu
- jossei tiedä voi arvata
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
mikä tulppa toimis parhaiten airsal 70cc kanssa ,kun joissain sivuilla lukee että br9hs koska vakiotulppa on liian lähellä mäntää ja airsalin ohjeessan lukee että 8 lämpöarvoinen toimis paremmin vaikka tietopankissa lukee että asteen kylmempi tulppa pitäisi olla?
tällähetkellä kiinni am6 koneeseen suositeltu tulppa br9es
ja mites noi iridium(?) tulpat toimis tossa?
Rikzaah
- Pyörä:
- Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Varsinais-Suomi
- Liittynyt:
- 24.6.2011 1:12
No muuten en osaa auttaa, mutta noita iridium tulppia voin vain suositella. Starttaa ja kestää hyvin
........
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
kuhan nyt sais vaa eka ton männän ja sylinterin kestämään oikealla tulpalla:D
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista