Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Honda CBR 125 viritys/tekniikka

Pyörä:
Cpi Sm 50 Pro, Honda CBR 125R
Liittynyt:
12.3.2014 20:59
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Minemac69 » 8.7.2015 21:13

Morjens,

Olisin ostamassa tuohon -04 cebariin gianellin kokoputken, onko suuttimen\suuttimien vaihtaminen välttämätöntä kun muuten on vakio?
Liittynyt:
5.6.2015 23:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Cebarimies123 » 29.7.2015 14:31

Voisko joku kertoo mitkä välit -08 cebaris on vakiona? :D
Pyörä:
Honda CBR 125R 2005
Liittynyt:
7.3.2015 19:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Solikka<3 » 29.7.2015 14:42

05 on ainakin 15-42. Kato rattaistas vielä varmistukseks :D
Pyörä:
Honda CBR 125R 2005
Liittynyt:
7.3.2015 19:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Solikka<3 » 29.7.2015 21:13

Tietääkö kukaan että mistä kaikkialta ton Sepon kilveneteline on kiinni? Ei tunnu löytyvän millään kiinnike kohtia irroitukseen. :nolo:
Pyörä:
Honda CBR 125 R -06, Ducati Monster 796 ABS -14
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
13.4.2014 16:35
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xtio98 » 29.7.2015 22:06

Sahaa ite sille vaan näytin :D
If everything seems under control, you're not going fast enough. - Mario Andretti
Pyörä:
Honda CRF450R
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.9.2014 20:31
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut nikozs99 » 30.7.2015 9:52

Paljonkos on ihmisillä ollu huiput näillä uuden mallin cebareilla (2011-->)? Ite sain tuossa mittariin 132 muna-asennossa, ois voinu tulla vähä lisää jos ei olis ollu reppua selässä :lol: Itselläni siis täysin vakio.
Liittynyt:
19.4.2014 16:26
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 1.8.2015 21:24

Olisko kellään myydä separiin vakioputkeen menevää änkkää, tai kokoputkistoa?
Sais olla vähän möreämmät äänet tuossa :D
Pyörä:
Honda CRF450R
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.9.2014 20:31
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut nikozs99 » 4.8.2015 20:58

Nyt tapahtu erikoinen tapaus, koska kyseessä kuitenkin Honda :D . Elikkäs ajelin tuossa Orimattilasta Jämsään ja 11km ennen Jämsää kone yhtäkkiä sammuu, painan kytkimen pohjaan että pääsen luistattelemaan tienreunaan ja samalla vaihtelen vaihteen vapaalle. Ei ollut vaihteisto siis jumissa. Startista kokeilin käyntiin ja pyörähtää hieman ja kuuluu rasahdus, ei muuttunut vaikka oli vapaalla ja kytkin pohjassa. Leikkasiko pyörä siis kiinni? :itku: Onneksi on takuu jäljellä. :s
pyörä siis vm. 2012
Liittynyt:
16.12.2014 15:16
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Gileran kuski » 27.9.2015 19:46

Onkos kukaan tehnyt kyseiseen pyörään moottoriremonttia? Jos on niin millaisella kilometrimäärällä remontti alkaa olla tarpeen ja mistä sen huomaa että on remontin tarpeessa? Meneekö mäntä ensin väljäksi jolloin puristukset tippuu vai alkaako laakerit antautua ensin?

Mikäli remonttia alkaisi tekemään niin onko jotain erityistä huomioitavaa? Onko esim. jotain erikoistyökaluja vaativia osia (vauhtipyörän irrotus, kytkimen mutteri)?

Olen ajatellut uusia kaikki laakerit ja stefat, männän sekä tietysti tiivisteet. Mistä osat kannattaisi hankkia? Talvella on hyvästi aikaa.

Pyörällä ajettu siis pikkuista vaille 50000. Ihmeen pitkästihän tuolla on jo päässyt.
Liittynyt:
20.9.2015 16:13
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut CebariJames » 5.11.2015 19:35

Olisiko kellään myydä nollaseiska sliparia? :D
Liittynyt:
19.4.2014 16:26
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 14.1.2016 8:11

Onko jollaki tietoa minkä kokoinen resitori ECU:n huijjaamiseen olisi sopivin devilin kokoputken kanssa?
Olenko ymmärtänyt oikein että mitä enemmän vastusta sinne ecun johtoon laittaa, sen rikkaamalle seos menee?

Joku täällä mototissa kerto tämän vinkin muinoin.
Pyörä:
Suzuki Pv -95 Aprilia Rx -02
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
10.8.2014 21:00
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Sillipoliisi » 22.2.2016 22:48

skopojätkä kirjoitti:Onko jollaki tietoa minkä kokoinen resitori ECU:n huijjaamiseen olisi sopivin devilin kokoputken kanssa?
Olenko ymmärtänyt oikein että mitä enemmän vastusta sinne ecun johtoon laittaa, sen rikkaamalle seos menee?

Joku täällä mototissa kerto tämän vinkin muinoin.


http://www.ozbucketracing.com/buildingcommuterlite.html

Tuolla on aika hyvin selitetty tuo vastusjuttu, itseäkin kiinnostaisi tietää, että miten tuo kikka toimii, ja liittyykö siihen jotain riskejä.
Liittynyt:
19.4.2014 16:26
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 29.2.2016 11:15

Joo, tuohon sivustoon olenkin jo tutustunut, paljonkohan lisää polttoaineen kulutusta?
Pyörä:
Honda cbr 125r
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
3.3.2016 2:32
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -nuubsteri- » 3.3.2016 2:41

Kertokaahan tietämättömälle mikä on vikana Honda cbr 125r -06 pyörässä, kun pääsi vuotamaan öljyä ulos huomaamatta ja kerkesin ajella hetken ilman/vähäisillä öljymäärillä ja nyt kytkin ei toimi kunnolla. Eli lämpimällä koneella kytkinpommilla kytkin jää "päälle" hetkeksi ellei päästä kaasua. Kylmällä koneella ei ole mitään ongelmaa. Muuten kytkimessä ei tunnu olevan mitään vikaa.
Pyörä:
Suzuki RG125F
Liittynyt:
29.3.2016 12:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Ragemeisteri » 29.3.2016 12:16

Ajattelinpahan vaan kysyä että kannattaisiko periaatteessa laittaa pienempää etu ratasta? Kun omalla kokemuksella 6 vaihteella ei tee mitään muutakun alamäessä :lol: Ainakin oman käsityksen mukaan saattais kulkea tällä methodilla vähän paremmin.