Honda NSR 125 viritys/tekniikka

Pyörä:
Honda Nsr 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.1.2013 21:05
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Zemputin » 20.10.2013 1:31

Moikkelis!

Mikä olisi "paras" tehoputki tt näsäriin, ja minkä kokosta kaasaria pitäis iskeä kiinni? Kertokaas huippuja ja vääntöalueita, kiitos!:)
Pyörä:
Derbi 125 CRF Look, Cagiva Mito 125 (Ex), KTM GS 125 (Ex), Yamaha DT 125 (Ex), Yamaha Xt 125 (Ex), Honda Nsr 125 (Ex), Derbi Drd Xtreme (Ex)
Liittynyt:
23.5.2010 9:57
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut TV9559 » 21.10.2013 16:55

Itellä oli näsässä athena ja jolly, ja athenalla sai kovemman piikin, mutta vähemmän alavääntöjä, kun taas jollylla piikki pienempi, mutta väänsi hyvin kaikkialta :D
Huippuja sain athenalla 160 mittariin, ja jollylla ei ole testattu kuin 145 asti :)

Kuitenkin kokonaisuutena jollymoto on mielestäni parempi !
Kuka sitä autolla vaan jaksaa ajella..
Pyörä:
Yamaha YZ/DT
Liittynyt:
28.9.2011 15:58
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HerGGo » 25.10.2013 23:44

En tiedä, ei varmaa kuulu tähän topicciin mutta. Kuinka levee takanakki menee "kivuttomasti" vielä näsärin vanteelle?
Pyörä:
gilera rk 2001,yamaha dt 2007, honda nsr 125 2001
Liittynyt:
23.2.2013 23:06
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut gille98 » 25.11.2013 18:12

Ostin tos 2001 näsärin ja pitääs tehä yläkerta remppaa nii pystyykö tuan sylinterin porauttaa? Ja Haittaako jos on kannes vähä jälkiä "hakkaus"?
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 25.11.2013 18:49

Ei pysty, ei haittaa.
Liittynyt:
8.11.2013 16:26
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jusexy1 » 1.12.2013 20:11

mistä sais tilattua magneeton ulosvetäjän näsäriin?? en löytäny mistää
Pyörä:
Honda NSR125/R , Cagiva Mito
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
26.10.2009 19:00
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rooperi » 2.12.2013 14:48

jusexy1 kirjoitti:mistä sais tilattua magneeton ulosvetäjän näsäriin?? en löytäny mistää


Avaat startin niin sieltä reijästä saat sen napattua jollain irti, samalla kun viellä vaikka jollain meisselillä jännität vauhtipyörää ;)
Liittynyt:
12.10.2008 20:04
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut raisubbi » 13.12.2013 1:10

http://www.motot.net/talli/osat/id60348/

Siitä jollekkin nsr osaa ;)
Pyörä:
CH Racing 70cc [ex], Derbi DRD Pro Sm 74cc [ex], Honda NSR 154cc
Liittynyt:
30.8.2011 17:31
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut tonsa69 » 14.1.2014 19:35

Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen 8)
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 2.2.2014 19:09

tonsa69 kirjoitti:Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen 8)


Itse tein näin:

Alempaan t-palaan sorvautin uudenkokoisen putken, siis sen mikä tulee sinne emäputken sisälle. Näin käy näsärin omilla laakereilla, ei tarvinnut ettiä laakereita. Itsessään keulaan ei muistaakseni muita muutoksia tarvinut tehdä.

Tuleeko näsärin vanne? Tarvit uuden etuakselin ja jarrulle adapterin. Mittailet sopivankokoisen akselin ja taas koneistajalle hommia. Lisäksi siihen tarvii pari holkkia. Jarrulle tein lattaraudasta adapterin, vähän sai pähkäillä mutta onnistu ihan perustyökaluilla.

Sit semmonen vinkki, että jos laitat crossitangon niin helpoin hommata GPR nuden ylä t-pala, koska kyykkygepardissa on jotkut ulkonäköreiät siinä t-palassa, aikalailla mahdoton saada fiksusti tankoa...

Eipä tuu muuta erikoista mieleen, mahdollistahan se on joskin vaatii vähän suunnittelua. :D
Pyörä:
CH Racing 70cc [ex], Derbi DRD Pro Sm 74cc [ex], Honda NSR 154cc
Liittynyt:
30.8.2011 17:31
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut tonsa69 » 12.2.2014 17:24

L_rppa kirjoitti:
tonsa69 kirjoitti:Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen 8)


Itse tein näin:

Alempaan t-palaan sorvautin uudenkokoisen putken, siis sen mikä tulee sinne emäputken sisälle. Näin käy näsärin omilla laakereilla, ei tarvinnut ettiä laakereita. Itsessään keulaan ei muistaakseni muita muutoksia tarvinut tehdä.

Tuleeko näsärin vanne? Tarvit uuden etuakselin ja jarrulle adapterin. Mittailet sopivankokoisen akselin ja taas koneistajalle hommia. Lisäksi siihen tarvii pari holkkia. Jarrulle tein lattaraudasta adapterin, vähän sai pähkäillä mutta onnistu ihan perustyökaluilla.

Sit semmonen vinkki, että jos laitat crossitangon niin helpoin hommata GPR nuden ylä t-pala, koska kyykkygepardissa on jotkut ulkonäköreiät siinä t-palassa, aikalailla mahdoton saada fiksusti tankoa...

Eipä tuu muuta erikoista mieleen, mahdollistahan se on joskin vaatii vähän
suunnittelua. :D

Juu keula on lähes muokattu jo kiinne, Sorvasin koulussa siihen holkin että laakeripesät on timmit sekä pidensin emä putkea 4cm, nyt istuu hyvin ja sain raiserit siihen t-palaan kiinni vaikka olivatkin ne reijät siinä :D
Pyörä:
Yamaha DT 125, Honda NSR 125,BSE MadCow 125,Baotian skobo,Tyscon minicross 50
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.9.2010 20:11
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -rame- » 23.2.2014 16:34

Onko tässä putkessa kuri?
Kuva
Pyörä:
Honda NSR 125R
Liittynyt:
12.3.2014 18:26
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _arpe_ » 12.3.2014 18:30

-rame- kirjoitti:Onko tässä putkessa kuri?
Kuva

Siinähän se kuristus näkyy, kaikista v*ttumaisin kuristus irrottaa, rälläkällä putki poikki tuosta kohalta mistä ritilä putken sisällä alkaa, vetää ritilän pois ja hitsaa putken takasin kiinni. jos on hyvät hitsi laitteet homma ei ole niin suuri mutta jos on puikko hitsi niinkuin itsellä, kannattaa harkita pari kertaa nimimerkillä hermot meni
Pyörä:
Honda NSR125/R , Cagiva Mito
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
26.10.2009 19:00
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rooperi » 14.3.2014 19:41

Ajaessa röpötti ainakin helvetisti, että en ihan heti lähtis veikkaileen laihaa seosta, mutta mikä ton sitten on sulattanut vai onko tuo edes sulanut? :D 10min ajon jälkeen siis rupes paisarista ampuun vedet pihalle...
Liitteet
kakkosee.jpg
Mikä tälläsen aiheuttaa? Malossin 180cc pytystä
Pyörä:
Honda NSR125/R , Cagiva Mito
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
26.10.2009 19:00
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rooperi » 14.3.2014 19:47

Noniin löyty sieltä tällainenkin -,- ilmeisesti ongelma nro1.?
Liitteet
Paskaa.jpg