Tehokkaimmat 4-T piikit

LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut LaneKit » 12.7.2012 21:07

Ite ottasin HM:n iha senki takia ettei tuu joka nurkalla samannäköstä pyörää. Ja jos välität muitte mielipiteistä ni aika moni on sellai et "aijjaa, sun husses onki vaa nelari" ku tollasia näkyy.

Osapuolta en pelkäis, minarellin tekniikka ni pala saa ainaki siihe ja eipä tos sit muuta ookkaa mihi tarttis merkkikohtasta osaa. Keulaki on laatumerkin ni osaa saa siiheki.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Gogge » 12.7.2012 21:55

Ja miksei samaa voi tapahtua hm? On niitäkin 2t.. :roll: Samoin fanticeja yms.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Stål » 13.7.2012 2:11

Ehkä lähinnä tarkotti sitä että husseja on niin perkeleesti ja niistä suurin osa 2t. Siksi joku ajattelisi että se onkin vaa nelitahti. HM ja Fantic muutenkin niin harvinaisia että reaktio ei ehkä sama.
Husaberg FS 570
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.7.2012 13:33

No mutta saman ahaa elämyksen voi saada silti. Ja jos joku tulee aukomaan siitä että omistaa 4t niin voi joko ottaa itteensä ja mennä nurkkaan häpeemään, olla samaa mieltä että ihan paska tai huomauttaa että ne rahat mitkä toiset laittaa kotarinsa tankkiin, toiset kaataa kurkusta alas tmv. Ei sillä, 4t en halua, mutta onhan se hellä lompakolle, vaikkei sekään ilmaiseksi kulje.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut riksu26 » 10.8.2012 21:26

Entäs toi yamaha yzf r125 mis on toi ruisku kaasarin sijasta ja mikä kuulemma vakiona kulkee sen 140 km/h.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Clutch » 10.8.2012 22:05

:lol: Se keltä oot kuullu tuon ni naura se suoho.
korkeintaan 120 oikeata nopeutta.
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut eQ123 » 10.8.2012 23:11

Kyllä se sen 130 ainakin menee oikeeta nopeutta ku kaverin seppo menee sen helposti.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Clutch » 11.8.2012 0:00

No oikiasti täälä olevat kaks yzäriä menee molemmat vinguttamalla 130 mittariin, kuskit samankokosia.
Ja täälä olevat viis tuhatta seppoa meneen vinguttamalla sen 120 mittariin.
Et oikeet nopeudet voi arvioida.. Mz:l menty 120 tomtom naviin ja kaverin yzäri tuli nihkeesti ohitte.
Seppojen ohitte sitten päässy motarilla kaks kertaa :P
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut eQ123 » 11.8.2012 11:32

Silti, kaverin vakiosepari heittämällä 130. Eli ei tulla mizillä ohi.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Stål » 11.8.2012 12:34

Näin täälläpäin:
Cebari med LeoVince heittämällä 130mittariin, jopa enemmän. Parin yzärin kaa oltii motarilla, yzäri vakioputkella meni yhtä kovaa ku husse (yllättävää kyllä), 118 mittariin. Yzäri LeoVincellä meni arviolta 5-10km/h kovempaa.

Kummatki menee varmaan 115-120 oikeeta, olosuhteista riippuen.
Husaberg FS 570
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 16.8.2012 21:34

Ette kai ny oikeesti kiistele jostai nelarien huipuista ja mikä menee eniten täyzii. Ei varmaan nelaripiikin ostajalle mikään huippunopeus voi olla kovin suuri kriteeri, kun niide huippuje keräykseenki menee varmaa 30-40sekuntia. :s
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Stål » 17.8.2012 14:46

Valitettavasti. Tuntuu olevan usein valintakriteeri. Lähinnä tässä nyt karsitaan pois paskapuheet. Jotkut kun väittää että yzärit menee 140 ja Duke 134 G"b"s:ään :lol:
Husaberg FS 570
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut MB93 » 17.8.2012 15:54

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RC116

Dodih, löysinpä tuon taas. Jos 60-luvulla ollaan saatu 50cc nelarista irti 16 heppaa niin pikkuvirityksellä saa nykynelareistakin kutiteltua sen 20hp pihalle putkella, nokalla ja kannen työstöllä (riippuen kans syöttötavasta, kaasarin vaihto isompaan).

Ei nyt varsinaisesti kuulunu topikin asiaan mutta ajattelin jakaa tän jos jotakuta oikeasti kiinnostaa.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Clutch » 17.8.2012 17:09

No mitä nyt tuol saksan ja englannin foorumei lukenu mitseistä niin +18hp lähteny mitseistä pelkäl avaral änkäl ja 4mm isommal kaasuttimel. Jonkun 19hp ja 15newtonin lapun joskus metsästin käsiini :) Kun vakiona on 15hp ja 12-13newtonii.
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58
Re: Tehokkaimmat 4-T piikit

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 18.8.2012 0:48

Vie mizis penkkiin, ja sitten otat GPS:sän ja käyt ajaa huiput(muista kuvata se nopeus siihen kameraanki). :lol: Sitten laitat motottiin linkin videoon ja kuvaan dynopaprusta. Saadaan pyöräs tehot ja nopeudet selville. Ja kaikki CBR ja YZF sekä duket vois tehän saman niin päästäisiin suurimmaksi osaki eroon näistäkin väittelyistä. Ja huiput tietenki tasasella molempiin suuntiin huijauksen välttämiseksi. ;)

Ja nää nelaripiikit on niin kaukana kisavehkeistä ku olla ja voi. Toi 50cc nelari kiertää varmaan aivan perkeleesti ja suurin osa tehoista tulee ulos aivan kierrosalueen loppupuolella. Mutta sitä en kiistä etteikö 125cc nelarista vois saaha sitä 20heppaa. Sitten tuleekin kysymys että olisi ollu halvempaa ja kaikin tavoin järkevämpää ostaa se 2t jossa on enemmän tehoa ja paljon halvemmalla.