Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Rotax 122 ja 123

Liittynyt:
16.8.2018 19:53
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Aprilia154 » 16.8.2018 20:04

Aprilian kytkin ei tahdo irrottaa, mikähän on vikana. Avasin kytkinpuolen ja levyt olivat hyvässä kuosissa, mutta kytkimen painelevyn laakerissa oli jonkin verran kulumaa eikä se pyörinyt juuri ollenkaan. Onko se mahdollinen syypää vai onko jokin muukin vikana?
Pyörä:
Aprilia MX 125 2007, Gilera runner SP50, Aprilia RS 257, Cagiva Mito 1991
Liittynyt:
25.11.2012 22:35
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut MX_125 » 17.8.2018 19:32

Painelevyn laakerin ei kuulukkaan liikkua, sulla on kytkinvarren kierteet paskana tod näk.
Pyörä:
Aprilia Rx 50 -00, Ktm 125 Duke -11, skyteam monkey 50 -13, Aprilia Mx 125
Liittynyt:
13.2.2016 17:19
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Arskis_1 » 30.9.2018 18:39

Jos jollakulla ois myydä ehjää sylinteriä 122 Rotaxiin, bigbore ei haittaa :seko: mutta ei mitakaa niin täältä löytyis ostaja. Vakiopytty nalkkas kiinni 8tkm ajetulla männällä kun männäntapin sokka katkesi. :lol:
Liittynyt:
25.7.2019 17:26
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut VerttiLaht » 25.7.2019 18:54

Mitä eroja 122 ja 123 on ja kumpi kone on hemmissä?
Liittynyt:
6.11.2019 0:25
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut Pärinäpasi » 6.11.2019 1:17

Onko kellään tietoa mikä 428 eturatas sopii rotax 123 moottorin vetoakseliin? Siis kyseessä olis projekti mallia karting auto 30mm taka-akselilla ja rotax 123 moottori. 520 takarattaita löytyy 50mm taka-akselille mutta ei nyt kiinostais alkaa uutta taka-akselia vääntämään niin helpompaa olis löytää sopiva 428 eturatas tohon moottoriin. Kiitos jo etukäteen
Pyörä:
Aprilia MX 125 2007, Gilera runner SP50, Aprilia RS 257, Cagiva Mito 1991
Liittynyt:
25.11.2012 22:35
Re: Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut MX_125 » 6.11.2019 16:04

Rotaxin booreille ei ole koskaan tehty 428 eturissoja. Ainoat ketjut mitä rotaxin koneisiin voi laittaa on 415 tai 520 jakoiset. 428 ketjuja ei oo ees missään kisapyörissä ollut saati sitten katuvehkeissä... Eli helpompaa vaihtaa taka-akseli.