Rotax 122 ja 123

Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 27.5.2010 17:59

Öööh, nyt ei ihan ymmärrä mitä haet takaam tai mitä yrität sanoo. Mutta vaikuttas siltä että sulla siis on lyhennetty kurilaippa? Eli tehoo on ylhäällä, mut alhaalla ei ketään. Melkein hommattava uus kurilaippa, jos oikeen ymmärsin.
volvomies760
Liittynyt:
1.11.2009 22:56

ViestiKirjoittanut volvomies760 » 27.5.2010 21:40

no entä jos laitan rave laipan sinne?
jaskamän
Liittynyt:
2.2.2010 22:05

ViestiKirjoittanut jaskamän » 27.5.2010 22:40

Mikähän on rs:ssä ko ei pysy tyhjäkäynnillä ja kone lämpenee heti tosi paljon
anttitus__
Liittynyt:
29.10.2008 14:15

ViestiKirjoittanut anttitus__ » 28.5.2010 1:27

volvomies760 kirjoitti:Kiitos viel anttius avustasi. Eilen illalla sain työn tehtyä ja vuoto loppui,muutama tippa oli jostain tosin tullut pakoputken päälle mut seurataan,ainakin väheni ja paljon tuo vuoto.



hieno homma. ei muutaku pyörä läjään ja kylälle ! :D
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 28.5.2010 13:48

volvomies760 kirjoitti:no entä jos laitan rave laipan sinne?


No et sä sitä sinne oikeen voi laittaa, jossei sulla oo raven laipparunkoo.
Juustus
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R -04
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
30.7.2008 1:03

ViestiKirjoittanut Juustus » 30.5.2010 20:21

Minkä lämpöarvon tulppia porukka käyttää tt-rotaxeissa? Itellä on tällä hetkellä ysiarvonen iridium denso, niin oon miettiny pitäskö näin kesäkuumilla siirtyä kylmempään kymppiin?
Kuvia uusista ja vanhoista ajopeleistä: Gilera SMT, Aprilia MX 125 ja CBR 600
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 30.5.2010 22:36

Ite ainaki käytän 10 iridiumii. ;)
Tsouni-
Pyörä:
RS 125 -05 + Honda CR125 -98 + PV -86
Liittynyt:
26.4.2009 18:42

ViestiKirjoittanut Tsouni- » 31.5.2010 16:17

Juustus kirjoitti:Minkä lämpöarvon tulppia porukka käyttää tt-rotaxeissa? Itellä on tällä hetkellä ysiarvonen iridium denso, niin oon miettiny pitäskö näin kesäkuumilla siirtyä kylmempään kymppiin?

Br10ES tai EG. ES:sän hinta pon vaan puolet tosta EG:stä ja toimii yhtähyvin. ;)
*Ostakaa hyvä RS pois pölyttymästä! http://www.nettimoto.com/aprilia/rs/1284206*
lacce
Liittynyt:
7.4.2009 15:45

ViestiKirjoittanut lacce » 31.5.2010 16:18

Tietääkö kukaan mistä sais tohon mun rotax 122 koneella olevaan rs:ään kytkinpakettia uutena?
jr-l
Liittynyt:
19.5.2010 16:14

ViestiKirjoittanut jr-l » 31.5.2010 17:48

http://www.mp-osat.fi/aprilia/index.php ... ry_id=2729

Kohta 6. ilmeisesti tarkoittaa kampiakselin stefoja? Haluan varmistaa asian, sillä aikaisemmin olen pariin otteeseen onnistunut tilaamaan jotain ihan muuta kuin on ollu tarkoitus.. :D
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 31.5.2010 18:24

Ei ei ei. Numero 6 on O-rengas, joka tulee kampiakseli toiseen päähän siihen uraan keltasen tasapainorattaan alle. Samanlainen tulee myös eturattaan alle vetoakseliin.

http://www.mp-osat.fi/aprilia/index.php?page=category&category_id=2322

Nro. 10 on Kampiakselin STEFA. Eli öljytiiviste. Niitä tulee yks molemmin puolin.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 31.5.2010 18:28

lacce kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä sais tohon mun rotax 122 koneella olevaan rs:ään kytkinpakettia uutena?


Kytkinpakettia? Tarkotta täydellistä kytkin settiä, mihin tulee kori, painelevy, jouset, kytkinlevyt......
Vai kytkinlevyt ja jouset?

Täydellisen kytkimen saat Nakkilasta, hintaan suolainen. Kytkinlevyjä ja jousia saa kohtuu hintaan Nakkilasta myös. (Tai paikallinen Mopo ja Pyörä)

Stormilta saa myös halvalla kytkinlevyt ja jouset. ;)
jr-l
Liittynyt:
19.5.2010 16:14

ViestiKirjoittanut jr-l » 31.5.2010 20:18

Kiitos, Baw33. Vielä eräs kysymys, siellä kun näyttäisi olevan kaksi eri mallia tästä stefasta, ja toinen ilmeisesti teflonpinnoituksella. hintakin toki viisinkertainen. Eli toimiiko tuo halvempikin versio yhtälailla, vai onko käyttöikä/toimivuus kuinka paljon huonompi?

ps. Ensimmäistä kertaa alakerran kimpussa, joten yrittäkää ymmärtää ymmärtämättömyyteni. :)
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 1.6.2010 16:07

jr-l kirjoitti:Kiitos, Baw33. Vielä eräs kysymys, siellä kun näyttäisi olevan kaksi eri mallia tästä stefasta, ja toinen ilmeisesti teflonpinnoituksella. hintakin toki viisinkertainen. Eli toimiiko tuo halvempikin versio yhtälailla, vai onko käyttöikä/toimivuus kuinka paljon huonompi?


Halvempi on luultavasti sellainen tavallinen kuminen stefa, joita ainakin itselläni on ollut käytössä. Kestää ihan tarpeeksi hyvin, ettei tarvitse ostella todellakaan niitä kalliimpia.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 1.6.2010 18:41

Tuskin alkuperäisosina edes myytäisiin sellasia, jotka ei asiansa ajais. Ite kyllä tilaisin noi halvemmat. ;)

E: Tuolla MPT.fi:llä on myynnissä myös Athenan öljytiiviste sarjaa, maksaa 25e ja siin on kaikki koneen stefat. Semmonen kandeis ostaa, itellä mm. Athenan tiivistesarja koneessa. Mut siel on 91-95 ja 96-10 vm. En tiiä sit onko toi 91-95 rotax 123? Vai onko noissa joku muu kone.. Meneekö 122 ja 123 stefasarja samaan? En tiiiä. Soittamalla se selviää, mut siis noitahan saa Nakkilasta ja lähimmästä Mopo ja pyörä liikkeestä.