Yamaha TZR viritys/tekniikka

Elzen
Liittynyt:
17.10.2009 12:19

ViestiKirjoittanut Elzen » 21.12.2010 14:34

TDN kirjoitti:
Johani kirjoitti:
Elzen kirjoitti:Varaa on kyllä mutta jostain kuulin jtn kovakromista?


ei oo tetzarin eikä dt:n pytyssä kovakromia ja pystyy poraamaan.


Tetsarin 4DL ja 4FL pytyt on pinnotettuja. Tässä tapauksessa tarkoitettiin ilmeisesti kuitenkin 2RH sylinteriä.

Joo on 2RH eli huoletta voin porauttaa seuraavaa kokoo
jaka
Pyörä:
yamaha tzr 125cc
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
10.11.2007 20:43

ViestiKirjoittanut jaka » 21.12.2010 21:52

tunman kirjoitti:Eikä sulla mitää imuvuotoo ole? Itellä ainakin kävi iha normaalisti ja ypvs toimi mut alhaalla ei ollu yhtää vääntöä ni tiivistelin imikaulan kokonaa uudestaa ni alko pelaa kunnolla. ;)

joo pittääpä tota sitten kokeilla kun rupes sillon syksyllä yhtäkkiä tekemään vaan tota.
Mpi
Pyörä:
Mbk Booster -99, Yamaha Tzr -92
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
11.9.2009 20:00

ViestiKirjoittanut Mpi » 30.12.2010 18:29

Tietääkö kukaan että kuinka paljon tetsarin kantta pystyy laskemaan? ;)
Myynnissä: Tzr
Myynnissä:Giannelli
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 31.12.2010 7:36

Mpi kirjoitti:Tietääkö kukaan että kuinka paljon tetsarin kantta pystyy laskemaan? ;)


kyllähän siitä pystyy ottamaan vaikka 1cm mutta onko järkee ottaa nii paljoa :D
Mpi
Pyörä:
Mbk Booster -99, Yamaha Tzr -92
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
11.9.2009 20:00

ViestiKirjoittanut Mpi » 2.1.2011 21:08

Käykö rd:n koneen osat tetsariin? Esim. sylinteri?
Myynnissä: Tzr
Myynnissä:Giannelli
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 3.1.2011 0:37

Eikös rd:ssä ole läppärunko suoraan pytyssä kiinni? Eli ei taida pytty ainakaa sopia. :| Muista osista onkaa sitte paha lähtee näin yhtäkkiä sanomaan.

Ja sitte omaa kysymystä kehiin, haittaako jotain jos ei laita pytyn alle sitä pahvitiivistettä vaan korvaa sen massalla?
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 8.1.2011 5:57

tunman kirjoitti:Eikös rd:ssä ole läppärunko suoraan pytyssä kiinni? Eli ei taida pytty ainakaa sopia. :| Muista osista onkaa sitte paha lähtee näin yhtäkkiä sanomaan.

Ja sitte omaa kysymystä kehiin, haittaako jotain jos ei laita pytyn alle sitä pahvitiivistettä vaan korvaa sen massalla?


mikäli mäntä kansi välys pysyy yli 0.8mm niin ei haittaa.
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 11.1.2011 20:24

Terve! Mikä ketjujako mahtaa olla noissa vanhemmissa tzr:issä? Eli vuosimallia -90 - -93? Ja mistähän niitä takarattaita mahtaisi saada..?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Mpi
Pyörä:
Mbk Booster -99, Yamaha Tzr -92
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
11.9.2009 20:00

ViestiKirjoittanut Mpi » 11.1.2011 20:58

Topsa15 kirjoitti:Terve! Mikä ketjujako mahtaa olla noissa vanhemmissa tzr:issä? Eli vuosimallia -90 - -93? Ja mistähän niitä takarattaita mahtaisi saada..?


Eikös niissä ole ketjujakona 428.
Ja takarattaita saa esim. mc scatterilta ;)
http://www.mc-scatter.com/ketjuratas-ta ... 23904.html Tos esim. vakio 45 takaratas
Myynnissä: Tzr
Myynnissä:Giannelli
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 12.1.2011 18:22

Eli kun nyt olen mopoon laittamassa noita vanteita niin pitää varmaan hommata nuo 428 ketjut eli ne on vissiin ihan vähän leveemmät mutta jako on sama? (anteeksi kyselyt täällä,pitäis mennä mopopuolelle kyselee..? :) )
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 12.1.2011 18:42

Tos miun varaosaderbis on 428 ketjut 420 rattail, sama jako mut leveempi ;)
Edelline omistaja luuli et kestää paremmi :lol:
Mut ajtkellaa tetsarist.
Peraa_
Pyörä:
Yamaha TZR 125
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
6.7.2009 21:50

ViestiKirjoittanut Peraa_ » 13.1.2011 23:15

Topsa15 kirjoitti:Eli kun nyt olen mopoon laittamassa noita vanteita niin pitää varmaan hommata nuo 428 ketjut eli ne on vissiin ihan vähän leveemmät mutta jako on sama? (anteeksi kyselyt täällä,pitäis mennä mopopuolelle kyselee..? :) )

ite muokkaisin vähä 420 ratasta että sen saa kiinni toho vanteeseen ;)
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 14.1.2011 0:36

Mutta nyt on vaan itsellä sillain että on mopon ratas (52 hampainen) ja on kuudella pultilla kiinnitys,sitten vielä se navan reikä on isompi,joutuis hitsaamaan yms. aika paljon,samoilla työtunneilla ostan tuon rattaan kaupasta kun tarviaa vähän pienempää ratastakin vielä :) Sitä ei tarvia kun tosissaan sorvissa pyöräyttää ja ottaa siitä ~0.8mm per puoli pois.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53

ViestiKirjoittanut tunman » 21.1.2011 2:31

Nonii nyt sain pytyn koneistamolta ja tkrj:n männän siihen... Mut nii ja kysymyshän kuuluis niin että eikös se ollukkin niin että tuo männänrenkaiden mukana tullut ihme koukero tulee alemman renkaan alle? Vai onko sillä mitää seksuaalista merkitystä että laittaako sitä lainkaan sinne? :lol:
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Mpi
Pyörä:
Mbk Booster -99, Yamaha Tzr -92
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
11.9.2009 20:00

ViestiKirjoittanut Mpi » 21.1.2011 14:49

Mä laitoin itekkin sen ihme koukeron sinne alemman männänrenkaan alle. Itseäkkin kiinnostaisi mikä sillä on merkitys siellä? :D
Myynnissä: Tzr
Myynnissä:Giannelli