Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Kuristusten etsintätalkoot

Pyörä:
street evo 3+comet gt 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.5.2007 17:28

ViestiKirjoittanut v{lle » 30.9.2008 10:51

.
Viimeksi muokannut v{lle päivämäärä 23.12.2008 19:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Liittynyt:
10.6.2008 20:28
ye

ViestiKirjoittanut valmet361d » 1.10.2008 19:54

hyosung tietääkseni nelari, ja siten ei kuristettu
Pyörä:
Koppimopo :o
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
25.5.2005 15:09

ViestiKirjoittanut Ale- » 25.10.2008 11:56

Mitenkäs Motorhispania Arena 125? Löytyyköhän tästä pelistä kurituksia, koska papereissa 5kw :D oikeasti hieman enemmän, mutta missähän kurit sijaitsee? :|
Pyörä:
Yamaha FZ6
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut Tumee- » 26.10.2008 11:27

.
Viimeksi muokannut Tumee- päivämäärä 8.2.2009 15:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
Tm 125 2009
Paikkakunta:
Helsinki, Pakila
Liittynyt:
18.8.2007 22:37

ViestiKirjoittanut Vinnike » 13.11.2008 15:42

Uus 09 Tm 125 SMR tulossa ens viikolla enkä vielkää oo löytäny mitään kuristuksista joten nyt toivoisin nopeasti apuja että missä kuristukset sijaitsevat.
Pyörä:
KTM 250 exc
Liittynyt:
4.9.2008 15:11

ViestiKirjoittanut '-' » 16.11.2008 16:53

Vinnike kirjoitti:Uus 09 Tm 125 SMR tulossa ens viikolla enkä vielkää oo löytäny mitään kuristuksista joten nyt toivoisin nopeasti apuja että missä kuristukset sijaitsevat.


eikös siinä ollu joku kaasukahvankuristus tai jtn (mikälienee), ku temmi topikkia selaillessa...

E: kaasukahvaa rajoitettu (?)
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut samuxd » 21.11.2008 9:17

Minkäs laisia kuristuksia löytyy skyteam 125 monkeystä, kun siinähän on papereiden mukaan vain 6kw.
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä! Katso ilmoitukset tästä!

http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
Liittynyt:
15.11.2008 20:44

ViestiKirjoittanut _sökö_ » 29.11.2008 21:44

Keulii kirjoitti:Minkäs laisia kuristuksia löytyy skyteam 125 monkeystä, kun siinähän on papereiden mukaan vain 6kw.


Älä nyt semmoisesta yritä ottaa enempää tehoa irti :D lähtee lentoon jo muutenkin.
Pyörä:
Yamaha 350 R5F, Yamaha XV250 Virago, Yamaha RD 125 YPVS, Yamaha YL-1
Liittynyt:
13.9.2008 1:07
Kuristus mikä kuristus...

ViestiKirjoittanut Virago-man » 10.2.2009 0:47

Tämä menee kyllä pahasti ohi teeman, mutta kunhan tässä pohdiskelen. Ei höpinöitäni tarvitse ottaa vakavasti. Mutta kyllä koko jutussa välillä vähän menee sekaisin kurit ja virit. Toimivien moottorien kuristaminen oli kyllä mielestäni yhtä rikollista kuin kurien poisto... :D Mutta asiaan: Näin sarkastisesti sanottuna jokainen tieliikenteeseen tarkoitettu moottoripyörä on "kuristettu" jotenkin; on ylimääräistä metallia kansissa ja kanavissa, pakoputken saa aina hengittämään paremmin, ilmansuodatin ahdistaa enemmän tai vähemmän, sytkän voi säätää optimaalisemmaksi, kaasutin on aina vähintään 5mm pienempi kuin voisi olla. Kaikki pyörät saa kulkemaan kovemmin kuin vakiona, ihan joka ikisen. Älytöntä on että myös 250cc pyörät on nykyään selvästi vaisumpia kuin oli 20 vuotta sitten, vaikka eihän niissä ole satapiikkien tavoin laissa määrättyä tehorajaa! Liekö sitten kaikenmaailman päästödirektiivit vaikuttaneet asiaan.
Liittynyt:
20.11.2008 17:03

ViestiKirjoittanut asfsdafsadgsadg » 4.3.2009 16:48

Kuulin juttua että tossa mun hussessa ois joku kuristus oikeessa taka vilkussa? Jos otan sen pois niin paljo se kulkee?
paina tästä
Liittynyt:
15.11.2008 20:44

ViestiKirjoittanut _sökö_ » 11.3.2009 18:05

Kaveri repäs koko vilkun irti ja kyllä se melkein kahtasataa kulki.
Pyörä:
Yamaha Dt 125x
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.3.2009 15:27

ViestiKirjoittanut -tuukka- » 22.4.2009 14:40

Kelläs on kokemuksia DT 125 x:än kuristusten poistosta? Vaikuttaako katin poisto kuinka paljon tehoihin? Ei viittis iha palasiks vetää tota putkea... ja joku 270 suutin?
Pyörä:
Yamaha YZF-R 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
26.8.2007 8:50

ViestiKirjoittanut pelle11 » 11.5.2009 20:28

Hei, onko kellää tietoo tosta yamahan r125:sta. Jos putken vaihtaa onko suurta merkitystä ja pitääkö ruiskua säädättää jossaa tietyssä paikassa?? ja jos jollaa putkea halvalla myynnissä nii voi ilmotella.
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 14:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 16.5.2009 16:06

pelle11 kirjoitti:Hei, onko kellää tietoo tosta yamahan r125:sta. Jos putken vaihtaa onko suurta merkitystä ja pitääkö ruiskua säädättää jossaa tietyssä paikassa?? ja jos jollaa putkea halvalla myynnissä nii voi ilmotella.

yhel tutul oli leovince eikä se ruiskuu mitää tehny, äänet kasvo HUOMATTAVASTI eikä tehoikaa ihmeemmi tuonu.. kuulema huiput oli se 130 vai 135 motaril alamäes :D
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 14:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 16.5.2009 16:07

Vinnike kirjoitti:Uus 09 Tm 125 SMR tulossa ens viikolla enkä vielkää oo löytäny mitään kuristuksista joten nyt toivoisin nopeasti apuja että missä kuristukset sijaitsevat.

jollen nyt iha pihal oo eiks sii tuu tehari mukaan ja säätö osat niiku ktmmäs? Ehkä meet temmi topiccii kyselemään :D sieltä 100% vastauksia