Cagiva Mito viritys/tekniikka

keijo kumipää
Pyörä:
Volvo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
31.7.2007 1:59

ViestiKirjoittanut keijo kumipää » 12.7.2008 2:56

haluan mitoni tt.ksi ja homma menee näin: (korjataa jos oon tekemässä väärin :D )
-hukkaputki pois ja reikä tukkoon
-pääsuutin 125 ja toine 65
-tt imuputket
ja se o siinä? vai tartteeko vielä välityksiä muutella?
:s mito on vuosimallia 2k5 eli 05 :D
Fuck the fuel economy!
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 12.7.2008 11:20

Tyhjäkäyntisuutin 65. TT-välit on 14-41, voi sitä kyllä niillä vakioväleilläkin ajaa, huiput tosin otetaan silloin vitosella. Mutta ne välit nyt jokainen laittaa semmoisiksi ku ite haluaa.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 14.7.2008 20:33

Juu tuota noin oon ostamassa -95 mitoa ja mitä kävin sitä jo testimässä niin siinä ei ollut alavääntöä lainkaan ja repäsi siinä 7000rpm kohdalla. Taitaa olla vakio putki ja kuristus poissa. 32mm joku kaasari ja power filter kanssa. mitenkäs tuo sopii noihin putsarina? Pako aukonsäätimen laippa oli lukittu ylös eikä servoa ollenkaan. Miten pakoaukon säädin vaikuttaa tehoihin ja kulutukseen? Elikkä vaikuttaako tuo pakoaukonsäädin justiin siihen ettei sen takia alavääntöö ollenkaan?Ja voisiko joku vielä kertoa että mitkä osat vakiona ovat tuossa -95 mallissa. Elikkä kaasari ja sylinteri? Siihen oli tehty koneremonntti paitti wisecon männällä ajettu 1000tk, elikkä minkälainen sisäänajo tulee suorittaa? ja minkälaisia seoksia suosittelette kun öljypumppu ei käytössä?
Tulipas paljon asiaa mutta olisin todella kiitollinen jos joku jaksaisi vastata noihin : )
Viimeksi muokannut DT character päivämäärä 15.7.2008 22:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 14.7.2008 21:09

Kyllä, ton takia ei ole alavääntöjä juuri paskaakaan kun ei ole PA-säädintä. Samoin bensankulutus kasvaa.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 15.7.2008 16:47

Niin ja käykö muuten -91 yks vuoden servo ja tietokone -95 pyörään? Pyärässä on laippa lukittuna ylös niin onko siinä jo vaijerit valmiiksi? Kannattaako siihen vielä hankkia joku turvasulake?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 15.7.2008 22:14

Servo ainakin käy. Tsiikaappa cagivaclub.tk keskustelut läpi aiheesta, ja kysy siellä, tiedetään ehkä paremmin.
ktm4
Liittynyt:
12.10.2006 14:51
mito

ViestiKirjoittanut ktm4 » 16.7.2008 16:02

mites tota miton öljynsyöttöä säädetään?? ja mites ku avasin kaasarin ni siellä pääsuuttimena oli 270 ??:o ja tosiaan se on vuosmallia 2006 , ja vielä se juhlamalli ni ku nytte tuli arrowin tehari ni minkäs pääsuuttimen ronne laitan ku siellä oli jo toi 270?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 16.7.2008 17:34

Ohjekirjassa lukee öljynsyötön säätäminen. Mikä kaasari sulla on?
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 16.7.2008 18:29

oon ojatalo se joka soitti sulle siitä cts:stä. löysin tuollasen http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... otohosting.
tuo ei taida toimia siinä? voisitko ettiä mulle geiwizistä vai mistä saksasta nyt onkaan sen boxin jolloin laippa aukee siinä 8500rpm. itse en tajua niistä boxeista juurikaan mitään. ja miten käytännössä pyörä toimii ku se aukasee sen vasta tuolloin?
ktm4
Liittynyt:
12.10.2006 14:51
mito

ViestiKirjoittanut ktm4 » 16.7.2008 19:35

Atech kirjoitti:Ohjekirjassa lukee öljynsyötön säätäminen. Mikä kaasari sulla on?



ok katon sen öljyn säätämisen sielt:D mut siin on joku bhph joku tommonen vissii, lorton se ainaskin on?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 16.7.2008 23:49

Joo taisit kattoo vähä väärää osaa. Oikee kaasari on siis juuri lorton phbh 28bd. Suutin löytyy tosiaan kiinnitettynä kokokammion pohjan 14-kantaiseen ruuviin.
ktm4
Liittynyt:
12.10.2006 14:51

ViestiKirjoittanut ktm4 » 17.7.2008 19:26

Atech kirjoitti:Joo taisit kattoo vähä väärää osaa. Oikee kaasari on siis juuri lorton phbh 28bd. Suutin löytyy tosiaan kiinnitettynä kokokammion pohjan 14-kantaiseen ruuviin.



Hei katoinpa sen suuttimen uudestaan niin kyllä siellä on se 270 suutin ja se on sellanen pitkän mallinen ? ku sain vaa semmosen lyhyen ku kävin kaupast ostaas et mikäs kaasari siel mahtaa nytte sitte olla? onkos näissä juhlamallin mitoissa erillaiset kuin muissa?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 17.7.2008 19:45

Pistä kuvaa :D Kaasarin vasemmas kyljes pitäis lukee mallinimi, vilaseppa.
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
23.5.2005 20:15

ViestiKirjoittanut Temu- » 17.7.2008 21:14

Eikös se 270 ole siel seosputki?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 17.7.2008 22:01

Nii tais ollakki B270 tjs. Eli suutin on edelleen siinä kohokammion pohjan ruuvissa kiinni, eikä siellä missä se jossain mikuneissa ja japseissa on.