Viritä parempia ajokilometrejä varten?

maynovent
Liittynyt:
1.6.2023 18:15
Viritä parempia ajokilometrejä varten?

ViestiKirjoittanut maynovent » 1.6.2023 19:02

Ostin Suzuki Intruderini (10 000 mailia) muutama kuukausi sitten kaverilta, joka antoi sen olla autotallissa noin vuosikymmenen ajan. Hän väitti vaihtaneensa kaikki nesteet ja se on toiminut hyvin (olen ajanut sillä 3 000 mailia tähän mennessä). Foorumia selaillessani näyttää kuitenkin siltä, ​​että en saa sitä polttoainetaloutta, jota minun pitäisi saada. Minä saan 40-40 mpg, muut saavat 48-50 mpg. Kuljen 60 mailia joka päivä (yhteensä) ja moottoritiellä ajaen 75 mph. Olisi kiva saada paremmat kilometrit, jos mahdollista, varsinkin kun näyttää siltä, ​​että jokin ei toimi parhaimmillaan.

Joten sen lisäksi, että käytän vähemmän kaasua, kuinka voin lisätä polttoainetalouttani? Vaihdoin juuri ilmansuodattimet ja öljyt. Kun saan 18mm jakoavaimen, laitan myös uudet sytytystulpat. Pitäisikö minun tämän jälkeen tarkastella hiilihydraatteja? Olen aloittelija tässä, enkä ole koskaan ennen sekaantunut hiilihydraattien kanssa, joten selitä se niin kuin olisin 5. Uudelleensuihkuttaminen, synkronointi? Mitä se on ja pitääkö minun vaivautua sen kanssa? Mistä tiedän, että minulla on oikea seos?

Sivulla, luultavasti hyvin liittyvässä huomautuksessa, olen huomannut, että pyörä kuluttaa öljyä. Kuten 2 litraa 3000 mailin aikana, jonka laitoin siihen ennen öljyn vaihtoa. Pyörän alla ei ole tippaa, joten arvaan, että se palaa? Mitä tämä tarkoittaa?

Ole kiltti, minä opin täällä. Toistaiseksi se on ollut hienoa, koen paljon mukavuutta ja tyytyväisyyttä itse työskennellessäni pyörän parissa sen sijaan, että veisin sen kauppaan.

Kiitos avusta!
omegle xender
Mnaiosa
Liittynyt:
27.6.2023 4:53
Re: Viritä parempia ajokilometrejä varten?

ViestiKirjoittanut Mnaiosa » 27.6.2023 7:18

A nagging sensation in the back of their brains forces them to stop in amanda the adventurer, but Riley is obligated to continue watching the tapes.
terrence278
Liittynyt:
25.7.2023 15:57
Re: Viritä parempia ajokilometrejä varten?

ViestiKirjoittanut terrence278 » 25.7.2023 16:00

10W-30 ei liity mitenkään lämpötilaan. Öljyn viskositeetti jakautuu seuraavasti: Ensimmäinen numero (10W) kertoo kuinka öljy virtaa kylmänä. W tarkoittaa talvea. Joten kylmäkäynnistyksessä öljy virtaa 10 painon viskositeetin verran. Kun öljy on käyttölämpötilassa, se virtaa 30-painoisena öljynä. Jos autosi suosittelee 5w-30, käytä sitä. 10w on paksumpi kylmäkäynnistyksessä, eikä se välttämättä valu kunnolla öljykanaviin.
krissponge
Liittynyt:
30.8.2023 5:25
Re: Viritä parempia ajokilometrejä varten?

ViestiKirjoittanut krissponge » 30.8.2023 5:31

Se on varustettu alkuperäisillä liittimillä, joiden ansiosta ebikeä ei tarvita fyysisesti, eivätkä ne muuta sähkövastuksen ja vesitiiviyden ominaisuuksia. SpeedFun-nopeusvapautin dinosaur game, joka on erityisesti suunniteltu asennettavaksi TCU:n alle, tekee asennuksesta nopean ja helpon ilman, että sinun tarvitsee työskennellä moottorialueella.
monnet
Liittynyt:
26.10.2023 12:50
Re: Viritä parempia ajokilometrejä varten?

ViestiKirjoittanut monnet » 5.3.2024 13:09

Although I'm sure you'll require the knowledge from the aforementioned post, you should still learn more about the trap the cat game genre as it's so popular right now.