Ei kipinöitä monien korjausten jälkeen

jommy
Liittynyt:
17.7.2023 18:34
Ei kipinöitä monien korjausten jälkeen

ViestiKirjoittanut jommy » 17.7.2023 18:36

Kirjoitin tänne kaksi viikkoa sitten kahdesta ostamastani pacer deluxista. Ne ovat vuodelta 76 ja niissä on m01-moottorit. Lopulta sain sellaisen käynnistymään, kun olin rakentanut uudelleen hiilihydraatin, puhdistanut säiliön ja vaihtanut sytytystulpan. Se vaati kuitenkin paljon muuta työtä, ja olen käyttänyt viimeiset kaksi viikkoa vaihtaen vaijereita, renkaita, puhdistaen ja pakkaamalla laakereita, puhdistaen ja voitelemalla ketjua ja vaihtaen öljyä. Tein ensimmäisen yritykseni aloittaakseni sen tänään saatuani kaikki työt valmiiksi, mutta minulla ei ollut onnea. Olen yrittänyt liikuttaa kytkinvipua ja polkea useissa eri asennoissa. Onko mahdollista, että oikosuluin jotain tai löysin maadoituksen pujotessani kaapeleita rungon läpi? Olen täysin poissa ideoista, ja tämä pyörä kipinöi ilman ongelmia ennen kuin aloitin tämän kaiken. Kaikki neuvot olisivat todella tervetulleita!
https://9apps.ooo/
gabbar08
Liittynyt:
18.7.2023 17:45
Re: Ei kipinöitä monien korjausten jälkeen

ViestiKirjoittanut gabbar08 » 18.7.2023 17:46

Jos pyörässä on magneto, sinun pitäisi maadoittaa se sammuttaaksesi sen. Joten tämä tarkoittaa, että jos se on maadoitettu, se ei toimi. Ehkä poista kelan kansi ja irrota siihen liitetyt pienet johdot. Tuo pieni johto on luultavasti maadoitusjohto, joka menee tankoihin. Se voi olla puristuksissa tai oikosulussa jossain.