A1-kortti

Aplaja
Pyörä:
Rieju MRX 125
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
17.6.2010 17:23
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Aplaja » 22.4.2013 22:11

Ei taida onnistua enää tuo vaihto. Autokoululla on kuukausilukujärjestysmenetelmä, eli joka kuukausi samassa paikassa tunnit. Tälläki hetkellä tunnit autokorttia suorittavien kanssa, koska kevarin hankkijoita minä ja kaveri + joku muu. Liian myöhään tuli aloitettua tuo kortti.
T-kortti: 30.3.2012, M-kortti: 27.4.2012, A1-kortti: 17.7.2013

Pysäytetty [ ], Sakot [ ], Kilvet pois [ ].
Jupesetä
Pyörä:
Alfa Romeo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2010 23:41
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Jupesetä » 22.4.2013 22:23

Aina onnistuu vaihto. Otat todistuksen käydyistä tunneista ja maksat niistä sille koululle mitä tahtovat. Sitten vain semmoseen kouluun jossa tunteja pietään tarpeen mukaan.
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Fooni » 23.4.2013 23:17

Huhhuh, huomenna 10 aikaan olis sitte kässäri&inssi Järvenpäässä ajettavana..

Luulisin, että ihan hyvin oon valmistautunu. Kevyen liikenteen huomiointi, varovainen nopeus(ei nyt liian, mutta silti), kaikki väistämisvelvollisuudet huolella ja rennosti vaan niin pitäis läpi mennä.
Vielä jotain muita viimehetken vinkkejä? :s

Mikäs se vauhti on hätäjarrutuksessa näin kevarilla? Opetusluvilla vedetään joten ei ehkä sitä ammattimaisinta opetusta saatu.. :lol: Mutta ihan hyvin tuntui sujuvan kun ollaan pari kertaa näitä käsittelyjuttujakin harjoteltu.


Ainiin, tarkotushan oli, että olisin GoPro päässä ottanu videolle kässärin&inssin.. Kamera on, mutta nyt sitte vikana iltana tuli mieleen että eihän mulla ole muistikorttia tuohon :lol: Noh jääpä välistä sitte.
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 24.4.2013 9:21

50km/h on hätäjarrutuksessa.
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Fooni » 24.4.2013 10:59

Ääh pieleenhön se meni :paha:

Käsittelykokeen pujottelu, myönnän, jäi vähemmälle sen harjoittelu. En kiertönyt ensimmäistä tolppaa mutta muuten hyvä. Ja tähän piti sitten keskeyttää, uudestaan en saanut kokeilla. Eikä kokeen valvoja voinut kertoa ennen suoritusta, miten se nyt tehtiinkään.
Oliko ihan oikea tuomio?

Kyllä ottaa päähän niin paljon. Kaikki muu oli tosi hyvin hallussa..
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 24.4.2013 11:04

Mitäköhän vittua jokaisen kohtaan on 1 uusi yritys...
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
ktmbomber
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
8.9.2012 17:46
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut ktmbomber » 24.4.2013 14:05

Tänään oli sitten inssi ja se kusi sen takii kun hiljentelinen hieman liikaa suojateitten kohalla ja toinen oli että ennen yhtä risteystä vaihoin kaistaa hieman myöhään, mutta kuitenkin sallitulla alueella. Muuten meni hyvin pieniä suunnistusvirheitä lukuunottamatta koska vieras paikkakunta, joten tuliko hylkäys teidän mielestä liian helposti?
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Fooni » 24.4.2013 14:26

Outoa jos tulee hylky jostain eksymisestä, paikallistuntemusta kun ei edellytetä.. Kuulostaa tosiaan aika kevyeltä syyltä laittaa hylätyksi :s ollaan vähä samassa junassa :lol:

Itellä onneks huomenna uusinta :) Pelkäsin jo että menee pitkälle kun Järvenpäässä seuraava vapaa aika olis ollu toukokuun puolivälissä.. Helsinkiin mennään sitte viisaampana uusimaan 8)
Jos nyt jotain positiivista hakee, ostin GoProohon 16GB muistikortin joten se huomenna mukaan ;)
Harmi vaan että taitaa tulla sateinen päivä :s

Silti mietityttää oliko ihan aiheellista tuo munkaan hylkäys :roll:
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut AceFin » 24.4.2013 14:45

Ei ollu asiallista ei, jokaiseen kohtaan saa 2 yritystä, ja mikäli virheellisen suorituksen syy on liian hidas nopeus, saa 3 yritystä.
ktmbomber kirjoitti:Tänään oli sitten inssi ja se kusi sen takii kun hiljentelinen hieman liikaa suojateitten kohalla ja toinen oli että ennen yhtä risteystä vaihoin kaistaa hieman myöhään, mutta kuitenkin sallitulla alueella. Muuten meni hyvin pieniä suunnistusvirheitä lukuunottamatta koska vieras paikkakunta, joten tuliko hylkäys teidän mielestä liian helposti?
Toikin oli kyllä turhan kevyin perustein hylätty. Mikäli tosiaan ehdit vaihtaa kaistaa sallitulla alueella, niin tossa ei ollut mitään vikaa. Varovaisen ajotavan vuoksi ei voi hylätä.

Tainnut sattua molemmille teille huono tuuri inssisetienne kanssa...
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
lusikka6000
Liittynyt:
27.5.2012 14:46
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut lusikka6000 » 24.4.2013 14:58

itel oli kans käsittelykoe&inssi. käsittelys oli aina 2 yrityst jos meni pielee mut sai kolmannenki kerra mennä jos tarve oli se meni läpi kaikki ekal ja selitettii kaikki mitä piti tehä enne tehtävää :D. inssi kusi koska vikal 10m autokouluu ku joku oli heittämäs autol kaverii lennost pois nii katoin et pysähty mut heti ku oon sen kohal nii lähtee ajaa :|
munha vika oli koska väsitämisvelvollisuus. nyt tuli taas 200e lisää maksettavaa...
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut jonicc » 24.4.2013 14:59

Muilla ollu huono päivä ni pitäähä sitä tulla kertoo ku itellä menny kaikki putkee :lol:

Eilen oli käsittelykoe ja tänää aamulla pääs jo hakemaa harkkaluvat, ilonen ylläri harkkaluvissa on rajotuksissa. Alue:Koko Suomi. Kyl nyt kelpaa :)
ktmbomber
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
8.9.2012 17:46
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut ktmbomber » 24.4.2013 15:23

Siinä mun lapus luki kun hiljentelin hieman suojateitten kohilla että: Vältä turhia jarrutuksia, perään ajo riski kasvaa.
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Rajis- » 24.4.2013 15:27

Kyllä tässä nyt on molemmat kokenu vääryyttä, ensimmäiseen tosiaan 2 yritystä pitäs antaa ja toiseen sanon että aika helpolla tuli, jos ei tosiaan muita virheitä tullut. Mulla oli aikanaan parinpahempaa virhettä ja silti meni läpi. Toki ajon kokonaiskuva sen ratkaisee eikä pari pikku virhettä.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 24.4.2013 15:52

Mun inssissä ihan vipoissa risteyksissä joku pappa koittaa tulla pyörällä tien yli ja tietenkin rupesin hiljentämään niin inssi rupee huutamaan radiopuhelimeen, että "älä pysähdy, älä pysähdy!!". Muuten meni virheettömästi vaikka ajo-opettaja kehui ekalla ajotunnilla, että mun ajolinjat on suoraan jostain kilparadalta.. :lol: Muutenkin oli aika rento inssi, poltteli siinä ihan rauhassa, räpläsi papereita ja katteli sivusilmällä kun tein käsittelytehtäviä :D Yllättävän moni kavereista on feilannu inssin vaikka onkin tosi hyviä käsittelemään pyörää ja paljon kokemusta liikenteestä, esim yksi kaveri täytti 16v huhtikuun puolessavälissä ja kun ei inssi mennyt läpi, niin sai kortin vasta mun kans samana päivänä eli 18.6 :roll:
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
ktmbomber
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
8.9.2012 17:46
Re: A1-kortti

ViestiKirjoittanut ktmbomber » 24.4.2013 16:04

Mulla oli viimeviikol inssi ekaa kertaa sekä käsittelykoe jonka vedin ykösel läpi, mut tein sillon yhen "suuremman virheen" eli ryhmityin väärin kun lähin kääntymään pois yks suuntaselta ja sillonkin valitti et jarruttelen liikaa suojateitten kohilla. Tänään taas en tehny mtn suurempii virheitä kuin noi edellä mainitut, mut silti ei menny läpi :s En tiiä mikä tol inssil on mua vastaan mut tätä menoo en tuu ikinä saamaan korttii ainakaan täällä lähialueella koska tääl sama inssi. Seuraava inssi ois sit ens torstaina, et saa nähdä minkä hylkäysperusteen se siihen keksii :lol: Ottaa vaan pikkasen pattiin kun pitää maksaa 60e tommosesta :seko:
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!