Cagiva Mito viritys/tekniikka

Klemma
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
25.12.2005 13:50

ViestiKirjoittanut Klemma » 30.1.2007 14:19

No jos sigmoi aletaa kattelemaa (oikein asennettuina) =D Mul oli sigmaan ajettu parhaimmat lukemat 174km/h mut mittari ei menny ku just ja just siihen 180.. en sit tiiä onks se noin yksilöllist kuin paljon se miton oma mittari heittää... mut kyl siihen sigmaa saa helpost sen 200 ku vähän takapyörää nostaa =DDDD

Mut tosin tavotteen olis vieläkii se et se miton oma mittari menis sinne 200... :)
Klemma
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
25.12.2005 13:50

ViestiKirjoittanut Klemma » 30.1.2007 14:27

juhaza.. kirjoitti: Väleinä 14/41 ja kiersi 12000rpm seiskalla

Toi 7 vaihtein loota olis varmaan ihan hyvä sais vehkeen varmast vähän paremmin kiihtymään.. en ole mitenkää perehtynny noihin 7 vaihteisii lootii mutta onko se sillee et se 7. vaihde on harvempi kui evon 6. vaihde vai onko se sama ja muut rattaat ovat tiuhempia??
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 30.1.2007 15:23

Klemma kirjoitti:No jos sigmoi aletaa kattelemaa (oikein asennettuina) =D Mul oli sigmaan ajettu parhaimmat lukemat 174km/h mut mittari ei menny ku just ja just siihen 180.. en sit tiiä onks se noin yksilöllist kuin paljon se miton oma mittari heittää... mut kyl siihen sigmaa saa helpost sen 200 ku vähän takapyörää nostaa =DDDD

Mut tosin tavotteen olis vieläkii se et se miton oma mittari menis sinne 200... :)



Mitäs virityksiä oli pyörässä?

Klemma, koko vaihteiston välitykset on erilaiset.
Klemma
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
25.12.2005 13:50

ViestiKirjoittanut Klemma » 30.1.2007 17:09

-165 polini (höystetty) + kanavat katottu lohkoist kohallee
-Kansi tehty..
-Wisecon mäntä
-38 mikuni (ihan hirvee ajaa)Ei ilmanputsaria (korviisärkee)
-Imukaula höylätty
-Athenan tehari (paska) + Tollanen miniänkkäri en oo ottannu merkist selvää ku lainasin vähän mun kotarist..
-Kytkin laitettu
-"Kevennetty kiertokanki" =D
- 14-(38 TAI 48 en muista alkokse se 3 vai 4 mut saakäyttäämaalaisjärkee..) välit
-Doppler (Wuhuuu!!)
Ja onkohan siin mitää muuta huomautettavansuurata ;o
MUT ENSKESÄÄN sisko antaa mulle 500e ni laitan siihen oikeet virtavehkeet ;))

Okei okei selvä.. saisko muuten mitenkää lähellekkää käymää 7 vaihteist lootaa tohon normaalii 6 vaihteisee?? ;oo
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 30.1.2007 17:22

Kone on muuten sama mutta 6 vaihteisen toisessa lohkossa ei ole tilaa 7 rattaalle.
Klemma
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
25.12.2005 13:50

ViestiKirjoittanut Klemma » 30.1.2007 19:35

Peltsii| kirjoitti:Kone on muuten sama mutta 6 vaihteisen toisessa lohkossa ei ole tilaa 7 rattaalle.


Onks se lohko ihan erillain vai saisko siit 6 vaihteisen lohkost jyrsittyy tilaa sille 7 rattaalle??
McBeast
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
19.4.2005 20:02

ViestiKirjoittanut McBeast » 30.1.2007 21:13

Olishan tommonen 200 ihan kiva kun siel mittaris möllöttäs ;p ei taira vaa saada näillä vireillä. Paitsi jos vetää niin pitkän välit että ottaa säkällä vapaata pudotusta mutta siinä ei taas taida olla järkee. ;/
Cagiva Mito 125 med 35mm Mikuni TMX, Jollymoto. ( Pipercross )
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 30.1.2007 21:29

Klemma kirjoitti:
Peltsii| kirjoitti:Kone on muuten sama mutta 6 vaihteisen toisessa lohkossa ei ole tilaa 7 rattaalle.


Onks se lohko ihan erillain vai saisko siit 6 vaihteisen lohkost jyrsittyy tilaa sille 7 rattaalle??



Sitä en tiedä.


Mutta tarviithan sä sit 7 speed akselit+siirtomekanismit lisäks, että jos 7 vaihteisen haluut niin eiköhän kannata ostaa kokonainen..mulla on yks ylimääränen 7speed loota vuosimallia 1989 mistä on lohko haljennut vaihdepolkimen akselin ympäriltä, ostakaa halvalla pois jos kiinnostaa
Klemma
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
25.12.2005 13:50

ViestiKirjoittanut Klemma » 30.1.2007 23:10

Vittu jos olisin kaks vuotta nuorempi (mut onneks en oo =DD) ja jos halval lähtis ni rahat olis sun ja kone mun =DP
Scar
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.4.2005 19:42

ViestiKirjoittanut Scar » 21.2.2007 13:56

Onko tossa arrowin putkessa eroa, jos vertaa 99 mallin putkeen josta on tukittu hukkaputki? Ja kannattaako joku parempi änkkä ostaa tohon, vai kannattaako vakioänkkä pitää?
Pappa Tunturilla <3
S^X
Liittynyt:
9.10.2006 12:41

ViestiKirjoittanut S^X » 21.2.2007 16:12

Se vakio änkkähän on silleen hölmöst tehty et ei oo "läpivirtaava"...et kannattas se vaihtaa...ja mitä itellä kokemuksii Arrowista niin kyl siinä yläkierroksilla pientä eroo huomaa... ;)
Ei enää 2-T...
///M
Vaitteria vaitteria...
_Nile
Pyörä:
Kawasaki KDX 125 Sm
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
25.1.2006 22:57

ViestiKirjoittanut _Nile » 21.2.2007 16:44

JOs jotaki kiinnostaa nii multa löytys 66650 sylkkä mikä kaipais pinnotuksen.. että yyveetä vaa jos sen haluaa.. hintaa en paljoo pidä
Samu_kes91
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
4.1.2007 21:29

ViestiKirjoittanut Samu_kes91 » 21.2.2007 18:32

Mites on... Jos poliisin tutkaan ajaa neljäkymppiä ylinopeutta ja sit pysäytetään, satasen rajotuksella. mut jos sulla vaikka on hieman virityksiä siinä (kulkis jotain päälle 150km/h) Minkä näkönen lasku siitä tulis loppujenlopulta.
_Nile
Pyörä:
Kawasaki KDX 125 Sm
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
25.1.2006 22:57

ViestiKirjoittanut _Nile » 21.2.2007 18:34

eipä ne sellasista nopeuksista käy pärrää tutkiskelee
Scar
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.4.2005 19:42

ViestiKirjoittanut Scar » 21.2.2007 20:43

Tota jos mitosta on tukittu hukkaputki, lekettääkö se helposti kiinne ilman suuttimien vaihtoa? Ja kuinka isot suuttimet pitäis laittaa jottei varmasti leikkaa ainakaan seoksen puutteen takia?
Pappa Tunturilla <3