Rehellinen mielipide sähkömoottoripyöristä?

opegamani
Liittynyt:
1.7.2023 9:45
Rehellinen mielipide sähkömoottoripyöristä?

ViestiKirjoittanut opegamani » 1.7.2023 10:52

Muutin äskettäin vaimoni kanssa Kaliforniaan ja tajusin, että Calissa on valtava pyöräilijöiden yhteisö. Olen halunnut tulla sellaiseksi itse, mutta olen halunnut punnita vaihtoehtojani. Olen tehnyt pientä tutkimusta moottoripyöristä ja yrittänyt etsiä "turvallista" ja "mukavaa" valintaa ensimmäiselle moottoripyörälleni, ja silloin iski ajatus sähkömoottoripyöristä. Onko ajattelun arvoista?
10.0.0.0.1 192.168.1.254
spicecourt
Liittynyt:
20.7.2023 18:22
Re: Rehellinen mielipide sähkömoottoripyöristä?

ViestiKirjoittanut spicecourt » 20.7.2023 18:24

Tässä ovat syyt, miksi ajaan kaasupyörällä. Range, en halua istua ja odottaa latausta sadan mailin jälkeen. Aika, vaikka pääsisinkin 225 mailiin (nykyisen pyöräni säiliökohtainen kantama), en halua istua odottamassa latausta. Kaasu päälle ja menoksi! Kustannukset, pyhä paska ne ovat kalliita!
Tanduch
Liittynyt:
11.10.2023 0:41
Re: Rehellinen mielipide sähkömoottoripyöristä?

ViestiKirjoittanut Tanduch » 11.10.2023 20:32

Totta kai se on ajattelun arvoista! Sähkömoottoripyörällä Kalifornian aurinkoisilla teillä ajaminen on kuin surffaamista asfaltilla. Voit unohtaa polttoaineen hinnat ja ilmansaasteet, ja sen sijaan keskittyä tunteen vapaudesta sähkömoottoripyöräsi selässä. Ja hei, saatat jopa päästä osallistumaan hiljaiseen moottoripyörägangiin - heitä kutsutaan varmaan "The Electric Riders". Tsemppiä ja turvallista ajelua!