Cagiva Mito viritys/tekniikka

Rieppola
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
11.2.2005 20:52

ViestiKirjoittanut Rieppola » 25.3.2007 15:03

9 vai 10 paloarvon tulppa polinin kanssa?
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 25.3.2007 18:17

eiköhän 9 riitä
McBeast
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
19.4.2005 20:02
Keiijo, kumikeijo

ViestiKirjoittanut McBeast » 29.3.2007 22:34

Nyt tulis kasa kysymyksiä.
Mikä on kun ei kulje! 140 miton mittariin saa menee sillain järkevästi. Sylinteri on ihan normi Gilardoni mikä vakionakin, apuna on Jollymoto ja Mikuni 35mm ja pipercross. Pääsuutin 360. Tarkotus olis pienempää neulaa saada, että sais parempiin säätöihin, kun nyt röpöttää aika huolella ja vie bensaa.. Viime syksynä tehtiin vähän koneremppaa ja sen jälkeen oli mitakan sylinteri joka sitten vaihettiin takaisin gilardoniin mutta kovin tuntuu laiskalta eikä jaksa mennä. Kiertää ajossa max 12 000. Vastauksia odotellessa. :F
Ja tulppa on NGK B9EVG
Cagiva Mito 125 med 35mm Mikuni TMX, Jollymoto. ( Pipercross )
_qvarnis_
Paikkakunta:
Tammisaari
Liittynyt:
23.1.2006 15:30

ViestiKirjoittanut _qvarnis_ » 1.4.2007 13:18

eikö 360 on liian iso vai? Mulla on 35mm Mikuni Flatslide ja vakio filtteri ja mull on 220 pääsuutin..
Ducati 996
Paikkakunta:
Tampereen suunnil...
Liittynyt:
18.6.2006 20:31

ViestiKirjoittanut Ducati 996 » 1.4.2007 16:00

Peltsii| kirjoitti:Kone on muuten sama mutta 6 vaihteisen toisessa lohkossa ei ole tilaa 7 rattaalle.


No mistä tiiät? mun mielestä ainakin uudessa makaroonissa on iha erilaine vaihteisto... mut entiä sitte.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 6.4.2007 11:40

Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?
Loud Pipes Save Lives.
Rieppola
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
11.2.2005 20:52

ViestiKirjoittanut Rieppola » 6.4.2007 12:08

JussiR kirjoitti:Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?


Hyvin, tietysti hieman tukkonen mitä kaikki kuristetut piikit ovat. Pärjää hienosti liikenteessä.

Tietysti paljon mukavampi ajaa TT:llä, ja todella helppo laittaa TT:ksi
kctpmi
Liittynyt:
18.5.2006 16:28

ViestiKirjoittanut kctpmi » 6.4.2007 13:02

Eli se vaatii raven, kuri pois putkesta ja suutin? Kannattaako kans kans pistää ilmanputsarin imuaukkoon ne isommat imuputket?
McBeast
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
19.4.2005 20:02

ViestiKirjoittanut McBeast » 6.4.2007 13:03

Ei mitossa ole ravea vaan cts. :P Miton täystehoseks vaatii kurit putkesta ja hukkaputki pois ja isompi pääsuutin yms?
Cagiva Mito 125 med 35mm Mikuni TMX, Jollymoto. ( Pipercross )
kctpmi
Liittynyt:
18.5.2006 16:28

ViestiKirjoittanut kctpmi » 6.4.2007 13:05

Raptorissa täysin sama homma?
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 6.4.2007 13:12

Rieppola kirjoitti:
JussiR kirjoitti:Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?


Hyvin, tietysti hieman tukkonen mitä kaikki kuristetut piikit ovat. Pärjää hienosti liikenteessä.

Tietysti paljon mukavampi ajaa TT:llä, ja todella helppo laittaa TT:ksi



On tohon poikkeuksiakin. Esim. Hussen sms & Tm SMR.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 6.4.2007 14:10

kctpmi kirjoitti:Eli se vaatii raven, kuri pois putkesta ja suutin? Kannattaako kans kans pistää ilmanputsarin imuaukkoon ne isommat imuputket?



Joo no voitsä siihen raven laittaa jos sulla on mitossa rotaxin moottori, muuten joudut vähän sovitteleen..
McBeast
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
19.4.2005 20:02

ViestiKirjoittanut McBeast » 6.4.2007 14:23

kctpmi kirjoitti:Raptorissa täysin sama homma?

raptorissa sama tekniikka.
Cagiva Mito 125 med 35mm Mikuni TMX, Jollymoto. ( Pipercross )
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 6.4.2007 20:26

Rieppola kirjoitti:
JussiR kirjoitti:Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?


Hyvin, tietysti hieman tukkonen mitä kaikki kuristetut piikit ovat. Pärjää hienosti liikenteessä.

Tietysti paljon mukavampi ajaa TT:llä, ja todella helppo laittaa TT:ksi

Selvä. Aattelin vaan ku Aprilia toimii kuulemma paskasti A1 tehoisena.
Loud Pipes Save Lives.
ande90
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
22.2.2006 17:05

ViestiKirjoittanut ande90 » 6.4.2007 23:39

montas hevosta irtoo tommosista polinin pytysköistä? että onko tehokkaampi vaik nuihin kisapyttyihi verrattuna mitä wikissä lueteltiin?
All show and go!