Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

-Masse-
Pyörä:
Husq 125 sm -11
Liittynyt:
13.9.2010 21:50
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -Masse- » 27.5.2013 23:13

Läheisimmältä hussen jälleenmyyjältä tietenki myös.
OtsiR
Liittynyt:
26.10.2011 22:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut OtsiR » 28.5.2013 10:26

50e laakerit mp-racingiltä. taidan päästä 20e kun meen tampereen laakerikeskukseen vaan.. :D
emetsu
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -2010 KTM SX 125 -08 Suzuki pv 50
Liittynyt:
19.3.2013 12:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut emetsu » 28.5.2013 17:44

Meneekö 2010 husqvarna wr äänenvaimennin 2010 sm.ään ? Kyseessä leovince x3 slip-on
HusQmies
Pyörä:
Yamaha tt 600,Yamaha DT 50R,EX Derbi senda 125 ,EX Husqvarna WRE 125,
Liittynyt:
21.9.2012 7:34
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HusQmies » 28.5.2013 19:19

OtsiR kirjoitti:Kertokaa mistä saan tilattua husqvarna sm 125cc 2006vm takapyörän laaakerit?? :D en äkkiseltä löytäny. kiitoksia etukäteen

Ite ostin omaan husseen all rightilta WR hussen laakerit. Hintaa oli n 20 euroa
OtsiR
Liittynyt:
26.10.2011 22:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut OtsiR » 28.5.2013 22:28

minkä vuotinen pyörä sulla sit oli? Toisella puolellahan on yks levee laakeri ja toisella kaksi kapeempaa laakeria kuulemma :D tässä 2006vm, ite semmosta en tullu vielä huomanneeks mutta niin maahantuoja sano :roll:
Rokkijumalaz
Pyörä:
Husqvarna SM125 '10
Liittynyt:
28.7.2012 22:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rokkijumalaz » 28.5.2013 23:39

Mikäs nyt on kun husse polttelee lämpövaloa keuliessa? Palaa aina noin sekunnin kerrallaan aina välillä kun yrittää epätoivoisesti repiä keulaa ilmaan. Pytty tai kansi eivät vaikuttaneet hirveän kuumilta, käsin pystyi koskemaan. Ongelma ilmeni myös n.60 vaihdissa tasakaasulla isolla vaihteella. Onko vain jokin tyyppivika vai pitääkö huolestua?

Ja tuohon tuorevoiteluasiaan haluaisin myöskin selvyyttä, olen nyt ajanut tuorevoitelulla + 1% seokset tankissa (jotta ei tarvitse aina välttämättä olla öljypulloa matkassa) mutta yleinen mielipide taitaa olla joko tai. Eli uskaltaako tt-pyörää pitää ihan pelkästään tuorevoitelun varassa vai pitäisikö siirtyä kokonaan seosvoiteluun? Nyt vaikuttaa kyllä että öljyä olisi aivan liikaa seoksessa. Pyörähän on vuosimalliltaan 2010 ja sähköt pelittävät hyvin joten uskoisin tuorevoitelun kestävän.
Ärrrä
Liittynyt:
26.2.2013 21:37
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Ärrrä » 29.5.2013 10:16

Tietääkö kukaan pitääkö näissä uudemmissa hussen pyörissä (09->) säätää pakoaukonsäädinä tt:ksi laittaessaan, ja jos pitää miten sitä säädetään nyt kun pakoaukonsäädin on 09 mallista eteenpäin ollut taas mekaaninen?
OtsiR
Liittynyt:
26.10.2011 22:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut OtsiR » 29.5.2013 10:21

ei tarvi säätää.
Ärrrä
Liittynyt:
26.2.2013 21:37
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Ärrrä » 29.5.2013 12:27

OtsiR kirjoitti:ei tarvi säätää.

ok kiitos :)
Lääässi
Liittynyt:
31.8.2011 13:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lääässi » 29.5.2013 15:57

ttuomas kirjoitti:nyt tarvitaan apua! huollossa hussen pytty hoonattii pilalle, ja liike lupasi korvata n.150€, mutta kertokaas mistä sais sylinterisarjan (125cc,144cc,170cc) husseen? ei väliä onko suomesta. mpracingiltä sarja maksaa hunajaa, joten mistä saisi edes vähän halvemmalla pyttyjä?? linkkejä?? käytetynki voin ostaa jos se on oikeasti hyvä. kiitokset etukäteen jo:)

http://www.ebay.com/itm/NEW-HUSQVARNA-C ... 0751136406 siinä
HusQmies
Pyörä:
Yamaha tt 600,Yamaha DT 50R,EX Derbi senda 125 ,EX Husqvarna WRE 125,
Liittynyt:
21.9.2012 7:34
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HusQmies » 29.5.2013 20:01

OtsiR kirjoitti:minkä vuotinen pyörä sulla sit oli? Toisella puolellahan on yks levee laakeri ja toisella kaksi kapeempaa laakeria kuulemma :D tässä 2006vm, ite semmosta en tullu vielä huomanneeks mutta niin maahantuoja sano :roll:

Joo kyllä, toisella puolella yks ja toisella kaks, saman levysiä oli. ja oman pyörän vm 05. Kyllä käy varmaan sullekki. ;)
OtsiR
Liittynyt:
26.10.2011 22:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut OtsiR » 29.5.2013 21:06

jees no käyn perjantaina treellä laakerikeskuksesta hakemaan! :)
Jöel
Liittynyt:
29.4.2010 16:03
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jöel » 29.5.2013 23:03

Tietääkö kukaan mikä Hupsussa on vikana, kolmos vaihteella pyörä rupeaa pätkimään. Kaikilla muilla vaihtella pyörä toimii normaalisti. :paha:
JontteH
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM -10, Husqvarna SM 125 -08
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
5.9.2010 0:46
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut JontteH » 30.5.2013 2:47

Rokkijumalaz kirjoitti:Mikäs nyt on kun husse polttelee lämpövaloa keuliessa? Palaa aina noin sekunnin kerrallaan aina välillä kun yrittää epätoivoisesti repiä keulaa ilmaan. Pytty tai kansi eivät vaikuttaneet hirveän kuumilta, käsin pystyi koskemaan. Ongelma ilmeni myös n.60 vaihdissa tasakaasulla isolla vaihteella. Onko vain jokin tyyppivika vai pitääkö huolestua?

Ja tuohon tuorevoiteluasiaan haluaisin myöskin selvyyttä, olen nyt ajanut tuorevoitelulla + 1% seokset tankissa (jotta ei tarvitse aina välttämättä olla öljypulloa matkassa) mutta yleinen mielipide taitaa olla joko tai. Eli uskaltaako tt-pyörää pitää ihan pelkästään tuorevoitelun varassa vai pitäisikö siirtyä kokonaan seosvoiteluun? Nyt vaikuttaa kyllä että öljyä olisi aivan liikaa seoksessa. Pyörähän on vuosimalliltaan 2010 ja sähköt pelittävät hyvin joten uskoisin tuorevoitelun kestävän.

Ei se kone oikeasti lämpene, vaan sähköissä on joku vika. Katso onko se lämpöanturin johto hyvin kiinni siinä kannen päällä. Ja kyllä voi pitää TT:na tuorevoitelun kanssa kun se on siihen suunniteltukkin. :roll:
[X] M 15.4.11 [X] A1-harkat 27.4.12 [X] A1 18.7.12 [X] kilvelle [X] lipalle [X] ympäri [X] sakot [X] kortin menetys
nuutti969696
Liittynyt:
2.9.2012 11:32
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut nuutti969696 » 30.5.2013 16:20

tietääkö joku minkä takia kun tullaan vähän matkaa öljyanturilta tulevaa johtoa, on joku vastus, joka ei vastusta ollenkaa? kokeilin jännitemittarilla vastuksen kanssa ja ilman, niin ei mitään eroa? :)