Cagiva Mito viritys/tekniikka

Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Aramid » 17.4.2013 15:35

CTS tietokone saa kierrosluvun CDI boksilta. Tarkasta, että se johto on kytketty.
leyland
Liittynyt:
12.9.2010 9:49
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut leyland » 21.4.2013 23:45

Osaatko sanoa että minkävärinen se johto on?
minerman
Liittynyt:
22.4.2013 19:17
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut minerman » 22.4.2013 19:28

Tälläseltä näyttää ensimmäisen 70km jälkeen tänäkesänä. Kuinkahan pahat jäljet on sylinterissä? En muista yhtään, mutta aavistelisin, että nää on pinnotettuja sylintereitä?
Mitaka siis kiinni. Hoonauttaminen varmaan edessä.

Yksinkertasesti liian vähän öljyä bensassa. Tilasin epähuomiossa 13piikkisen eturattaan kun 14 oli aikaisempi niin oli 13-43 välit.. taitaa vaikuttaa kun kutosella junnaili satasta menemään..
Pakoputken O-rengas puuttui myöskin, mutta sen luulis vaikuttavan vaan tehoihin/ääniin vai kuinka?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 22.4.2013 19:50

Jos sulla ei ole sitä o-rengasta niin voihan sinne huonolla tuurilla lentää vaikka kuravettä jonka seassa pieniä hiekanmuruja :roll:
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 22.4.2013 21:11

Morjes. Olis mitoon männänvaihto edessä. vein pytyn koneistamolle hoonattavaksi ja siellä sanoivat että samankokoinen mäntä sisään kuin olikin. Kumpihan noista on se männän koon merkintä? A vai B vai tuleeko se merkintä männän päällä? Ei ainakaan näy männässä merkintöjä, tosin karstaakin piisaa.
Kuva
Niin ja männäksi tulossa Asso werken takomäntä mikä siellä taisi olla sisällä nytkin.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Aramid » 23.4.2013 7:43

leyland kirjoitti:Osaatko sanoa että minkävärinen se johto on?

En, mutta se on ainoa johto joka ei mene saman liittimen kautta kuin muut johdot.

Kannattaa mitata se sylinteri, koska se kuitenkin kuluu käytössä. Sylinteri on alunperin ollut kokoa A.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 23.4.2013 11:34

Juu se on mitattu ja hoonattu, koneistamolla sanoivat että samankokoinen mäntä sisään kuin olikin. Rapsutin männän lakea puhtaaksi ja siinä lukl kirjain "A" Eli ongelma ratkottu.

Saako muuten mitoon koneeseen varaosia ihan mp-racingilta tilaamalla vaan joka prikasta ja ruuvista lähtien? Kun pitäs kytkinpuolelle saada se kytkinkruunun mutterin lukitseva prikka ja yksi vaihteensiirrin enkä oikein mistään mp liikkeestä löytänyt.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Lillukka
Liittynyt:
23.4.2013 16:47
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lillukka » 23.4.2013 17:43

Jos jollain on Jolly Moto ja kaasarin osat myynnissä , niin Yv:llä yhteyttä!
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 23.4.2013 20:42

Asiasta varmaan kyselty sataan kertaan, mutta mahtaako nyt olla miton tasapainoakselin ajoitus oikein?

Kiertokanki on yläkuolokohdassa (workshop manualissa ilmeisesti virhe siinäkohtaa)
Kampiakselin päässä oleva ratas ja kytkinkello on näin:
Kuva
Eli kytkinkellon valkoinen merkki kampiakselin rattaan merkin kohdalla.

Sitten se alempi ratas on näin:
Kuva
Tuossa kuuluisi vissiin olla kaksi merkkiä kytkinkruunussa, mutta minulla vain yksi. Tuon alla oleva ratas (se jossa on kolme jousta) on kuitenkin ajoitettu merkkien kanssa oikein siihen tasapainoakseliin.


Edit: Mites kytkinkello? Onko ihan raiskattu vai normaalia kulumisen merkkejä?
Kuva

Kuva
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
xh3nkk4x
Liittynyt:
15.6.2012 0:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xh3nkk4x » 29.4.2013 23:56

Mitenkä nuo tasapainoakselin tuplarattaan jouset vaihdetaan? toinen ratas lähti siitä akelilta pois mutta uudet jouset ei mahdu menemään jos ei ota toistakin ratasta ja se tuntuu olevan aika tiukassa.

Tuli hommattua 200m kansi ja 1-renkainen tasalakimäntä niin tarviiko pääsuutinta suurentaa? pyörä on TT ja pääsuutin tällä hetkellä 125 ;)
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 30.4.2013 8:26

Paljonko M kansi maksoi ja mistä? 8o Villi veikkaus että ei toimi nykyisillä säädöilläsi suoraan.

Ja se tasapainoakselin ratas on siellä lohkossa ihan vaan painettuna. Tarkka sovite, vähän se on jäykkä/nihkeä tulemaan pois ja takaisin.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
minerman
Liittynyt:
22.4.2013 19:17
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut minerman » 30.4.2013 15:27

Onko porukalla kokemuksia alkuperäisestä männästä mitakan sylinterissä?
Jokiniemi motorssilla löivät käteen mv agustan b koon männän ja sanoivat että tuo on alkuperänen, kun nätisti ilmoitin sylinterin koon sadasosan tarkkuudella mitattuna.
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Aramid » 1.5.2013 9:18

200M kannessa ei ole O-rengas uria sen kanssa tarvii olla sylinteri, jossa on O-rengas urat.

Mitaka on alkuperäisen sylinterin kopio. Mikä tahansa alkuperäisen sylinterin kanssa sopiva mäntä käy Mitakaan, kunhan se sopii myös kannen kanssa.
xh3nkk4x
Liittynyt:
15.6.2012 0:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xh3nkk4x » 1.5.2013 16:52

http://www.motot.net/talli/osat/id51862/
Kansia saa tuosta ja tiivisteura löytyy, kopioitahan nuo on mutta ihan hyvälaatuisia ovat.
wunderbar
Liittynyt:
18.8.2012 22:45
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut wunderbar » 2.5.2013 21:39

Hei! Pitäisi saada varmistus, että sopiiko 2010 vuosimallin Miton imukaula 2000 vuoden Mitoon?