Kuristusten etsintätalkoot

Toma_
Liittynyt:
22.8.2006 17:17

ViestiKirjoittanut Toma_ » 31.8.2006 19:53

Mistähän päin nsr 125r vuosimallia 99 mahtaa olla kuristettu?
Mand
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.5.2005 22:45

ViestiKirjoittanut Mand » 31.8.2006 20:05

Toma_ kirjoitti:Mistähän päin nsr 125r vuosimallia 99 mahtaa olla kuristettu?

Jos vaikka etsisit tän topicin ensimmäiseltä sivulta.
Hauska alkaa 8000 r/min ja 80 km/h tuolla puolen...
Obbe
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
17.5.2005 20:53

ViestiKirjoittanut Obbe » 31.8.2006 22:41

Zephir0th kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?


Harvemmilla lukee mitään tehon edellytyksiä, toki niitäkin on.

ja miten papereiden mukaan voisi olla TT jos siinä seisoo 9kw? ja se on todettu monesti että ne polliisit kiinnittävät huomion kaikkeen muuhun paitsi siihen ovatko pyöräsi tehot lailliset vaiko eivät. Turha tälläisen takia pelko perssiissä ajella.
-Nikki-
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.8.2005 18:46

ViestiKirjoittanut -Nikki- » 31.8.2006 23:14

Obbe kirjoitti:
Zephir0th kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?


Harvemmilla lukee mitään tehon edellytyksiä, toki niitäkin on.

ja miten papereiden mukaan voisi olla TT jos siinä seisoo 9kw? ja se on todettu monesti että ne polliisit kiinnittävät huomion kaikkeen muuhun paitsi siihen ovatko pyöräsi tehot lailliset vaiko eivät. Turha tälläisen takia pelko perssiissä ajella.
En mä pelkääkään, en todellakaan :D. utelias vain olen. Mutta siis, käytännössähän ton rek. otteen mukaan toi on siis rakennettu noille tehoille, koska rek. otteeseen ei ole merkitty kuristuksia.
CaSMo
Liittynyt:
7.9.2006 18:53

ViestiKirjoittanut CaSMo » 7.9.2006 22:36

Ktm 125exc -05

on ainakin ilmansuodattimen edessä musta ilmanesto "kuppi" jonka poista ottamalla saa lisää ilmaan ja sitten pakoputkea vaihtamalla mehupilli pois ja se on menoa Kuulemma -07 mallissa ei ainakaa enään ole tätä Kyseistä mustaa kuppia joten voi että pieni suutin.
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 21.10.2006 22:22

onko honda rebel myöskin rakennettu niin laiskaksi että irtoaa vain se 11kw?
eipä ole rebelistä tietoa ainakaan tuolla infossa vielä..
KingIrma
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
30.9.2004 11:02

ViestiKirjoittanut KingIrma » 21.10.2006 22:48

CaSMo kirjoitti:Ktm 125exc -05

on ainakin ilmansuodattimen edessä musta ilmanesto "kuppi" jonka poista ottamalla saa lisää ilmaan ja sitten pakoputkea vaihtamalla mehupilli pois ja se on menoa Kuulemma -07 mallissa ei ainakaa enään ole tätä Kyseistä mustaa kuppia joten voi että pieni suutin.

KTM exc 125 -07: Ilmanputsarissa ko. "kuppi", putki täys roskaa, liian pienet suuttimet (tyhjäkäynti, pää), neula
en mä oo siitä vihainen jos karvan kasvu alkanut ja lihas menny pilalle mut se on ihan normaalii
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 21.10.2006 23:43

GasGas SM/EC 2006: Äänenvaimentimen päähän hitsattu holkki, liian pieni pääsuutin, pa-säädin ei nouse. Pa-säätimen saa kunnolla toimintaan kääntämällä suojalevyä 180 astetta. Ainakin nämä, lisätkää jos on jotain, itse en löytänyt :D
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
nuttue
Liittynyt:
29.9.2006 16:47
Yamaha dt 125r

ViestiKirjoittanut nuttue » 23.10.2006 13:19

tarviis tietod mite pakoaukon säädöt sais kohilleen että irtois enemmät tehot. Ja sellanenkin vaivaa että kun kierrokset ottaa 7000rpm kiinni, keneltä löytyis neuvo miten saan kierrokset huippuu. Ei kai siellä mitää sähköstä rajotinta ole ?
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 23.10.2006 15:10

-Alpinestars- kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?

onhan ne 4-tahditkin periaatteessa täystehosia, mut niistä ei irtoa yli 11kW, ni mun mielestä tää on sama juttu. sehän on ihan sama, onko pyörä täystehonen, kunhan tehoja ei irtoa yli 11kW. :D ja sulla jos lukee papereissa 9kW, saisit sä papereiden puolesta sitä ajaa... eri asia sit, jos mp-poliisi sulle tutkaa 140km/h, et uskooko et on toi 9kW. ;)
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25
Re: Yamaha dt 125r

ViestiKirjoittanut astr0 » 23.10.2006 15:17

nuttue kirjoitti:tarviis tietod mite pakoaukon säädöt sais kohilleen että irtois enemmät tehot. Ja sellanenkin vaivaa että kun kierrokset ottaa 7000rpm kiinni, keneltä löytyis neuvo miten saan kierrokset huippuu. Ei kai siellä mitää sähköstä rajotinta ole ?

varmaan pyöräkohtasta toi pa-säätimen säätäminen? ainaki näsäristä löytyy viiva ja lovi tuolta pa-säätimen säätösysteemistä. Tässä kuva siitä, mut varmaankin löytyy muillekin malleille pyöräkohtaiset ohjeet...
KingIrma
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
30.9.2004 11:02

ViestiKirjoittanut KingIrma » 23.10.2006 18:01

astr0 kirjoitti:
-Alpinestars- kirjoitti:Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?

onhan ne 4-tahditkin periaatteessa täystehosia, mut niistä ei irtoa yli 11kW, ni mun mielestä tää on sama juttu. sehän on ihan sama, onko pyörä täystehonen, kunhan tehoja ei irtoa yli 11kW. :D ja sulla jos lukee papereissa 9kW, saisit sä papereiden puolesta sitä ajaa... eri asia sit, jos mp-poliisi sulle tutkaa 140km/h, et uskooko et on toi 9kW. ;)

kyllähän jonkun kevarin voi rattaiden vaihtamisella saada kulkemaan vinguttamalla 130kmh :D niitähän sai vaihtaa 20% alkuperäisestä, toisin kuin mopoissa
en mä oo siitä vihainen jos karvan kasvu alkanut ja lihas menny pilalle mut se on ihan normaalii
neulalaakeri
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
2.1.2006 20:27

ViestiKirjoittanut neulalaakeri » 24.10.2006 10:15

ilyx kirjoitti:onko honda rebel myöskin rakennettu niin laiskaksi että irtoaa vain se 11kw?
eipä ole rebelistä tietoa ainakaan tuolla infossa vielä..

En tiiä vastasko kukaan tähän kun tunti alkaa kohta, niin en ehtiny kattoo. mut rebelissä (piikkisessä) on 8.1kw, itellä ainakin oli. tehoputket siihen laitoin ja ostin kaksi vanhan honda cb125:n kaasutinta, jotka sopivat suoraan niihin pyttyihin(alkuperäisenä vain yksi kaasutin kuristuksena). parhaimmillaan sillä pääsi 120km/h pienoiseen alamäkeen tampereelta poriin päin menevällä tiellä. ostakaa mun rebeli pois :,(
teharit/kaasarit erikseen tai samalla.
stontsaa
Pyörä:
HONDA CR125R -97
Paikkakunta:
Rantasalmi/Varkaus
Liittynyt:
12.2.2006 14:44
aprilia rs -97

ViestiKirjoittanut stontsaa » 28.10.2006 21:21

onko totta että -97 vuoden räsässä ei oo kureja ku saan tästä sellasen käsituksen...?? http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... ia&t=27210
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25
Re: aprilia rs -97

ViestiKirjoittanut astr0 » 28.10.2006 22:30

stontsaa kirjoitti:onko totta että -97 vuoden räsässä ei oo kureja ku saan tästä sellasen käsituksen...?? http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... ia&t=27210

siis, räsässä on vuoteen -97 saakka sama kone, kuin oli noissa sport proissa ja AF1:ssä. eli samat kuristukset vuoteen -97 asti, kuin noissa vanhemmissakin aprilioissa, mut vuonna -98 tuli räsään uus kone, jossa hiukan erilaisia kuristuksia. -97 räsä kuuluu siis samaan kastiin kurien kanssa, kuin nuo sport pro ja AF1 ja vaikkapa futura.