Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Honda NSR 125 viritys/tekniikka

Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 19:22
Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut khor » 4.7.2011 19:12

Edellinen topic: viewtopic.php?f=98&t=53040&start=1500

Porinaa liittyen Näsärin tekniikkaan ja piristämiseen.
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 15:57

Alkaa olla jo hieman outoa. Mistä se oikeesti johtuu että mun tt -03 näsäri ei jaksa kutosella vääntää 13/36 väleillä vaikka jollyn tehari, tt suuttimet, imukaulan kuri otettu pois. Ei kule ku mittariin tasasella 140 ja oikeaa nopeutta luultavasti +130.. ärsyttävää Ois mahtavaa jos tän ongelman sais ratkastuu =D
Yleensä pitäs noilla väleillä vakioputkellakin kerätä reilusti enemmän nopeutta.
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 19:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.7.2011 16:07

Vaihoikko muute jollyn kaa isomma suuttime?
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 16:20

Nyt on pääsuutin 135 ku hukkasin sen 140 suuttimen xd tehosuutin 66 ja tyhjäkäynti 42.
Mikä suutin on muuten semmonen pitkä pötkylä sielä kaasarissa, luki kylessä 60 ku kahtoin.
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 19:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.7.2011 17:50

Joo isompi suutin ny alkuu ainaki kiinni, vaik tost 140 alotat säätämää.

Jos se o iha siel kaasarin kulmassa ni se on ryyppysuutin, iha sama onko sitä ees paikal jos kulkupuolta miettii.
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 17:54

Voiko se yks pääsuutin vaikuttaa nii paljo ku eise vakioputkellakaa kulkenu 135 suuttimella yhtään enempää.
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 19:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.7.2011 17:59

Vakioputki onki vakioputki, ei sil kulekkaa :lol: Mut jolyl muutenki pitäs olla isompi ettei käy laihal ja leivo. Muutenki tehoo tulee lisää ku seokset kohillaa. Onko pa- säädin säädetty sellai et aukee kokonaa ja onko kone muute tikis, eli mäntä/sylinteri lähinnä.
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 18:02

Mäntä ja sylinteri on vaihettu joku päälle 1000km sitten ja samalla ostettiin uus pakoaukon säädin :D eli niissä ei minusta pitäisi olla mitää vikaa:D Mitä suuttimia kannattas laittaa tilauksee?
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 18:03

Vai pitääkö pakoaukonsäädintä jotenki vielä säätää? Uuen vaa laittaneet liikkeessä en tiiä mitää muuta :o
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 19:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.7.2011 18:05

Mutta entäs säätimen säädöt?

Ite laittasin 38, 140, 142 ja 145, noilla saat pakosti säätöihi oikein. Isointa sisää ja pienennä nii kaua et pela kunnolla ilma röpeltämistä.

Ja säädintä säädetää tällei: http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 18:32

Onko uudemman mallin näsärissäki tollane luukku?
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 19:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.7.2011 18:36

En tiiä ku ei oo katteita kii :D Nakut rulaa (y)

Mut kai sie tiiät mis toi säädin on? Otat tankin irti ja sit siinä ilmanputsarin alla on se muovilevy missä on niitä sähköi kii ni se on siinä kii kaasukahvan puolella.

Itel piperi ja katteet pois ni arvatkaas onks helppo säätää ;)
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 5.7.2011 18:54

Minkä hintasii ne piperit o ?
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 19:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.7.2011 19:02

Iha toi perus sukka, paikast riiippue 12-20e.

http://www.mc-scatter.com/ilmansuodatin ... -3034.html

Itel on "tt", viilatul pytyl, muokatul kannel ja piperillä, tosin vähä erilaisel mut tollane tulee seuraavaks, mut vastaava kummiski 150 suutin ja käy inan rikkaalla, pitää kaupungis ain välil monottaa ku käy röpeltää :D

Eli kaasarin säätöä siulle taas tiedossa jos ton asennat, suuttimia väliltä 145,160.

Mut on se sen arvostaki ku saa sen jöötin veke ja imuääni on aivan mahtavä räpinä ton kaa ;)
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 15:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 6.7.2011 0:09

Joo ei vieläkäää toimi sen paremmin, kaverilla hussessa 13/45 ja pysyy niilläki mun perässä. Vituttaa ku ei kule paskaakaa :D Pitäskö vaa suosiolla laittaa taakse 38h ni varmaa ainaki jaksais kutosellaki ja kiihtyiski tosi hyvin. Nyt siis 13/36 välit eikä jaksa ees jollyllä...