Rotax 122 ja 123

Profuel
Pyörä:
Husqvarna WR125 -09
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
10.6.2008 21:37

ViestiKirjoittanut Profuel » 14.9.2010 20:33

Mitakan pyttykitin männän koko? Ei tunnu mistään löytyvän.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 14.9.2010 20:40

En mee sanoo 100 varmaks, mut muistaakseni omassa tuli mukana 53.98mm wiseco. Kannattaa suosiolla laittaa S-postia PJME:lle ja varmistaa. ;)
Profuel
Pyörä:
Husqvarna WR125 -09
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
10.6.2008 21:37

ViestiKirjoittanut Profuel » 14.9.2010 21:02

Baw33 kirjoitti:En mee sanoo 100 varmaks, mut muistaakseni omassa tuli mukana 53.98mm wiseco. Kannattaa suosiolla laittaa S-postia PJME:lle ja varmistaa. ;)

Tilasin pannusarjan joskus keväällä nakkilasta. Pitääpi sinne varmaan (taas) kilauttaa. :D
Shatter
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.3.2009 20:58

ViestiKirjoittanut Shatter » 15.9.2010 7:46

mistä johtunee että rave nakuttaa ISOSTI, ajossa alkaa kyrpimään se ääni ja jos toinen ajaa niin selvästi kuulee sen jo kaukaa :roll: tyhjäkäynnillä ei kuulu, täyskaasulla kiihyttäessä ei kuulu ja jos ajaa vähä matkaa @60 niin saattaa loppua se sirinä, sitte taas alkaa ku pysähtyy tai kierrättää pikkusen.. eilen kokeilin puhistaa laipan ja öljysin sen 2t öljyllä niin pääsi jotain 700m ettei kilissy ollenkaan, sitte taas alko kuuluun pikkusen ja parin kilsan jälkeen nakutti isosti niinku ennenkin :|
Mersumies on erimies.
lesotho
Pyörä:
Aprilia RS 125 -04
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
24.8.2008 10:34

ViestiKirjoittanut lesotho » 16.9.2010 16:04

Baw33 kirjoitti:
KesämiesS kirjoitti:Pitääkö jäähdytysnesteet laskea pois ennen kuin avaa kytkinpuolen? Vanhan mallin RS on. :roll:


Juu mielellään, muuten ne laskaeuttuu ittestään.. :)


Eikai ne sieltä tuu?
If you got haters, you're doing something right.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 16.9.2010 21:51

No kyllä, vesipumppu saa vedon öljypumpun rattaalta joka taas saa vedon kampiakselilta, se vesipumppu on kytkinkopassa kiinni. Kun otat kytkinkopan irti, vedet ja öljyt valuu maahan. Siellä on stefat vesipumpussa, joka estää veden ja öljyn menemistä sekasin.
Tsouni-
Pyörä:
RS 125 -05 + Honda CR125 -98 + PV -86
Liittynyt:
26.4.2009 18:42

ViestiKirjoittanut Tsouni- » 17.9.2010 14:05

No ei todellakaan tule jäähdytysnesteet ulos jos avaat kytkinkopan :eek: . Ei ainakaan itellä -05 räsässä. :|
*Ostakaa hyvä RS pois pölyttymästä! http://www.nettimoto.com/aprilia/rs/1284206*
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 17.9.2010 15:20

Eiku helvetti nyt puhuin ihan täyttä paskaa, ei tuukkaan. Sekotin ihan täysin kotarin DT:n ja mäxän koneet mielessäni. Mäxänki varmaan kymmenenkertaa käyttäny kytkinkopan auki enkä koskaa oon päästäny nesteitä pois.. :roll:
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 29.9.2010 17:07

Kertokaas mitä seuraavaks ostais räsään. Tällä hetkellä on Arrowin tehari, 34mm lortto, sytytyksen aikastaja sekä rave1. Oisko järkevintä ostaa nyt V-force 3 läpät ja sen(ehkä) jälkeen kansi. Vai säästää ne rahat suoraan isompaan mopoon joskus vuoden-puolentoista päästä. :s
Ennen kaasaria tuli penkistä(ihan oikean korjausmestan penkistä eikä mikää hemmopäivä) 29,9hv takapallolle joten oisko 34mm kanssa tullut 2 heppaa lisää.
*Makke
Pyörä:
Aprilia RS 125 -08 + Derbi
Liittynyt:
18.8.2009 18:09

ViestiKirjoittanut *Makke » 29.9.2010 19:54

Soppanestori kirjoitti:Kertokaas mitä seuraavaks ostais räsään. Tällä hetkellä on Arrowin tehari, 34mm lortto, sytytyksen aikastaja sekä rave1. Oisko järkevintä ostaa nyt V-force 3 läpät ja sen(ehkä) jälkeen kansi. Vai säästää ne rahat suoraan isompaan mopoon joskus vuoden-puolentoista päästä. :s
Ennen kaasaria tuli penkistä(ihan oikean korjausmestan penkistä eikä mikää hemmopäivä) 29,9hv takapallolle joten oisko 34mm kanssa tullut 2 heppaa lisää.

ite ostaisin tasapäämännän ja kannen. ja kylkiäiseks boyesen.

Kerroppa vähä tosta sytytyksen aikaistajasta?
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 29.9.2010 20:19

Täytyy kyllä sanoa että ei ole hirveemmin kokemusta sen asennukesta tai mitään sillä se laitettiin kiinni penkityksen yhteydessä, sillä itse en varmaan olisi oikein tiennyt mitä sille tehdä(kyllä perus konerempat onnaa mutta toi oli sellasta hifistelyy). :D Kuitenkin sellane pieni "kiila", joka tulee magneettoon ja sillä siis säädetään sytytystä aikasemmaks. Korjaamon mukaan vaikutus voi olla hepan-puolentoista luokkaa.
Vähän laihanlaista tietoa, en oo itekää kuullu että kelläi ois sellasta. :nolo:

Ja miten paljon on eroa boyseneilla ja V-forceilla??
*Makke
Pyörä:
Aprilia RS 125 -08 + Derbi
Liittynyt:
18.8.2009 18:09

ViestiKirjoittanut *Makke » 29.9.2010 20:24

Soppanestori kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että ei ole hirveemmin kokemusta sen asennukesta tai mitään sillä se laitettiin kiinni penkityksen yhteydessä, sillä itse en varmaan olisi oikein tiennyt mitä sille tehdä(kyllä perus konerempat onnaa mutta toi oli sellasta hifistelyy). :D Kuitenkin sellane pieni "kiila", joka tulee magneettoon ja sillä siis säädetään sytytystä aikasemmaks. Korjaamon mukaan vaikutus voi olla hepan-puolentoista luokkaa.
Vähän laihanlaista tietoa, en oo itekää kuullu että kelläi ois sellasta. :nolo:

Ja miten paljon on eroa boyseneilla ja V-forceilla??

Kuitenki ne o kusettanu sua = D

V-forcen ja boyesen ero on varmaa aika huomattava mut itellä boyesen ni voin sanoo et iha riittävän herkästi vastaa kaasuun silläki.
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 29.9.2010 20:29

Kyllä se osa mulla oli kun sain sen kylkäisenä putken mukana. :D
Patrees
Liittynyt:
5.10.2009 17:03
Aprilia MX125 männän vaihto

ViestiKirjoittanut Patrees » 2.10.2010 13:56

Kun vaihtaa mäntää aprilia MX:ään niin pitääkö sylinterille tehdä mitään? Tarvitseeko hoonata tai hienolla hiomapaperilla hiota?
khor Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22

ViestiKirjoittanut khor » 2.10.2010 14:00

Patrees kirjoitti:Kun vaihtaa mäntää aprilia MX:ään niin pitääkö sylinterille tehdä mitään? Tarvitseeko hoonata tai hienolla hiomapaperilla hiota?

Yleensä ei, mutta jos hyvin pientä naarmua niin hoonaukseen. Porata voi suht isotkin jäljet pois, mutta pytty pitää pinnottaa uudestaan ja se maksaa muutaman satasen ulkomailla, eli siihen en lähtisi. Hiomapaperilla ei kannata kajota pyttyyn. :)
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.