Yamaha DT viritys/tekniikka

VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut VictorH » 18.12.2012 0:53

Ei toi boostbottle mitää auta jos ett tee sitä oikeissa mitoissa ja että se joustaa!
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut pelle000 » 18.12.2012 11:20

Pattes798 kirjoitti:Voisko joku vähän valottaa, että mitä hyötyä tuosta boost bottlesta detsissä oikein on?
Nyt on siis yz imukaula tulossa ja siinähän ei ole mitään paikkaa boostille niin huomaako sitä mitenkään? Toki siis yz imukaulan kaveriks tulossa 32mm mikuni.

herkentää kaasua, huomaat vain tehonlisäyksen YZ:tan kaulalla. ;) Ja victor, sen ei tarvitse olla joustava.
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 18.12.2012 11:32

Oorrait, kiitokset! :)
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut VictorH » 18.12.2012 12:25

Pelle joustava antaa paremman effektin. Noi ostos boostbottlet on vain placebo effektia... Tai toi malossin uusi on antanu isommalla pytyllä vähän paremman kaasun vastauksen.

Eti netistä ohjelma ja tee oma jos haluat kunnon.
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 18.12.2012 13:11

En ollut tekemässäkään omaa, vaan tarkoitin Piikkidetsissä vakiona olevaa boostia.


E: Tarviikos muuten detsissä tehä mitään ihmeellistä kaasaria vaihdettaessa kuten esim. jotain kaasunasennontunnistus juttuja ohittaa niinkun hussessa?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.12.2012 13:22

Ei tarvi, kun ei näissä ole mitään turhia sähkövehkeitä :D tuorevoitelun joutuu toki poistamaab käytöstä ellei tee uuteen imukaulaan sille nippaa ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 18.12.2012 13:23

Pattes798 kirjoitti:En ollut tekemässäkään omaa, vaan tarkoitin Piikkidetsissä vakiona olevaa boostia.


E: Tarviikos muuten detsissä tehä mitään ihmeellistä kaasaria vaihdettaessa kuten esim. jotain kaasunasennontunnistus juttuja ohittaa niinkun hussessa?


Eipä siinä tartte, kun öljypumppu toimii vaijerilla. Husseissa tuo kaasunasennontunnistin on juurikin sitä voitelua varten.

Kun lähtee seuraamaan sitä kaasuvaijeria DeeTeessä, niin vastaan tulee semmonen haarautumiskohta, joista toinen puoli lähtee öljypumpulle ja toinen menee kaasariin.
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 18.12.2012 13:48

Ookei, kiitokset! :)
yz_85
Liittynyt:
12.3.2008 20:25
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut yz_85 » 18.12.2012 15:53

Mikähän mahtaa olla dt:ssä kun ajaa melkein tyhjäkäynnillä menee vähän tukkoon, sitten kun lähdet niin röpeltää vähän aikaa ja lähtee, mutta alkaakin booaamaan kun olet vähän aikaa ajanut isommalla kaasulla? Nopea vastaus että pääsisi jäälle kiitos! ;)
detsileipoo_
Pyörä:
Yamaha DT 125R
Liittynyt:
29.10.2012 19:13
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut detsileipoo_ » 18.12.2012 16:15

Liian iso suutin :)
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.12.2012 17:07

Liian iso tk-suutin/saa liikaa öljyä ja liian pieni pääsuutin.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
yz_85
Liittynyt:
12.3.2008 20:25
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut yz_85 » 18.12.2012 22:54

Pääsuutin oli liian iso. Vaihdoin pienemmän ja toimii nyt normaalisti. Ei pitäs liian iso tk suutin olla kun puoli kesää ajettu sillä ja toimi normaalisti.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.12.2012 23:03

Jees, yleensä vaan jos menee tyhjäkäynnillä/pintakaasulla ajellessa kovin herkästi tukkoon on syynä liian iso tk-suutin. Näin ainakin mulla.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
EDU96E
Liittynyt:
1.1.2012 11:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut EDU96E » 19.12.2012 15:53

Voipi jotua ostamaan uuden männän tohon detsiin, aivan varma en vielä ole mutta ens viikolla päsee tsekkaileen sen kunnon, niin aattelinpa vaan, että mikä kannattais ostaa?

Proxi olisi halvin n. 90-100e, Wiseco sitten maksaa n. 160e..
Eikös tuo proxikin ole ihan ok-mäntä, kunhan vaan seokset on kunnossa?

Ja kansihan piti tässä oikasta joka kerta kun aukoo koneen, vaikkei sitä mäntää vaihtaisikaan. Eikös?
detsileipoo_
Pyörä:
Yamaha DT 125R
Liittynyt:
29.10.2012 19:13
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut detsileipoo_ » 19.12.2012 16:01

Kansi pitää oikaista, jos se on kiero, ei kai sitä muuten piä ? :D Ja jos wiseco on pahan hintanen, wössnerit taitaa olla vähän halvempia, vähän päälle satasen maksaa. Proxithan on hyviä ja huonoja ? :lol: Ja kyllä niitä proxeja taitaa halvemmallakin saada kuin 90-100 e ?