Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Rotax 122 ja 123

Pyörä:
BOMBER Suzuki 6*125cc i/ö
Paikkakunta:
Ulvsby
Liittynyt:
23.8.2007 17:13
Rotax 122 ja 123

ViestiKirjoittanut huikka » 16.1.2010 22:07

Täältä Rotaxiin liittyviin kysymyksiin vastaukset ;)
Don't drink and drive,just smoke and fly

Purkuosat 125cc--->
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 16:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 16.1.2010 23:34

Minkämoisella ulosvetäjällä irtoo 122:sen magneetto? Ja mistä semmosia saa? ;)
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 1:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 17.1.2010 14:52

Baw33 kirjoitti:Minkämoisella ulosvetäjällä irtoo 122:sen magneetto? Ja mistä semmosia saa? ;)

http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... ment_.html
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 16:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 18.1.2010 0:20

Hmm.. Tuommosen pystyis kyllä ittekki väsäämään.. Onko kukaan tehny itte? Ku maksaa kuitenki yli kakskyssää, ja pitäs eka avata alakerta ja kattoo mitä pitää uusia. Tuolta PMJE:ltä kuitenki aattelin remppaan osat tilata. ;)
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 22:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 18.1.2010 21:29

Kaveri rotaxia avatessaan yritti väsätä itse. Ei kestänyt. Osti bilteman halvan ulosvetäjän, jolla onnistui.
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut janileir » 18.1.2010 22:50

moro! sitten olis taas uus ongelma aprilian kanssa :D tyhjäkäynnillä ei tahdo oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?

ja sitten semmonen että osaatteko sanoa että kumpi on parempi luistimen leikkausaste? 40 vai 50?
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 16:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 19.1.2010 16:02

No kierrosten seilaamiseen viittaa yks asia. IMUVUOTO. Kaasari on huonosti imukaulassa, imukaulassa on halkeema tai reikä.. Tarkasta myös imukaulan kiinnityksen tiivisteet jne. Helppo katto toi imuvuoto ku ruikkii crc:tä sinne. Ja eihän sitä tiiä jos sulla tulee kaasuvaijjeri jotenki huonosti, ja on liian kireellä.. ;)
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 16:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 19.1.2010 16:07

Vaihe kirjoitti:Kaveri rotaxia avatessaan yritti väsätä itse. Ei kestänyt. Osti bilteman halvan ulosvetäjän, jolla onnistui.

Zemmosella kolme koukkusella? :D
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut janileir » 19.1.2010 17:30

Cliccer kirjoitti:
Baw33 kirjoitti:Minkämoisella ulosvetäjällä irtoo 122:sen magneetto? Ja mistä semmosia saa? ;)

http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... ment_.html


Soita nakkilan pyörään ja mopoon. (npm.fi). Ei maksa kuin 5-10e jos oikein muistan ja tuote tulee päivässä kotiovelle. Eikä kannata missään nimessä semmosella kolme koukkusella lähtä repimään. Vähemmälläkin ajattelulla voi ymmärtää että sehän vaan rikkoo sen! :)
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 1:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 19.1.2010 18:33

jansu91 kirjoitti:moro! sitten olis taas uus ongelma aprilian kanssa :D tyhjäkäynnillä ei tahdo oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?

ja sitten semmonen että osaatteko sanoa että kumpi on parempi luistimen leikkausaste? 40 vai 50?

en tiedä sit miten toimii tässä sun mallissa mun sähkösiika otti nokkiinsa ku ei ollut lämpöanturi pytynkannessa kiinni, tarkista se kans! ;)
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut janileir » 19.1.2010 18:58

Cliccer kirjoitti:
jansu91 kirjoitti:moro! sitten olis taas uus ongelma aprilian kanssa :D tyhjäkäynnillä ei tahdo oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?

ja sitten semmonen että osaatteko sanoa että kumpi on parempi luistimen leikkausaste? 40 vai 50?

en tiedä sit miten toimii tässä sun mallissa mun sähkösiika otti nokkiinsa ku ei ollut lämpöanturi pytynkannessa kiinni, tarkista se kans! ;)


hmm.. pyörä on kyllä -91 mutta se tosiaan ei oo ollu koko kautena kiinni ! :D
kiitoksia vastauksista!
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 22:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 20.1.2010 22:00

Baw33 kirjoitti:
Vaihe kirjoitti:Kaveri rotaxia avatessaan yritti väsätä itse. Ei kestänyt. Osti bilteman halvan ulosvetäjän, jolla onnistui.

Zemmosella kolme koukkusella? :D

En tiedä tarkemmin. Kai se ihan perusvetäjällä lähtee.
Liittynyt:
9.1.2004 15:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 26.1.2010 13:58

123 rotaxiin käy pappatunturin ulosvetäjä sit
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
12.10.2005 23:59

ViestiKirjoittanut Johani » 27.1.2010 0:00

jansu91 kirjoitti:
Cliccer kirjoitti:
jansu91 kirjoitti:moro! sitten olis taas uus ongelma aprilian kanssa :D tyhjäkäynnillä ei tahdo oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?

ja sitten semmonen että osaatteko sanoa että kumpi on parempi luistimen leikkausaste? 40 vai 50?

en tiedä sit miten toimii tässä sun mallissa mun sähkösiika otti nokkiinsa ku ei ollut lämpöanturi pytynkannessa kiinni, tarkista se kans! ;)


hmm.. pyörä on kyllä -91 mutta se tosiaan ei oo ollu koko kautena kiinni ! :D
kiitoksia vastauksista!


ilmavuoto jossainpäin imukaulaa = vetäsee laihalle seokset ja jää leijjumaan.
Liittynyt:
10.4.2008 19:37

ViestiKirjoittanut Herz » 31.1.2010 14:31

Mitä kaikkia muovirattaita kuuluu niiden vaihtoon? Nyt on tilattu 2 kellertävän oranssia ratasta, tarvitseeko muita vaihtaa? Rotax 122 kyseessä.