Kytkimestä.
Vaihdoin Betaan EBC:n kytkinlevyt ja tuli tehtyä huomio prikoista joita laitetaan jousien alle. Jouset on mitoitettu niin että jos laittaa prikat alle niin jouset pääsee pohjaamaan, tämä pienentää kytkimen liikettä ja huonontaa kytkimen tuntumaa, ajan kanssa rasittaa turhaan kytkimen linkistöä ja vaijeria.
EBC:n kytkinlevyt laitoin edellisenä päivänä likoomaan moottoriöljyyn että öljy imeytyy levyjen kitkapintoihin. Uudet levyt paikalleen, lisäprikat jousien alta pois ja kytkin nippuun. Taas on kevyt käyttöinen ja pitävä kytkin joka ei luista missään tilanteessa. Kun laitetaan uudet kytkinlevyt niin muistakaa säätää kytkinkorin keskellä oleva ruuvi uusille levuille sopivaksi, ruuvi ei saa jäädä kantamaan vaan siinä pitää olla pieni välys kun vaijeri on irti/löysällä.
Vaihdoin Betaan EBC:n kytkinlevyt ja tuli tehtyä huomio prikoista joita laitetaan jousien alle. Jouset on mitoitettu niin että jos laittaa prikat alle niin jouset pääsee pohjaamaan, tämä pienentää kytkimen liikettä ja huonontaa kytkimen tuntumaa, ajan kanssa rasittaa turhaan kytkimen linkistöä ja vaijeria.
EBC:n kytkinlevyt laitoin edellisenä päivänä likoomaan moottoriöljyyn että öljy imeytyy levyjen kitkapintoihin. Uudet levyt paikalleen, lisäprikat jousien alta pois ja kytkin nippuun. Taas on kevyt käyttöinen ja pitävä kytkin joka ei luista missään tilanteessa. Kun laitetaan uudet kytkinlevyt niin muistakaa säätää kytkinkorin keskellä oleva ruuvi uusille levuille sopivaksi, ruuvi ei saa jäädä kantamaan vaan siinä pitää olla pieni välys kun vaijeri on irti/löysällä.