Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Kuristusten etsintätalkoot

Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
10.1.2009 21:03

ViestiKirjoittanut EiM » 21.5.2009 17:42

Mites toi Yamaha XT 125 SM?
Kattelin viestejännne niin en löytänyt / Tai olen niin läski ja laiska, enkä jaksanut katsoa kaikkia läpi :D

Miten sen kohdalla pitäisi toimia?
Eli kurit saada pois että kulkisi sen 100km/h ja ylikkin jos laki sallii kevareissa sen!

Mistä ne löytyy?
Millä pitäisi ottaa pois?

Ottaako Valtuutettu huolto kurit pois? (Epäilen)

Jos on väärä topicci (johon juuri kirjoitin, niin voi siirtää pois)
Pyörä:
No bike ATM
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.3.2009 15:15

ViestiKirjoittanut Joksulinna » 23.5.2009 21:34

Löytyykös Yamaha YZF-R125 nelarikyykystä minkänäköistä kuristusta? Itselle pyörä tulossa kesä-tammikuun välisenä aikana ja sisäänajon jälkeen paikalleen Devil Master Race-putki. Vakioputkessa minkäännäköistä kuria? Ruiskun säädöt viturallaan? Imuaukossa kuria?

Kertokkee kertokkee 8)
Pyörä:
cagiva mito
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
24.8.2008 17:59

ViestiKirjoittanut häyri » 28.5.2009 11:06

Eipä noissa nelareissa hirveemmin kuristuksii oo.
Pyörä:
690smc
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.4.2008 13:38

ViestiKirjoittanut RKoira » 29.5.2009 11:47

Joksulinna kirjoitti:Löytyykös Yamaha YZF-R125 nelarikyykystä minkänäköistä kuristusta? Itselle pyörä tulossa kesä-tammikuun välisenä aikana ja sisäänajon jälkeen paikalleen Devil Master Race-putki. Vakioputkessa minkäännäköistä kuria? Ruiskun säädöt viturallaan? Imuaukossa kuria?

Kertokkee kertokkee 8)


Nelarissa ei varmaan kummemmin ole, mutta hymyilytti kyllä tuo "sisäänajon jälkeen paikalleen blabla" :) Varmasti vaikuttaa sisäänajoon kauheasti. Sisäänajo kun muutenkin on aika tarkkaa puuhaa piikkisillä.
Pyörä:
Tunturi super sport, Honda Nsr
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.5.2009 9:41

ViestiKirjoittanut tunturimopo » 31.7.2009 22:05

Voisi lisästä että Honda Nsrrässä on saksasta ja ranskasta tuoduissa pyörissä kuristettu cdi-boxi (koodi CI639) ja pakoaukonsäätimen ohausyksikkö (koodi TV124) Kuristamattomat mallit ovat CI626 ja TV78
Pyörä:
Tunturi super sport, Honda Nsr
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.5.2009 9:41

ViestiKirjoittanut tunturimopo » 31.7.2009 22:06

Ainiin ja myöskin pienemmät suuttimet, sekä putkessa on kuristus syvemmällä alkukäyrässä.
Pyörä:
Derbi Senda R 125cc -04
Paikkakunta:
Pyhäjärvi
Liittynyt:
25.5.2009 17:10

ViestiKirjoittanut Dööbbi » 8.8.2009 21:49

onkohan tollasessa sendassa kureja? tiiän kyl et se on nelitahti niin ei tarvii siitä kenenkään huomauttaa mutta siskon mies joka tietää melkosen paljon pyöristä niin meinas et siel putkes vois olla prikkoja esteenä. et onko kellään tietoo onko siel mitään prikkoja tai onko mitään muita kureja? ja kuristaako putken päässä oleva pilli kuinka paljon?
Pyörä:
NSR
Liittynyt:
26.3.2009 21:51

ViestiKirjoittanut AL_Nsr » 11.8.2009 16:48

tunturimopo kirjoitti:Voisi lisästä että Honda Nsrrässä on saksasta ja ranskasta tuoduissa pyörissä kuristettu cdi-boxi (koodi CI639) ja pakoaukonsäätimen ohausyksikkö (koodi TV124) Kuristamattomat mallit ovat CI626 ja TV78


Mulla on nsr:ssä cdi boksin koodi CI572, mitähän se meinaa? kiertää se yli 11k
Mistä noita pakoaukonsäätimiä saisi ostettua? siis kuristamatonta mallia.
Pyörä:
Yamaha DT 125r KTM 125exc
Paikkakunta:
Klöövi.
Liittynyt:
27.3.2006 11:24

ViestiKirjoittanut Lurppi » 1.10.2009 6:32

Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin) , poistettu YPVS servomoottori ja siihen liittyvät vaijerit, säädetty pakoaukon levy kiinni (säädä hakanen reiän kohdalle ypvs kotelossa pytyn vasemmalla puolella ja saat enemmän tehoa, YPVS servo ja vaijerit on kuitenkin kannattava ostos) ja pakoputken alkukäyrään hitsatulla kuristus renkaalla (näkyy kun putken irroittaa).

Yamaha DT125R vm. 2000-2003: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. 2000-2003 malleissa vakiona YPVS servomoottori ja vaijerit kiinni. Pyörän säätöihin ei tarvi koskea.

Sekavaa tuli :eek:



Mulla ei auttanu tehoihin yhtään ton "puolikuun" pois ottaminen
Pyörä:
TeZaRi, piikki-KäXä sun muita
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
22.11.2007 15:44

ViestiKirjoittanut WaDe- » 1.10.2009 19:54

no sit on joku muu pielessä?
tsekkaa tetsari galleriasta-
Pyörä:
Yamaha DT 50R -06, Yamaha DT 125RE -07
Liittynyt:
18.12.2007 17:34

ViestiKirjoittanut Nilkkii » 3.11.2009 21:40

Lurppi kirjoitti:
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin) , poistettu YPVS servomoottori ja siihen liittyvät vaijerit, säädetty pakoaukon levy kiinni (säädä hakanen reiän kohdalle ypvs kotelossa pytyn vasemmalla puolella ja saat enemmän tehoa, YPVS servo ja vaijerit on kuitenkin kannattava ostos) ja pakoputken alkukäyrään hitsatulla kuristus renkaalla (näkyy kun putken irroittaa).

Yamaha DT125R vm. 2000-2003: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. 2000-2003 malleissa vakiona YPVS servomoottori ja vaijerit kiinni. Pyörän säätöihin ei tarvi koskea.

Sekavaa tuli :eek:



Mulla ei auttanu tehoihin yhtään ton "puolikuun" pois ottaminen


Kyl se pakosti autto jos pyörä on säädöissä. Itellä on -07 DT, jos on kuristettu vakioputki. Otin pois ton puolikuun muotoisen metalli levyn -03 DT:n putkesta ja kyl sen huomaa et tyhjäs putkes on enemmän tehoo ku vakioputkes. Tyhjäl putkel jaksaa kiertää pidemmälle ja tuo vääntöö alakiekoille.
Pyörä:
cagiva mito , Aprilia Rx -02 ,
Liittynyt:
2.11.2009 15:43

ViestiKirjoittanut Vap1s » 23.5.2010 20:09

Mites toi 2010 vuosimallin cagiva mito ?
Liittynyt:
3.5.2010 22:33

ViestiKirjoittanut Herra Hattu » 9.6.2010 1:04

Vap1s kirjoitti:Mites toi 2010 vuosimallin cagiva mito ?


Omaa Raptoria tutkaillen, sanoisin että erilaiset kaasarin säädöt ja suuttimet, sekä putki aivan tukossa. Käytän pyörän huollossa parin päivän sisällä ja ostan samalla TT-setin, kerron siitä sitten tarkemmin.
Pyörä:
Rieju RS2 125
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
25.8.2010 19:46

ViestiKirjoittanut маяко » 29.12.2010 19:31

Tietääkö kukaan rieju rs2 piikkin kureista?
Kaikilla on alussa kaksi pussia, täysi pussillinen onnea ja tyhjä pussillinen taitoa. Temppu piilee siinä että pussillinen taitoa pitäisi täyttää tyhjentämättä pussillista onnea.
Pyörä:
Derbi Gpr racing -o5
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
22.1.2009 18:36

ViestiKirjoittanut saNpza » 20.3.2011 16:55

Mannetus kirjoitti:Derbi GPR 125 kuristustietoja? Itse asiassa Gilera SC 125 ostoa kaavailin mut sama konehan niissä on.

Eedittiä: Tänään ostin kyseisen pelin ja puhuin myyjän kanssa kuristuksista. Selkis, että siellä on penkin alla johto johon laitetaan sulake ja se on siinä.

ei se kyllä ihan siinä ole, lisäks on vielä ilmanputsarissa kuri, katti putkessa, sitte tulppa kylmemmäks ja isompaa suutinta ;) mut isoin juttu toi yvps on :)
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1126301