Turbo nelariin

Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 20.3.2007 0:01

Juu kylä nuo vuodot on saatu tukittua.
Mutta tuosta tehonlisästä ei voi puhua juurikaan, kyllähän tuo mun turbo ahtaa joku 0.6 baria ja lähtee mukaan jo 4000rpm mutta eipä se juuri vauhtia tuonut.
Nyt laitan painepuolle 30mm moottorisahan kaasuttimen jo se tois vähän eloa lisää myllyyn.
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 20.3.2007 0:09

...
Viimeksi muokannut Miuge päivämäärä 19.2.2009 18:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Soukka
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
13.11.2004 22:44

ViestiKirjoittanut Soukka » 20.3.2007 0:14

Ja videota kehiin :P
#viritetty.com@QNet
http://www.2t.viritetty.com
Käykääs tsekkaan ;)
Redline
Liittynyt:
23.11.2005 17:22

ViestiKirjoittanut Redline » 21.3.2007 23:26

Eiköhän nuo vakiomitat piisaa.
Imuaukko vakiona 28 ja pakoaukko noin 24mm.
Venat oli 27/24(25)
Palotila on 52mm halk.
aktm47
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
13.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut aktm47 » 21.3.2007 23:48

Mikäs ihmeen kansi sulla oikein on?
Jos oon oikein käsittäny niin olet turbottanu tuon Samurain ja sen vakio kannessa venttiilit on 23/20, palotila 40mm.
Voikukka Rasinki ÄR YY
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 22.3.2007 0:48

Redline kirjoitti:Eiköhän nuo vakiomitat piisaa.
Imuaukko vakiona 28 ja pakoaukko noin 24mm.
Venat oli 27/24(25)
Palotila on 52mm halk.


Nyt on kyllä kommentoitava, että ei se koko, vaan se virtaavuus... Saa ne kanavat olla vaikka miten isot, mutta jos virtaukset kusee, niin koko homma kusee ;).
Dank memes melt steel beams.
Naiko
Pyörä:
Yamaha R1
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
22.5.2004 23:04

ViestiKirjoittanut Naiko » 22.3.2007 1:03

turbottamalla 4-tahti 125cc pyörän, saa yhtä paljon hyötyä kun laittaisi näädän kaasariin. :D
VooDoo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.5.2002 21:53

ViestiKirjoittanut VooDoo » 22.3.2007 1:15

Öhöm, kyllä sillä hyötyä saa, ja paljon. Pitää vaan olla oikeanlaiset emmeet ko-hommaan. Eli lähtökohtana sopiva turbo.
Höpöhöpö.
mazza
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.4.2003 21:56

ViestiKirjoittanut mazza » 23.3.2007 0:41

Niille jotka vieläki tulee tyyliin "ei tuu onnistumaan" tms: Ei pojat varmastikaan mitään raketteja oo tekemässä, ihan vaan kokeilumielessä ja rakentamisen ilosta tekevät. Ihan samalla kaavalla täälläki kokeillaan ens viikolla turboa sierraan. Kone on väljä ku virolainen ja tehot on jo niin kadonnu että tuskin järkevillä paineilla (~0,4-0,5bar, mitä tuo sierran 1.6ohc mäntiä jyrsimättä kestää) saa edes niitä kadonneita kaakkeja takasin. Väliäkö sillä. Auto menee paaliin kesällä, ja pitää sitä jotain hauskaa keksiä ennen paaliin menoa. :D
Tie päättyy - riemu alkaa.
tartti
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
4.9.2006 19:07

ViestiKirjoittanut tartti » 23.3.2007 14:52

ei nossa turboissa mitään kummallista ole
helposti saa toimimaan mutta kestävyys vois olla isompi ongelma
sopivan turbon vois löytää esim. pienestä turbodiesel koneesta
seos mittari on järkevä ostos ettei mäntä sula

kokemuksia ei kylläkään ole muutakuin turbotetuista autoista (myös sulaneista männistä löytyy kokemusta)

mitkäköhän tuon derbin (sm 04 eli hondan koneella) puristukset ovat?
ei mopoja saa virittää
VooDoo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.5.2002 21:53

ViestiKirjoittanut VooDoo » 23.3.2007 17:58

vai että sierraan mutkaan ohariin.. Mjuu.

http://voodoon.dyndns.org/rojektit/riesa/pannu07.jpg
Höpöhöpö.
Tomppa90
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
17.2.2005 19:09

ViestiKirjoittanut Tomppa90 » 23.3.2007 20:43

Eipä tossa turbotuksessa nyt loppuenlopuksi mitään vaikeeta oo... olis vaan pyörä,vermeet ja rahaa, niin onnistus helposti... :) jos ja jos...
tartti
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
4.9.2006 19:07

ViestiKirjoittanut tartti » 24.3.2007 15:49

VooDoo kirjoitti:vai että sierraan mutkaan ohariin.. Mjuu.

http://voodoon.dyndns.org/rojektit/riesa/pannu07.jpg


aika kivan kokonen fööni

vois pojat kokeilla mankiin samanlaista
ei meinaan liiemmin tuo mutka ahistais
ei mopoja saa virittää
VooDoo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.5.2002 21:53

ViestiKirjoittanut VooDoo » 24.3.2007 23:34

pakopesä tahtoo olla jopa turhan iso tohon moottoriin..
Höpöhöpö.
Dane90
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
24.5.2006 23:21

ViestiKirjoittanut Dane90 » 25.3.2007 22:37

04 derbissä o kai jotain luokkaa 10:1 puristukset. Mun 07 bajassa(hondan lisenssikoneella) o ohjekirjan mukaan 9:1 :D